...mutta jos nyt kuitenkin ensin etsisit ne oikeat rikkaat vanhempasi, tappaisit ne, ja vaatisit perinnöt itsellesi...Jabi wrote:
Kotoa pois muuttamisen myötä saa nyt vetää valkosipulia niin paljon kuin mieli tekee, ei ole kukaan kieltämässä. Nam.![]()

...mutta jos nyt kuitenkin ensin etsisit ne oikeat rikkaat vanhempasi, tappaisit ne, ja vaatisit perinnöt itsellesi...Jabi wrote:
Kotoa pois muuttamisen myötä saa nyt vetää valkosipulia niin paljon kuin mieli tekee, ei ole kukaan kieltämässä. Nam.![]()
Sori, mä en saa käyttää väkivaltaa. Olen sivari.Padme wrote:
...mutta jos nyt kuitenkin ensin etsisit ne oikeat rikkaat vanhempasi, tappaisit ne, ja vaatisit perinnöt itsellesi...![]()
Hyvähyvä. Niin minullakin.jörggi wrote:
flunssa on paranemaan päin![]()
Babylon?Haven wrote:
If olive oil comes from olives, where does baby oil come from?
Maybe.Jabi wrote:
Babylon?![]()
![]()
voi pientäJabi wrote:Sori, mä en saa käyttää väkivaltaa. Olen sivari.Padme wrote:
...mutta jos nyt kuitenkin ensin etsisit ne oikeat rikkaat vanhempasi, tappaisit ne, ja vaatisit perinnöt itsellesi...![]()
![]()
Aika paha..Jabi wrote:
Sain äsken piristystä päivään ja hyvät naurut.
Olin käymässä kaupungilla, mustat pitkät hiukseni auki ja päällä musta In Flamesin turneepaita. Joku kärryissä oleva vauva rupesi kattomaan mua pitkään ja kummeksuen, ja sitten rupesi osoittamaan mua sormella ja katsomaan äitiinsä sen näköisenä että "mikä ihme toi on?"Pienokaisen ilme oli kyllä vähintäänkin näkemisen arvoinen...
![]()
minähän sanoin, että olkaa iloisia niin kauan kuin olen sitä mieltä. Kun olen hyvällä päällä niin kaikki on muiden ansiota (enhän MINÄ voisi mitään hyvää tehdä), mutta nyt ei tunnu enää siltä. Eli ilman teitä olisin saanut kympin.Haven wrote:
Padme, saanko nyt kysyä että miten me oikeen autettiin sua?Kuulostaa aika utopistiselta..