Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
The Firewolf
Member
Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Mon Sep 08, 2003 3:41 pm

Inhottaa kun toinen kämppis on hirveä sottapytty ja ei kuitenkaan osallistu siivoamiseen muuten kuin pakottamalla. Eilenkin lupasi ja vannomalla vannoi tiskaavansa silloin illalla tiskit mutta tuossahan nuo vieläkin on ja nyt hän ei aio tulla kotiin ennen kuin korkeintaan myöhään yöllä tai ehkä huomenna. Koko paikka on kuin kaatopaikka ja kukaan miun itseni lisäksi ei tee mitään asian hyväksi. Muurahaisia jo juoksentelee lattioilla joten hiukkasen vituttaa kun kuitenkin itse yrittää pitää huushollia edes jonkinlaisessa kunnossa ettei koko ajan olisi pelkkä paskaläjä. >=( :(

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Mon Sep 08, 2003 11:11 pm

Mikä helvatun roskapostipommitus minun hot-or-not-mailiani on oikein kohdannut.. Viikossa junk mailiin kertynyt liki 100 roskapostia.. Ja osa pääsee vielä filtterin läpikin. Murh! >=( En minä oikeaa mailia edes saa, pelkkää pashaa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Haven
Sr. Member

Post by Haven » Mon Sep 08, 2003 11:15 pm

Sama juttu mulla. Taisin pari päivää olla poissa, ja suureksi ilokseni huomasin 51 uutta viestiä kun kirjauduin. :D 4 niistä ei-roskaposteja.
Aya!

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Mon Sep 08, 2003 11:24 pm

Minulle ei lähetetä edes spammia.. :~(

surkeuden surkeus.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

MetalWarrior
Sr. Member

Post by MetalWarrior » Mon Sep 08, 2003 11:38 pm

Tänään mua on vituttanut tn hetkisen elämäni tylsyys.En oo töissä(haen kyllä työtä,vielä tulee eteen varmasti),en ole opiskelemassa(enkä tiedä,meinaanko edes hakea nyt syksyn yhteishaussa),en siis tee YHTÄÄN MITÄÄN!
Tänään katsoin telkkaria noin 8 tuntia.Päivän kohokohtana parin tunnin ulkoilu kun oli futisharkat.
Life sucks,dudes!No ei ny sentään...
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Lightyear
Sr. Member

Re: Re: Vitutusketju

Post by Lightyear » Tue Sep 09, 2003 12:07 am

StratoPummi wrote:
Minulle ei lähetetä edes spammia.. :~(

surkeuden surkeus.. :(
Anna mulle vaan mailisi niin pidän huolen että saat postia!! =P :evilgrin:

vituttaa kun piti mennä leffaan tänään muttei teatterissa ollutkaan sitä leffaa mihin piti mennä! pyörittiin sitten 2 tuntia ympäri katuja.. :buh:
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
is just a freight train coming your way

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Tue Sep 09, 2003 12:44 am

MetalWarrior wrote:
Tänään mua on vituttanut tn hetkisen elämäni tylsyys.En oo töissä(haen kyllä työtä,vielä tulee eteen varmasti),en ole opiskelemassa(enkä tiedä,meinaanko edes hakea nyt syksyn yhteishaussa),en siis tee YHTÄÄN MITÄÄN!
Tänään katsoin telkkaria noin 8 tuntia.Päivän kohokohtana parin tunnin ulkoilu kun oli futisharkat.
Life sucks,dudes!No ei ny sentään...
Hah, minä opiskelen kyllä, mutta vapaa-ajalla ei tule kyllä tehtyä yhtään mitään. Olin nimittäin pari viikkoa enempi/vähempi kipeä, ja sen aikana tuli opittua passiiviseen elämään. Ja nyt terveeksi tultua on vaikea päästä normaaliin rytmiin takaisin. Tänäänkin koulun jälkeen ohjelmassa ollut vain netissä paskan jauhamista, syömistä, saniteettitilojen hyödyntämistä (ostin muuten lisää paperia) ja musiikin kuuntelua. Buh! :buh:
OMG, they fired Jari! Bastards!

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Tue Sep 09, 2003 3:24 pm

Vituttaa, kun Internet Exterminator on alkanut kaatuilla ilman mitään hyväksyttävää syytä. Noh, Micro$oftin tuotteethan nyt ovat likimain aina olleet perseestä.

