Pummi: Jos kuulostaa surulliselta, arvaa vaan miltä se sitten tuntuu.

Koitan jaksaa, vaikka jatkuvasti ajattelen että mikä helvetin järki tässä ylipäänsä on edes yrittää mitään, ei se tule kuitenkaan muuttumaan. Mutta parhaimmassa tapauksessa lääkkeet voivat parantaa olon totaalisesti.
*Elina*: Eipä oikein ole, suhtautuminen on lähinnä "nääh, ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta valitus", erittäin kannustavaa joo tai lopulta sanotaan että mä en jaksa sun kanssa. Eivät näytä todellakaan tajuavan sitä, että musta tuntuu oikeasti pahalta ja itsetunnon rippeetkin ovat hajonneet.
Malva: Niin paljon helpommin sanottu kuin tehty, minulla on koulu joka sitoo, minä haluan valmistua koulusta kohtuullisessa ajassa ja muuttaa Torniosta helvettiin (ei, en halua vaihtaa koulua, Torniossa voin opiskella matkailua, joku helvetin Porvoo ja Helia olisi yksi vaihtoehto, mutta sinne en halua, tunnen sieltä vielä vähemmän ihmisiä kuin Torniosta).
Katja: Minnepä lähen, tilillä on 130e tällä hetkellä (lainaa en ala ottamaan, se pitää aina maksaa takaisin, jolloin talous entistä heikompi), kavereilla ei ole varaa lähteä eikä ulkomaat kiinnosta pätkän vertaa. Minua ei kiinnosta yhtään tuollainen käytös, minä haluan tietää tarkalleen mitä teen ja kenenkin kanssa. Sekoilu tuntemattomien kanssa on jotain sellaista mitä en ole tehnyt enkä tee. Ja ei se auta, kun tietää, että ne paikalliset gigolot iskevät joka ikisen joka suostuu, lirkuttelevat ja lepertelevät paskaa ihan vain siksi että jos se antaisi a kun katoaa paikalta, siirtyvät toisen luo. Se, että on lomalla, ei tarkoita sitä että voi tehdä mitä sattuu välittämättä mistään. Kutsukaa tiukkapipoksi vaikka, minä en vain pidä itseni kohdalla sellaisesta käytöksestä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot