Vitutusketju
Mä olen tulossa melko vakuuttuneeksi siitä, että mut on oikeasti adoptoitu. Koko elinikäni ajan en ole täysin kyennyt ymmärtämään äitiäni, eikä tämä päivä siihen asiaan ainakaan muutosta tuonut. 

OMG, they fired Jari! Bastards!
Re: Vitutusketju
Kyllähän tuo vähän laittaa kyrpimään kun on taas ihan helevetin huonot välit isän kanssa.. 

Live for now, like there's no tomorrow.
Voi nyt VITTU!
Asun rivitalossa, ja juuri äsken kävi naapuri ilmoittamassa, ettei heidän puolella kuulu radio silloin kun minulla on tietokone päällä. Johtuu tietokoneeni aiheuttamasta radioliikenteen häiriöstä. En tiedä tarkalleen, mitä asialle voi tehdä, mutta jotain ilmeisesti tarttis aika pian tehdä.

Asun rivitalossa, ja juuri äsken kävi naapuri ilmoittamassa, ettei heidän puolella kuulu radio silloin kun minulla on tietokone päällä. Johtuu tietokoneeni aiheuttamasta radioliikenteen häiriöstä. En tiedä tarkalleen, mitä asialle voi tehdä, mutta jotain ilmeisesti tarttis aika pian tehdä.

OMG, they fired Jari! Bastards!
Minua pidetään selkärangattomana, koska haluan jäädä asumaan Kuusamoon ja jatkaa perheyritystä. Jatkaminen on ollut minulle itsestäänselvä asia niin kauan kuin muistan, on varma työpaikka ja saan olla itse oma pomoni, en halua istua toimistossa 8h päivässä tai tehdä samaa hommaa 40 vuotta, meidän firmassa hommat joustavat ja ovat monipuolisia (majoitusyritys kun on), mutta ihmiset kuvittelevat vanhempieni määräävän sen mitä teen ja tulevaisuuteni on ennalta määrätty. Asia ei ole niin. Mikään ei estä mua asumasta muualla jonkin aikaa, mutta Kuusamoon haluan palata. Minä en viihdy isoissa kaupungeissa, liikaa ihmisiä ja meteliä, Helsingissä minulle riittää jo viikko, sitten haluan jo omaa rauhaa. Mutta ihmiset eivät tajua sitä.
Firmaa varten minä hakeuduin kaupallisen alan kouluunkin ja suuntaudun matkailuun, joka on mielenkiintoista.
Minusta on ihan mukavaa tavata ihmisiä ja eikä tarvitse matkustaa edes ulkomaille tavatakseen muun maalaisia, pelkästään nyt kesällä olen jutellut mm. espanjalaisten, saksalaisten, ruotsalaisten ja Israelissa asuvan suomalaisen kanssa, kotonani. Vaikka aina ei ymmärrä toisiaan, niin asiat on saatu selville, tarvitsee vain olla ystävällinen ja omata mielikuvitusta.
Loppuelämä taitaa kulua yksin, ei kukaan mies halua muuttaa tänne "korpeen" (mitä tämä ei ole, täällä missä minä asun käy yli puoli miljoonaa matkailijaa vuodessa ja aluetta kehitetään jatkuvasti), jossa ei ole mahdollisuuksia (ilmeisesti baareja ja keikkoja) tai tehdä tällaista työtä. Parasta totutella jo siihen kohtaloon.
Helvetin kurja olo...

Minusta on ihan mukavaa tavata ihmisiä ja eikä tarvitse matkustaa edes ulkomaille tavatakseen muun maalaisia, pelkästään nyt kesällä olen jutellut mm. espanjalaisten, saksalaisten, ruotsalaisten ja Israelissa asuvan suomalaisen kanssa, kotonani. Vaikka aina ei ymmärrä toisiaan, niin asiat on saatu selville, tarvitsee vain olla ystävällinen ja omata mielikuvitusta.
Loppuelämä taitaa kulua yksin, ei kukaan mies halua muuttaa tänne "korpeen" (mitä tämä ei ole, täällä missä minä asun käy yli puoli miljoonaa matkailijaa vuodessa ja aluetta kehitetään jatkuvasti), jossa ei ole mahdollisuuksia (ilmeisesti baareja ja keikkoja) tai tehdä tällaista työtä. Parasta totutella jo siihen kohtaloon.

Helvetin kurja olo...
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Re: Re: Vitutusketju
mielestäni tuo vaikutti todella mielenkiiltoiselta. Useinkaan tällainen tavallisen tylsä (ja nukkavieruMalys wrote:
Minua pidetään selkärangattomana, koska haluan jäädä asumaan Kuusamoon ja jatkaa perheyritystä. Jatkaminen on ollut minulle itsestäänselvä asia niin kauan kuin muistan, on varma työpaikka ja saan olla itse oma pomoni, en halua istua toimistossa 8h päivässä tai tehdä samaa hommaa 40 vuotta, meidän firmassa hommat joustavat ja ovat monipuolisia (majoitusyritys kun on), mutta ihmiset kuvittelevat vanhempieni määräävän sen mitä teen ja tulevaisuuteni on ennalta määrätty. Asia ei ole niin. Mikään ei estä mua asumasta muualla jonkin aikaa, mutta Kuusamoon haluan palata. Minä en viihdy isoissa kaupungeissa, liikaa ihmisiä ja meteliä, Helsingissä minulle riittää jo viikko, sitten haluan jo omaa rauhaa. Mutta ihmiset eivät tajua sitä.Firmaa varten minä hakeuduin kaupallisen alan kouluunkin ja suuntaudun matkailuun, joka on mielenkiintoista.
Loppuelämä taitaa kulua yksin, ei kukaan mies halua muuttaa tänne "korpeen" (mitä tämä ei ole, täällä missä minä asun käy yli puoli miljoonaa matkailijaa vuodessa ja aluetta kehitetään jatkuvasti), jossa ei ole mahdollisuuksia (ilmeisesti baareja ja keikkoja) tai tehdä tällaista työtä. Parasta totutella jo siihen kohtaloon.![]()
Helvetin kurja olo...

In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. 

No minä kai olen joku vällinputoaja, koska meilläkin on perheyritys, mutta en tahdo jäädä sitä jatkamaan, vaikka en kaupungista olekaan
. Ei vaan oikein tuo ravintola-ala innosta. Puhumattakaan sanasta "yksityisyrittäjä". Kaikkien ammatinvalintatestien perusteella, minusta voi tulla melkein mitä tahansa muuta, paitsi yrittäjä
!
On-topic: Olen tulossa kipeäksi ja koulutehtävät rästissä.

On-topic: Olen tulossa kipeäksi ja koulutehtävät rästissä.
- The Firewolf
- Member
Päätä särkee enkä vieläkään ole ehtinyt parantua kun koko viime viikon olin kipeänä. Surkeaa. 

- StratoPummi
- Sr. Member
Tervetuloa foorumiin, sovit varmasti porukkaan..The Firewolf wrote:
Päätä särkee enkä vieläkään ole ehtinyt parantua kun koko viime viikon olin kipeänä. Surkeaa.![]()

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
Re: Re: Re: Vitutusketju
Aivan varmasti.StratoPummi wrote:
Tervetuloa foorumiin, sovit varmasti porukkaan..![]()

Aya!
- The Firewolf
- Member
Ei epäilystäkään... 

-
- Sr. Member
Sama homma.. Hoenkin niille aina että veli on niitten ainut lapsiJabi wrote:
Mä olen tulossa melko vakuuttuneeksi siitä, että mut on oikeasti adoptoitu. Koko elinikäni ajan en ole täysin kyennyt ymmärtämään äitiäni, eikä tämä päivä siihen asiaan ainakaan muutosta tuonut.![]()

I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.
No ajattelepa Hatebreeder,jos asia olisi niinpäin,että valittaisit, että koira olisi ainoa oikea lapsi ja sinä ja veljesi "otettuja"
! No joo... Se siitä sitten. Elina nukkumaan.

no mihin te sitten kuuluisitte?Hatebreeder86 wrote:Sama homma.. Hoenkin niille aina että veli on niitten ainut lapsiJabi wrote:
Mä olen tulossa melko vakuuttuneeksi siitä, että mut on oikeasti adoptoitu. Koko elinikäni ajan en ole täysin kyennyt ymmärtämään äitiäni, eikä tämä päivä siihen asiaan ainakaan muutosta tuonut.![]()
Ja että minä ja koira ollaan 'otettu' perheeseen jostain syystä vaikkemme tänne kuuluis. No, eipä kai auta inistä kun ei sitä kuitenkaa voi korjata sitä asiaa mitenkään
![]()

Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.
tai sitten olet vaihtunut sairaalassa jonkun toisen perheen lapsen kanssa. Nyt kun etsit oikeat vanhempasi, löydät pian itsesi miljonääriperheen uima-altaalta ottamasta aurinkoa. Joten kiirettä nyt.Jabi wrote:

