"Hyvyysketju"
Bongasin aamulla työpaikan rappusilta suomen suurimman yöperhosen. Pahuksen komea ilmestys. On se vaan kumma miten tuollaiset pienetkin asiat piristää mieltä.
Näinhän se on...
Re: Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
voi näin ja paljonkin ja vähän enemmänkinMalva wrote:
Mitä, näitkö sä sen yhden alta yhtään mitään?![]()
![]()

Re: "Hyvyysketju"
Jaa että jotain hyvää..=) no sitähän nyt löytyy. Upea kaunis oma kulta kainalossa, upea asunto, upeita ystäviä, upeita naapureita, upeita sukulaisia kaikki on upeeta =)
Life is a waterfall,
We're one in the river,
And one again after the fall.
We're one in the river,
Re: Re: "Hyvyysketju"
Joku on rakastunut.IzMo wrote:
Jaa että jotain hyvää..=) no sitähän nyt löytyy. Upea kaunis oma kulta kainalossa, upea asunto, upeita ystäviä, upeita naapureita, upeita sukulaisia kaikki on upeeta =)

Kyllä vaan..ja kovasti olenkin =)
Life is a waterfall,
We're one in the river,
We're one in the river,
- The Firewolf
- Member
Sain kaverini suostuteltua mukaani sinne judoon ja - mikä parasta - näin taas Mr.Nallekarhun koulussa taas ihan vaihteen vuoksi...NIIN suloinen ja mitkä poskipäät ja silmät ja...*kuolaamista* 

Last edited by The Firewolf on Tue Sep 16, 2003 11:43 am, edited 1 time in total.
olin tänään väsyneempi kuin aikoihin... iloinen yllätys, olkaamme kaikki iloisia......Ai mut hyi! 

Oikeen mukavaa ja tunnelmallista kun syksy tulee ja on paljon hyvää musaa mitä kuunnella. Ja tietty hyviä videopelejä. 

Last edited by JSM on Tue Sep 16, 2003 7:03 pm, edited 1 time in total.
this is not music
and we're not a band
we're five middlefingers
in a motherfuckin' hand
and we're not a band
we're five middlefingers
in a motherfuckin' hand
Santsasin eilen Edguyn viiteen levyyn rahaa, mutta tähän mennessä on kolmelta levyltä tullut kaksi huonoa biisiä vastaan. Eli aika hyvä sijoitus todennäköisesti. Tuskan innoittamana ostin nuo levyt
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
Tänään opiskelijabileet meidän luokan ja uusien oppilaiden kesken.
Huomenna alkais yks infotilaisuus 9.30, jossa on pakko olla.
Voi olla hankala nousta. 

Jos tänne tuut, niin minä hiippailen kouluun sitten jo kahdeksaksi.Malva wrote:
Tänään opiskelijabileet meidän luokan ja uusien oppilaiden kesken.Huomenna alkais yks infotilaisuus 9.30, jossa on pakko olla.
Voi olla hankala nousta.

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Nyt on ihan pakko hehkuttaa vähän...
Olin tiistai-iltana sellaisissa synttäripippaloissa että eipä ehkä monta kertaa kohdalle satu.
Kaukokiito Oy täytti 50-v ja järjesti ikimuistoiset synttärit n. kahdeksallesadalle kutsuvieraalle Finlandiatalolla. Minäkin siis mukana
Ohjelmaan oli panostettu: Juonnot hoiti näyttelijä Esko Salminen, juhlapuheen piti Paavo Lipponen ja puheiden välissä esiintyi cappella-yhtye Rajaton (mahtavan hyvä!) Ruokailun ajan meitä viihdytti flyygelillä Seppo Hovi (tunti tauotta, ulkomuistista!) ja illan päätti reilun tunnin setillä... Jean S!
Entä ruoka sitten... tyrnigraavattua siikaa, riimiporoa, valkosipulimarinoitua karitsaa... muutamia mainitakseni.
Ja tietysti olutta, viiniä ja konjakkia koko loppuillan ajan tarjolla. Ja kaljaa bussissa mennen tullen.
Ja iltahan loppui aivan kesken
Vaikka en koskaan linnan juhliin pääsisikään, tuntuu kuitenkin siltä että lähellä ollaan oltu
Olin tiistai-iltana sellaisissa synttäripippaloissa että eipä ehkä monta kertaa kohdalle satu.
Kaukokiito Oy täytti 50-v ja järjesti ikimuistoiset synttärit n. kahdeksallesadalle kutsuvieraalle Finlandiatalolla. Minäkin siis mukana

Ohjelmaan oli panostettu: Juonnot hoiti näyttelijä Esko Salminen, juhlapuheen piti Paavo Lipponen ja puheiden välissä esiintyi cappella-yhtye Rajaton (mahtavan hyvä!) Ruokailun ajan meitä viihdytti flyygelillä Seppo Hovi (tunti tauotta, ulkomuistista!) ja illan päätti reilun tunnin setillä... Jean S!

Entä ruoka sitten... tyrnigraavattua siikaa, riimiporoa, valkosipulimarinoitua karitsaa... muutamia mainitakseni.
Ja tietysti olutta, viiniä ja konjakkia koko loppuillan ajan tarjolla. Ja kaljaa bussissa mennen tullen.
Ja iltahan loppui aivan kesken

Vaikka en koskaan linnan juhliin pääsisikään, tuntuu kuitenkin siltä että lähellä ollaan oltu

Näinhän se on...
- StratoPummi
- Sr. Member
Ozzylla oli asiallinen ilta.. Tuollaisiin sitä pitääkin tähdätä.. Jean S on hemmetin kova house-bändi..
Onnitteluni..
*kade*
Onnitteluni..
*kade*
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
-
- Sr. Member
Loistavalta kuulosti,ozzie
Toivottavasti käytit ilmaisen viinan hyväksesi ja olit päissäsi

Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
Heeei, enhän minä NIIN tyhmä ole sentään..MetalWarrior wrote:
Voi minua tyhmää, minun olisi tietenkin pitänyt Selviytyjät -tyyliin jemmata parit viinipullot ja tunkea pateeta kenttäpulloon ja jakaa niitä sitten teille seuraavalla keikallaStratoPummi wrote:*kade*

Näinhän se on...
-
- Sr. Member
Niin sun,ozzie,ois pitäny TODELLAKIN tehdä!MUR!
No joo...

No joo...
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
Pitkään odottamani opintotuki tuli viimeinkin tililleni pitkän käsittelyajan jälkeen.
Fani-78
Kävin eilen ulkona, ja vaikkei loppujen lopuksi rohkeuden puutteestani johtuen sinkkuilulle loppua tullutkaan, huomasinpa ainakin että minäkin voin olla kiinnostava. 

OMG, they fired Jari! Bastards!
Missäs kävit? Kuuro-mykkä-sokeiden hoitokodissa?Jabi wrote:
minäkin voin olla kiinnostava.![]()

Brian's been amusing his friends by chewing on some plastic flashbulbs
Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
Hauskaa? Voisit tehdä palveluksen ja mennä sinne hiekkalaatikolle takasin.AndE wrote:
Missäs kävit? Kuuro-mykkä-sokeiden hoitokodissa?![]()
Aya!
No niin, niin sitä pitää.Jabi wrote:
Kävin eilen ulkona, ja vaikkei loppujen lopuksi rohkeuden puutteestani johtuen sinkkuilulle loppua tullutkaan, huomasinpa ainakin että minäkin voin olla kiinnostava.![]()

AndE: Erittäin "fiksua"....
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Eiliset bileet olivat ainakin minusta mukavat, tosin alkoi väsyttää suht aikaisin.
Parille henkilölle olisi ainakin kuittailtavaa tapahtumista. 
Nyt vain väsyttää.. Ja tarkoitus lähteä kiertämään pari kaveria läpi.

Nyt vain väsyttää.. Ja tarkoitus lähteä kiertämään pari kaveria läpi.

juuh oli kyllä todella hauskaa eile;) hmm kelles sulla olis kuitattavaa?!Malys wrote:
Eiliset bileet olivat ainakin minusta mukavat, tosin alkoi väsyttää suht aikaisin.Parille henkilölle olisi ainakin kuittailtavaa tapahtumista.
![]()
HehKatja wrote:
juuh oli kyllä todella hauskaa eile;) hmm kelles sulla olis kuitattavaa?!

Re: Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
minä?! Malvan kyllä ymmärrän..sille oliski PALJON kuittailtavaa;) mutta enhän minä mitää...kiltisti ollu koko illan:)Malys wrote:
HehHmmhmm, sinä ja Malva...
![]()
![]()
Minä olisin tarvinnut läpät silmien sivuille x) No, itsepä perässä hiihdin. Malvalle kyllä juuKatja wrote:
minä?! Malvan kyllä ymmärrän..sille oliski PALJON kuittailtavaa;) mutta enhän minä mitää...kiltisti ollu koko illan:)

Mutta joo, ehkä shätti vois loppua..

Malys wrote:
Minä olisin tarvinnut läpät silmien sivuille x) No, itsepä perässä hiihdin. Malvalle kyllä juu
Mutta joo, ehkä shätti vois loppua..

Edit II: Anti olla, potkin sun persettäsi sitten henkilökohtaisella tasolla kun lähdetään sinne Tukholmaan. 

Last edited by Jabi on Mon Sep 22, 2003 2:23 am, edited 1 time in total.
OMG, they fired Jari! Bastards!
No tänään olen erityisestä syystä hyvällä tuulella sillä tänään tuli uusi kissanpentu minulle joka on ihan nyrkin kokoinen(alunperin tarkoitettu tuttavalle lahjaksi mutta enhän minä sitä pois voinut antaa ).
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.
Burning Point>Feeding The Flames.
Burning Point>Feeding The Flames.