Tuttua touhua tuo on miullekin. Ja jos ei tarvitte jotain kantaa niin paremman puutteessa pääsee jollekkin isän rakennukselle mättämään lapiolla hiekkaa kottareihin ja kuskaamaan sen sementtimyllyyn - tai jotain muuta hauskaa vastaavaa jos ei sitä ole sillä hetkellä tarjolla...sen siitä saa kun isä on rakennushullu sähköasentaja. Miksi mie suostun noihin juttuihin liian helposti? Saattaa tosiaan olla että skippaan tuon Tuska-reissun pois...riippuu siitä saanko tarpeeksi rahaa kasaan ja kerkiänkö edes sinne kun muutto sattuu juuri siihen kuun alkuun ja saa nähdä onko kerinnyt järjestää kaiken siihen kuntoon että pääsee lähtemään(ja se muuttokin syö ihan helvetisti rahaa).Malys wrote:
Minä puolestani siirtelin paikasta A paikkaan B kivenmurikoita 200-300 kg:n edestä, vaikka käsineet oli, sormenpäistä lähti nahkat aika hyvin.. Porukat saaneet päähänsä että hehän haluavat reunustaa talon julkisivun 60 sentin levyisellä kivi"vyöllä". Kukahan joutuu kaivamaan sopivia kiviä kasasta, en ainakaan minä. Samasta asiasta on ollut erilaisia variaatioita pariin otteeseen, muutama vuosi sitten leikittiin murskeella ja kivillä, nyt nuo veke ja uusiksi. Prkl.
Vitutusketju
-
- Sr. Member
Re: Vitutusketju
Ei ole yhtään kiva olla töissä kun se ..tun allergia vaivaa lähes tauotta.
Huomenna on vielä työvuoro. Jaa, että monesta moneen? No 6.00 - 14.00 tietenkin eli viideltä herätys ja nukkumaan en vaan pysty menemään ennen yhtätoista.
Huomenna on vielä työvuoro. Jaa, että monesta moneen? No 6.00 - 14.00 tietenkin eli viideltä herätys ja nukkumaan en vaan pysty menemään ennen yhtätoista.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
Meikäläisen kesätyö on kyllä maailman tylsin.
Minne ei normaalien soimaukset soi, missä epänormaali olla voi
~YUP: Normaalien maihinnousu
~YUP: Normaalien maihinnousu
- StratoPummi
- Sr. Member
Re: Re: Vitutusketju
mä joudun heräilemään aamuvuoroina klo. 04:15..Warrior wrote:
nyt yöksi töihin..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
Missäs olet töissä jos se kerta niin tylsää on?-Tuoma$- wrote:
Meikäläisen kesätyö on kyllä maailman tylsin.
This is the Arockalypse!
Voi vittu kun vituttaa kun keikka meni persiilleen... Pittää alkaa säveltämään uusia biisejä, mutta ei tule mitään päähän. Voi vittu... Voi vitunvitunvitunvittu... Näköjään se on niin ettei kolmea hyvää keikkaa ovi olla peräkkäin...
Live for now, like there's no tomorrow.
Re: Re: Re: Vitutusketju
Auts, aika paha. Mulla ei sentään yövuoroja ole, mutta viiden herätys ei oikein sovi mulle.StratoPummi wrote:
mä joudun heräilemään aamuvuoroina klo. 04:15..
nyt yöksi töihin..
No miten on, 14,5 vuoden suhde ohi kerta heitolla niin voi olla että vituttaa...
Äkkinäinen liikunta ei sovi mulle todellakaan.. Joka paikka on nyt niin jumissa viikon heilumisen jälkeen, että hyvä kun jäsenet liikkuu. Urheillaan kivien kannolla, 13 ikkunaan verhot, heitellään kiviä järvelle niin pitkälle kuin pystyy ja ruosteisella puukolla heittokilpailu jne jne. Minä en liiku enää ikinä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Auts, olen pahoillani.greeneye wrote:
No miten on, 14,5 vuoden suhde ohi kerta heitolla niin voi olla että vituttaa...
Vitutaa kun on sunnuntai. Näköjään aina sunnuntaisin vituttaa aina ihan kaikki. Hiuksetkin on ihan paskassa ja naama... Voi vittu... Perheen jäsenet rähjää vaan toisilleen...
Ainut hyvä juttu on et voi kuunnella tarottia tällä hetkellä...
Ainut hyvä juttu on et voi kuunnella tarottia tällä hetkellä...
Live for now, like there's no tomorrow.
- Sleeper7135
- Sr. Member
Vituttaa kun Queensrÿche ei taaskaan saanut aikaan keskinkertaista parempaa albumia...
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover
Rush - Prime Mover
- StratoPummi
- Sr. Member
mikä suhde..? työ vai rakkaus..greeneye wrote:
tosin ihan yhtä kova kolaus kummassakin..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
niin ja seki vituttaa et huomenna olis töihin ja aamulla ylös samaan aikan mihin mie viime yönä vielä ankarasti bailailin....vit*u mikä viikko eessä.....juu on taas sunnuntai huomaa kyllä...
Last edited by Katja on Sun Jun 08, 2003 3:32 pm, edited 1 time in total.
- StratoPummi
- Sr. Member
Minä yritän olla välittämättä känniteoistani enää jälkikäteen.. Tiedän että muut ymmärtävät, koska he ovat yhtä typeriä itsekin humalassa.. Ainakin minä ymmärrän, jos joku nolaa itsensä kännissä..Katja wrote:
just nykyään aina baari-illan jälkeen ankara vitutus päällä....alkoholi saa kummia aikaan....megalomaanisen vitutuksen seuraavaksi päiväksi ku muistaa miten hyvin ittessä taas kämmänny ja mitä taas tehny....vit*u
monet tekevät kännissä jotain, mitä eivät muutoin tekisi.. En edes viitsi kysyä kavereilta jälkikäteen, että miten se nyt tollalailla meni tekemään.. Tottakai tunnelma vie mukanaan, että sitä sanoo/tekee tietyissä rajoissa mitä vaan..
Silloin ihmisellä on ongelmia, kun masentuu/tulee väkivaltaiseksi humalatilassa.. Juhlimisessa ei ole mitään vikaa..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
Vittu! kesäloma alko ensinnäkin ihan saatananmoisella kurkkukivulla ja nuhalla, kuumettakin oli... no siitä paripäivää eteenpäin herään aamulla siihen kun en saa oikeen puoleista silmää auki, vanha tutta silmätulehus tuli kyläilemään, ei kehtaa ees mennä postia hakemaan kun silmä on niin punanen että se hehkuu pimeessä, no eilen illalla en pystymy enää puhumaan kun koski kurkkuun niin saatanasti, kävin lääkärissä ja se sano että "jotain imfulenssan tapasta sulla on, virus peränen kurkunpää tulehdus jolle ei oikeestaan oo lääkitystä, kyllä se varmaan särkylääkkeillä helpottaa"
ainut hyvä juttu tässä on se että ulkona sataa, enpä jää paljosta paitsi
ainut hyvä juttu tässä on se että ulkona sataa, enpä jää paljosta paitsi
Anteeks, ihan pakko: Mikä ihme on imfulenssa?
P.s. Ei saa ottaa nokkiinsa.
P.s. Ei saa ottaa nokkiinsa.
~Still waters run deep~
- StratoPummi
- Sr. Member
Kirjoitusvirhe..Misty wrote:
Anteeks, ihan pakko: Mikä ihme on imfulenssa?
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
Muutaman päivän ajan oli tosi hauskaa SwedenRockissa. Mutta nyt on taas harmaata arkea, lihakset kipeinä, rahat loppu ja iho palanut. Maanantaina olis pääsykoe mikä menee luultavasti ihan perseelleen kun en ole vielä aloittanut lukemista. Vittu mä vihaan opiskelua. Mieluummin kävisin töissä.
OMG, they fired Jari! Bastards!