Plääh, ei mulle tahdo löytyä ikinä sopivia housuja. Tänään sovittelin reilut 20 housut kun mustia suoria housuja olin ostamassa (kahdessa eri liikkeessä). Milloin oli lantiosta liian tiukka ja vyötärö sopiva, milloin puolestaan lantio ok, mutta vyötärö niin tiukka että hyvä kun kiinni meni. Tai sitten istuivat hyvin, mutta sitten lahkeet oli yli 10 cm liian pitkät ja niin leveät, että kengät katosivat lahkeisiin, ei mun tyyliset. Onneksi oli emo apuna tuomassa seuraavaa kokoa/mallia... Alkoi pikkuhiljaa mennä hermot.
Eikö valmistajat satu tietämään että naisilla on sellainen kapine kuin lantiokin, joka on useimmiten leveä EIKÄ vyötärö ole mallia ampiainen.. Ovatkohan nukkuneet biologian tunneilla. Sitä alkaa tuntea itsensä lihavaksi (ei muottiin sopivaksi, lanteettomia lapsen vartalon omaavia naisia), kun vaatekoko on normaalisti M, mutta housut ovat numeroa 40-42, ylikin.
Eikö valmistajat satu tietämään että naisilla on sellainen kapine kuin lantiokin, joka on useimmiten leveä EIKÄ vyötärö ole mallia ampiainen.. Ovatkohan nukkuneet biologian tunneilla. Sitä alkaa tuntea itsensä lihavaksi (ei muottiin sopivaksi, lanteettomia lapsen vartalon omaavia naisia), kun vaatekoko on normaalisti M, mutta housut ovat numeroa 40-42, ylikin.

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
itse olen 15-vuotias, aina ollut kohtuullisen "hoikka", mutta koripallon aloitettuani reidet on olleet ihan järkyttävän kokoiset. Sen takia farkkuja en voi pitää enää ollenkaan ja muitakin housuja vain näitä ns. löysiä malleja. Alkaahan tässä väkisinkin jo ajatella että onko S-M ja 36-38 liian lihava...Malys wrote:
Plääh, ei mulle tahdo löytyä ikinä sopivia housuja. Tänään sovittelin reilut 20 housut kun mustia suoria housuja olin ostamassa (kahdessa eri liikkeessä). Milloin oli lantiosta liian tiukka ja vyötärö sopiva, milloin puolestaan lantio ok, mutta vyötärö niin tiukka että hyvä kun kiinni meni. Tai sitten istuivat hyvin, mutta sitten lahkeet oli yli 10 cm liian pitkät ja niin leveät, että kengät katosivat lahkeisiin, ei mun tyyliset. Onneksi oli emo apuna tuomassa seuraavaa kokoa/mallia... Alkoi pikkuhiljaa mennä hermot.
Eikö valmistajat satu tietämään että naisilla on sellainen kapine kuin lantiokin, joka on useimmiten leveä EIKÄ vyötärö ole mallia ampiainen.. Ovatkohan nukkuneet biologian tunneilla. Sitä alkaa tuntea itsensä lihavaksi (ei muottiin sopivaksi, lanteettomia lapsen vartalon omaavia naisia), kun vaatekoko on normaalisti M, mutta housut ovat numeroa 40-42, ylikin.![]()

Kyllä farkuista löytyy sellaisia malleja jotka ovat reisistä löysemmät (usko, minä olen farkkuekspertti, farkkuja käyttänyt jatkuvasti ala-asteelta), ei mene vain ja ainoastaan sellaisiin Miss60-farkkuja tmv (sellaisia, jotka tulevat vastaan noin 90% teinitytöistä) myyviin liikkeisiin, niistä ei todellakaan löydy, ne vaatteet on tehty sellaiselle, jolla ei ole MITÄÄN muotoja missään. Ja 36-38 mikään lihava ei todellakaan, kirjaimina tuo vastaa S. Minä sopinut tuollaisiin numeroihin piiiiiitkään aikaan (lue: sitten yläasteen alun, about 7 vuoteen).Padme wrote:
itse olen 15-vuotias, aina ollut kohtuullisen "hoikka", mutta koripallon aloitettuani reidet on olleet ihan järkyttävän kokoiset. Sen takia farkkuja en voi pitää enää ollenkaan ja muitakin housuja vain näitä ns. löysiä malleja. Alkaahan tässä väkisinkin jo ajatella että onko S-M ja 36-38 liian lihava...![]()
Sitten Jabi kutsut foorumilaiset aina kylään luoksesi...Padme wrote:tai sitten olet vaihtunut sairaalassa jonkun toisen perheen lapsen kanssa. Nyt kun etsit oikeat vanhempasi, löydät pian itsesi miljonääriperheen uima-altaalta ottamasta aurinkoa. Joten kiirettä nyt.Jabi wrote:
![]()