Missäs se Netscapen asennus-Cd taas olikaan? :eyes

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Tue Sep 09, 2003 4:48 pm

Jabi: Eh, ei tarvi enää sukkia uhrata. :D

Eilisestä hyvästä fiiliksestä ei ole enää jälkeäkään. Eilen vielä uskoin että voisin olla upea ja kiinnostava yms ja että joku voisi mut haluta, no eipä tunnu samalta enää.. :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

*Elina*
Sr. Member

Post by *Elina* » Tue Sep 09, 2003 5:12 pm

No mutta Malys, tuohan voi olla jo ihan lupaava alku :)! Ei kai kukaan tunne itseään aina upeaksi? Kaikilla on huonot päivänsä. Sitten taas jonain muuna päivänä tunnet olosi kauniiksi. Vaikka huomenna. Tai ylihuomenna :).
Minua ei tällä erää vituta juuri mikään. Ainakaan niin paljon, että jaksaisin mainita...

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Tue Sep 09, 2003 5:22 pm

Kyllä se hyvä fiilis tulee vielä takaisin ja elämä voittaa jälleen.. ;) Asioilla on kumma tapa järjestyä..
Last edited by StratoPummi on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT

Mormegil
Sr. Member

Post by Mormegil » Tue Sep 09, 2003 5:43 pm

Voihan penis, koeviikko alkaa taas perjantaina. :buh: No, onpahan sentään kolmen päivä viikonloppu sen takia. =P

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Tue Sep 09, 2003 6:36 pm

Sami112 wrote:
Tälläkin hetkellä olen päissäni (Selvin päin en tätä edes kirjoittaisi, ja huomenna vituttaa, kun kirjoitin)
Tell me about it...

Harmittaa joskus, kun tulee parin kaljan jälkeen mm. kitistyä säälittävän kuuloisesti omista asioistaan ja tartuttua herkemmin muitten heittämiin provoihin. Viime viikonloppunakin joku ihan satunnainen jätkä alkoi mun hevipaidasta ja pitkistä hiuksista jotain ihme juttua ja annoin aluksi vähän vastakommenttiakin, mutta ymmärsin onneksi pian olla välittämättä ja kävellä vain rauhallisena pois... :eyes

Malys
Sr. Member

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Sep 09, 2003 6:42 pm

Huoh, ja kehtasi yskäkin iskeä tänään. Hirveä kutina kurkussa ja yskänlääkettä ei ole.
Last edited by Malys on Tue Sep 09, 2003 3:38 pm, edited 1 time in total.

Padme
Sr. Member

Post by Padme » Tue Sep 09, 2003 8:24 pm

Malys wrote:
Jabi: Eh, ei tarvi enää sukkia uhrata. :D

Eilisestä hyvästä fiiliksestä ei ole enää jälkeäkään. Eilen vielä uskoin että voisin olla upea ja kiinnostava yms ja että joku voisi mut haluta, no eipä tunnu samalta enää.. :(
minusta se kuulosti lupaavalta, se "pynttäytymisesi"... Itseäni ainakin stressaa aina ulkonäön vuoksi, ei sen takia, että mitä muut ajattelevat, vaan miltä itsestä tuntuu... :eyes
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. ;)

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Tue Sep 09, 2003 8:32 pm

Edit: Kumma, mä vastasin tuohon Thunderstone-topiciin ennen tätä, mutta siltikin tuo Thunderstone-topic näyttää että vastasin siihen vikana..
Last edited by Malys on Tue Sep 09, 2003 5:38 pm, edited 1 time in total.

Padme
Sr. Member

Post by Padme » Tue Sep 09, 2003 8:36 pm

[/quote]
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. ;)

Haven
Sr. Member

Post by Haven » Tue Sep 09, 2003 9:55 pm

Last edited by Haven on Tue Sep 09, 2003 7:01 pm, edited 1 time in total.
Aya!

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Tue Sep 09, 2003 10:33 pm

Haven: Ole kiltti ja älä puhu taikka ajattele tuollaisia :~( Kyllä asiat muuttuvat positiivisiksi. Kunhan vain jaksaa jatkaa..

Mare
Sr. Member

Post by Mare » Wed Sep 10, 2003 7:30 am

Malys wrote:
Edit: Kumma, mä vastasin tuohon Thunderstone-topiciin ennen tätä, mutta siltikin tuo Thunderstone-topic näyttää että vastasin siihen vikana..
Mulla taas sellainen ongelma että kun tulen foorumille ja alan tsekkailemaan uusia viestejä, tottakai uusia viestejä sisältävät kansiot näkyvät punaisina. Mutta heti kun olen jonkin viestiketjun avannut, saman tien kaikki kansiot muuttuvat taas keltaisiksi enkä enää tiedä mihin on tullut uusia posteja viime käyntini jälkeen.

Se joka otti tuosta selvää on kyllä hyvä :) Pieni ongelma, mutta häiritsee silti vähän.
This is the Arockalypse!

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Wed Sep 10, 2003 11:18 am

Moi, se on Jabi tässä taas, foorumin vakiokitisijä! :D Ottakaa mukava asento tuolestainne niin aloitamme, tällä kertaa aiheenamme ovat pienen kaupungin liikenneyhteydet ja ihmisten käyttäytyminen liikenteessä.

Opiskelukaupungissani (Huittinen) on kaupunkisuunnittelu tehty mielestäni nk. päin persettä. Täällä on vain kaksi varsinaista isompaa pääkatua, mutta liikkeellä olevien autojen määrä on kuitenkin varsin suuri, joten helvetinmoinen ruuhkahan siitä seuraa vähän väliä. Pisin risteyksessä kellottamani odotusaika on tähän mennessä n. 7,5 minuuttia. Ei edes suuremmissa kaupungeissa tarvitse odottaa niin kauaa. No, pari viikkoa sitten luovuinkin auton käytöstä täysin ja rupesin pelkästään pyörämieheksi.

Vaan ei se pyörällä liikkuminenkaan aina niin helppoa ole. Aamulla ja iltapäivällä kiljoonat koululaiset (minä mukaan lukien) valtaavat kevyen liikenteen väylät, ja hitto soikoon kun toiset heistä eivät osaa käyttää niitä oikein. Mikä vitun idea on kulkea isossa porukassa käyttäen koko väylän leveyttä, blokaten näin tien sekä vastaantulevalta että ohi haluavalta liikenteeltä? Useimmat toki antavat tietä huomatessaan takaa tulevan pyöräilijän lähestymisen, mutta kaikki eivät vaivaudu siihenkään. Sitten saa koukata ajotien kautta ohi, mikä taas ei vilkasliikenteisemmän hetken sattuessa olekaan niin helposti tehty kuin sanottu. Ääääääääh...
>=(

Garnet
Sr. Member

Post by Garnet » Wed Sep 10, 2003 11:30 am

Haven: Todella upeat lyriikat... ihmeellistä, kuinka tuska inspiroi ihmisiä...
Pistäs tyttö pari pulloo algerialaista että jaksaa hymyillä.

-Tapio Rautavaara-

Haven
Sr. Member

Post by Haven » Wed Sep 10, 2003 12:20 pm

Se tuska on helppo muuttaa sanoiksi.
Aya!

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Wed Sep 10, 2003 4:15 pm

Jabi: Yleinen ongelma tuo jalkakäytävän valtaaminen täälläkin... Monesti saanut ojanpohjia pitkin suunnilleen kävellä kun eivät siirry yhtään syrjään. Talvella vielä hankalampi operaatio, kinokset kautta saat koukata. >=(

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Wed Sep 10, 2003 4:15 pm

Hyvä teksti tosiaan Havenilta. Voisi itsekin yrittää tänään saada valmiiksi pari tekeillä olevaa itsemurhatekstiä.
Last edited by Jabi on Wed Sep 10, 2003 1:17 pm, edited 1 time in total.

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Wed Sep 10, 2003 4:19 pm

:eyes
Last edited by StratoPummi on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Wed Sep 10, 2003 4:21 pm

StratoPummi wrote:
Mikään ei ole surullisempaa kuin kesken jäänyt itsemurhaviesti..
Ei nyt itsemurhaviestejä sentään, hyvänen aika. Tarkoitin lyriikoita. ;)

King of Loss
Sr. Member

Post by King of Loss » Thu Sep 11, 2003 2:39 am

Kämppis päätti ilahduttaa keskellä yötä ja raahata parit kaverit kämpälle. Eipä tässä juurikaan nukkua pysty, kun naapurihuoneesta kuuluu kitaran soittoa ja epävireistä laulua. Enemmän kyllä säälittää naapurit, kun niillä voi oikeastikin olla aikaiseen meno.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

StratoPummi
Sr. Member

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu Sep 11, 2003 10:49 am

Jabi wrote:
Ei nyt itsemurhaviestejä sentään, hyvänen aika. Tarkoitin lyriikoita. ;)
Niin tietysti.. ;)

:D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT

ozzie
Sr. Member

Post by ozzie » Thu Sep 11, 2003 11:39 am

Vituttaa kun Sonatan sivut on aina vaan kumossa. >=(
Onneksi täälläkin on elämää...
Näinhän se on...