Töihin sitten vaan! Pakkoko sitä on opiskella jos ei kiinnosta. Ehtiihän sitä myöhemminkin. Minä pidin useamman vuoden väliä opiskeluissa lukion jälkeen ja olin töissä. Sitten jo taas maistuikin opiskelu. Vai onko mahdottomuus saada työpaikkaa?Jabi wrote:
Muutaman päivän ajan oli tosi hauskaa SwedenRockissa. Mutta nyt on taas harmaata arkea, lihakset kipeinä, rahat loppu ja iho palanut. Maanantaina olis pääsykoe mikä menee luultavasti ihan perseelleen kun en ole vielä aloittanut lukemista. Vittu mä vihaan opiskelua. Mieluummin kävisin töissä.
~Still waters run deep~
Re: Re: Re: Vitutusketju
Jep, seuraavan kerran huomenaamulla kello 7:30.Misty wrote:
Töihin sitten vaan!
- Mormegil
- Sr. Member
Kyllä se vaan on mukavaa kun on isä työnantaja; kahden viikon aikana neljä vapaapäivää ja kahtena lopetettu etuajassa. Nyt vituttaa.
- StratoPummi
- Sr. Member
Minuakin vituttaisi niin vitusti..Mormegil wrote:
Kyllä se vaan on mukavaa kun on isä työnantaja; kahden viikon aikana neljä vapaapäivää ja kahtena lopetettu etuajassa. Nyt vituttaa.
Siis miten huonosti asiat voivatkaan olla..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
Minä olen kotona hommissa ja lopetan aina silloin kun en enää jaksa/alan kyllästyäMormegil wrote:
Mutta prkl, onnistuin jättämään sormeni tuosta kynnen alueelta kahden ison kiven väliin, kipeä, ja joku kirjan/lehden tmv kulma raapaisi kämmeneeseen parin sentin haavan, sitä kirvelee _pahasti_. Minua näköjään vituttaa helposti.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Vituttaa kun en intin takia pääse katsomaan Stratovariusta ja Thunderstonea Tuskassa.
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!
Pomo kertoi juuri, että saan pitää loppuviikon vapaata. Palkatta tietenkin. Mun toimenkuvastani vähennetään tiettyjä juttuja -> tästä lähin mulle on paljon vähemmän töitä -> tästä lähin olen paljon persaukisempi. Mä kuulemma tarvitsisin enemmän ohjausta/perehdytystä kuin mitä heillä on varaa antaa ja blablabla. Whatever.
Jos alkais kattella parempaa työpaikkaa.
Jos alkais kattella parempaa työpaikkaa.
Kesä, mikä helkkarin kesä. Jos ulkona on, niin siellä pitää olla toppatakki (jolta tarkenee -30 asteen pakkasessa mainiosti) päällä, eikä siltikään ole liian kuuma. Ja öisin lämpötila laskee melkein nollaan, paikoitellen on pakkastakin. Normaalia toki täällä tähän aikaan, mutta silti.
No eipä ole sentään ötököitä vielä juuri yhtään, kiitos kuivuuden ja kylmän ilman.
No eipä ole sentään ötököitä vielä juuri yhtään, kiitos kuivuuden ja kylmän ilman.
Ja piti kaverille lähteä Juhannuksena ja nähtävästi just sillon pitää sataa vettä. Vituttaa.
Last edited by Dethroned on Tue Jun 17, 2003 10:47 am, edited 1 time in total.
-
- Sr. Member
Jatketaan säästä...
Prkl, juhannukseksi luvattu vaan vesisadetta ja kylmää. Ja sillon ois tarkotus lähtee festareille. Kyllä se pikkasen latistaa fiilistä jos koko ajan vaan tulee vettä ja on kylmä.
Prkl, juhannukseksi luvattu vaan vesisadetta ja kylmää. Ja sillon ois tarkotus lähtee festareille. Kyllä se pikkasen latistaa fiilistä jos koko ajan vaan tulee vettä ja on kylmä.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~
Loppuviikoksihan on luvattu lämpenevää. Ei nyt mitään hellettä, mutta kuitenkin. Melkein pariakymmentä. Ja sammakkomieskin lupaili hyvää säätä . Uskokaa vaan sammakkoa !