Olen ilmoittanut itseni lähtemään Puhdas elämä lapselle -konserttiin, mutta en ole löytänyt mistään esiintyjiä! Olisi ihan mukavaa tietää, mistä minä maksan ja mistä jäisin paitsi, jos en maksaisikaan...
Vaatteista vielä: Housuja on hankala ostaa myös, jos olet 176,5 cm pitkä! En edes koe olevani mikään kamala hongankolistaja, mutta vaatevalmistajat näyttävät olevan erimieltä. Onneksi on H&M, jossa myydään housuja, jotka ovat tarpeeksi pitkiä kenkienkin kassa
! Ruotsissa on ilmeisesti tajuttu, etteivät lyhyet housut ole nätit...
Joo ja sitten vielä: Don Huonot lopettaa
.
Vaatteista vielä: Housuja on hankala ostaa myös, jos olet 176,5 cm pitkä! En edes koe olevani mikään kamala hongankolistaja, mutta vaatevalmistajat näyttävät olevan erimieltä. Onneksi on H&M, jossa myydään housuja, jotka ovat tarpeeksi pitkiä kenkienkin kassa

Joo ja sitten vielä: Don Huonot lopettaa

Itsekin ole 171, ja kuten ilmoitin 15.vuotias, joten saa nyt nähdä tuleeko sitä pituutta vielä... (ei toivottavasti) uikkarit ja muut vastaavat ovat aina ongelmallisia, kun mistään ei tarpeeksi pitkiä selästä tahdo löytää...
(onneksi ne kaksiosaiset on keksitty
)

No voi sun, mä oon 158 pitkä ja terkkari sanoi etten välttämättä kasva enää pidemmäksi. 

Piiuska: tervetuloa meidän ikuisten pienten ihmisten kerhoon;)
Last edited by Katja on Wed Aug 27, 2003 4:03 pm, edited 1 time in total.
mie valitan taas että kun kaikki housut on tehty teille pitkille...niinku ne onki...prkl
Missämissä?! Mie muutan sinne
!
Mutta kengien ostaminen se vasta hirveä tapahtuma onkin! Jalkani on siro 41-43, räpylämalli! Osta siinä sitten korkokenkiä...
Missämissä?! Mie muutan sinne

Mutta kengien ostaminen se vasta hirveä tapahtuma onkin! Jalkani on siro 41-43, räpylämalli! Osta siinä sitten korkokenkiä...
heh kemiin vain sieltä ja heti...löydät varmasti sitten sekä kenkiä että housuja itelles..mie kun en löydä kumpiakaan...kenkien pitäisi olla kokoa 35 ja niitä löytyy vain lasten osastolta..että osta siinä hyvännäkösiä kenkiä prkl.......*Elina* wrote:
mie valitan taas että kun kaikki housut on tehty teille pitkille...niinku ne onki...prkl
Missämissä?! Mie muutan sinne!

Elina, hui kamala, kuinka iso ihminen sinä oikein olet..? 

Last edited by Piiuska on Wed Aug 27, 2003 5:23 pm, edited 1 time in total.
Huh, onneksi minulla ei ole sitä ongelmaa, että vaatteita ei löydy pituuden takia (165cm) ja jalkakin on "normaali" (parempaakaan sanaa en keksinyt), mutta minulla on vain suht leveä lantio, niin housut ovat joskus ongelmallisia.. Tai no, kaupoissa on melko usein juuri tuo M-koko loppunut silloin kun MINÄ haluaisin ostaa itselleni vaatteita ja löydän miellyttävän.
Mutta topiciin, stanan flunssa yrittää iskeä, en ala.
*niiskniiskköhköh*

Mutta topiciin, stanan flunssa yrittää iskeä, en ala.

Katja, lähdetäänkö joskus yhdessä shoppailemaan
!? Mie löydän sinulle lyhyet housut, ja sinä minulle pitkät! No taitaa vaan olla tuo Kemi muutama sata kilsaa liian kaukana...

Last edited by *Elina* on Wed Aug 27, 2003 6:49 pm, edited 1 time in total.
oorraidii doddahan doki... se vois olla että silloin löytys kummallekki sopivat housut*Elina* wrote:
Katja, lähdetäänkö joskus yhdessä shoppailemaan!? Mie löydän sinulle lyhyet housut, ja sinä minulle pitkät! No taitaa vaan olla tuo Kemi muutama sata kilsaa liian kaukana...

PERKELEEN FLUNSSA!
Eilen yritin pyöräillä koulusta kotiin, mutta flunssa teki tepposet. Normaalisti matkassa menee enintään 20 min; eilen 35 min.?! Ja sydän tuntui yrittävän pomppia kurkusta ulos.
Toivottavasti olisin edes lauantaina kunnossa, koska nelivitosessa on Tuomari Nurmion keikka...
Eilen yritin pyöräillä koulusta kotiin, mutta flunssa teki tepposet. Normaalisti matkassa menee enintään 20 min; eilen 35 min.?! Ja sydän tuntui yrittävän pomppia kurkusta ulos.
Toivottavasti olisin edes lauantaina kunnossa, koska nelivitosessa on Tuomari Nurmion keikka...
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"
- StratoPummi
- Sr. Member

Last edited by StratoPummi on Thu Aug 28, 2003 12:52 pm, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT