Harmi vaan, että maantieteelliset ja ajankäytölliset seikat ovat näinkin ison porukan ollessa kyseessä mitä ovat.
Vitutusketju
Jag med!
Harmi vaan, että maantieteelliset ja ajankäytölliset seikat ovat näinkin ison porukan ollessa kyseessä mitä ovat.
OMG, they fired Jari! Bastards!
Re: Vitutusketju
Sepä siinä.. Onhan se nähty miten hyvin tämän foorumin miititkin onnistuu.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
No niin, sanokaa se bilepaikka, niin minä lähden sinne heti
! Tai vois tietysti tehdä jonkun semmoisen Nelosen sinkkusarjojen tyylisen tapahtuman! "Stratofoorumin sinkut lemmenlaivalla "
!
Huomenna maantiedonkoe...voi paska. Sen jälkeen matikan valmistelutunti, enkä mie tajua koko kurssista yhtään mitään.
Huomenna maantiedonkoe...voi paska. Sen jälkeen matikan valmistelutunti, enkä mie tajua koko kurssista yhtään mitään.
Re: Re: Vitutusketju
Mun kämpillä. Ihan koska vaan. Mulla ei oo elämää.*Elina* wrote:
No niin, sanokaa se bilepaikka, niin minä lähden sinne heti
Huomenna ei onneksi itselläni mitään koetta, eikä maanantainakaan mutta tiistaina olisi ruotsi. Noh, sehän miulta sujuu kuin luonnostaan. Mulla kun oli kerran vuoden ajan lähimpänä työkaverina yksi ruotsalainen nainen, ja hää opetti mulle kaikkia kivoja heittoja... (lue: törkeyksiä)
mikä se semmonen on ku koeviiko? ei mulla vaan oo semmosia. 1 tentti 7 viikon välein. vain.
:D
ja mä osallistun myös sinkkubileisiin heti.
ja mä osallistun myös sinkkubileisiin heti.
Siinä paatti kaatus, ku minä rupeaisin pämppäämään. Millos lähretään?*Elina* wrote:
No niin, sanokaa se bilepaikka, niin minä lähden sinne heti! Tai vois tietysti tehdä jonkun semmoisen Nelosen sinkkusarjojen tyylisen tapahtuman! "Stratofoorumin sinkut lemmenlaivalla "
!
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Meitä on siis jo monta osallistujaa sinkkubileisiin...
Last edited by *Elina* on Thu Sep 25, 2003 7:23 pm, edited 1 time in total.
Re: Re: Re: Vitutusketju
arvaat vähän liianki oikein.....valitettavasti...............Malys wrote:
Mitäs sulle on tapahtunut? :/ Arvaan, että se...?
Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
Auts, ei kiva.Katja wrote:
arvaat vähän liianki oikein.....valitettavasti...............
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
eipä niin ei.....Malys wrote:
Auts, ei kiva.
ryhtyä nunnaksi siinä olis mulle sopiva elämä, kirjotukissaki oli sopivasti nunnista ja munkeista kertova teksti
Niin just. Voi noita lukioikäisiä.Malva wrote:
mikä se semmonen on ku koeviiko? ei mulla vaan oo semmosia.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
Lukio suoritettu jo ajat sitten.Warrior wrote:
Niin just. Voi noita lukioikäisiä.
Jokainen varaa itselleen hytin saman tien, sama se vaikka oltaisiin eri laivalla ja eri aikaan x) Niinhän ne miitit yleensä päättyneet.Sami112 wrote:
Siinä paatti kaatus, ku minä rupeaisin pämppäämään. Millos lähretään?
Tuli tänään soitettua kitaraa ja samalla lensin raput alas, mutta onneksi ei kitaralle käynyt mitään.
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.
Burning Point>Feeding The Flames.
Joku muukin testaa näköjään miltä tuntuu kun portaat tiputaan..primal wrote:
Tuli tänään soitettua kitaraa ja samalla lensin raput alas, mutta onneksi ei kitaralle käynyt mitään.
Slekä on kyllä kipeä mutta onneksi on veivi käsi kunnossa putositko malys protaista.Malys wrote:Joku muukin testaa näköjään miltä tuntuu kun portaat tiputaan..primal wrote:
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.
Selkä, auts.. En sentään kierinyt portaita alas, mutta ylimmältä portaalta suoraan alas parin rappusen yli kadulle maaliskuussa Oulussa.. Polven loukkasin (vielä sen, joka muutenkin kipeä) ja kämmenessä on parin sentin arpi muistona.
Last edited by Malys on Fri Sep 26, 2003 4:33 pm, edited 1 time in total.
Tuosta primalin jututusta tulee mieleen, että on hassua kun kitaristi on vaikka ajamassa pyörällä kotiinsa kitara selässä. Jos hän kaatuu ja käteen sattuu ja vuotaa verta, hän tarkistaa ensimmäisenä onko kitarassa mitään jälkiä;) Jos ei, sen jälkeen vasta alkaa huolehtimaan itsestään
Oli muuten järkevä juttu.
Oli muuten järkevä juttu.
Live for now, like there's no tomorrow.
[/quote]
-
Punapiraija
- Sr. Member
Vituttaa tämä bugi, jossa muutaman topicin sivuja ei pysty katselemaan. 
"Lahti on mesta paikka." - Matti Nykänen
- StratoPummi
- Sr. Member
Eikös sulla ole siellä sivun ylälaidassa sitä quickfix-linkkiä..??Punapiraija wrote:
Vituttaa tämä bugi, jossa muutaman topicin sivuja ei pysty katselemaan.![]()
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
-
Punapiraija
- Sr. Member
Minä en kyllä näe mitään quickfix-linkkiä ylälaidassa. Vai pitäisikö hankkia silmälasit?StratoPummi wrote:Eikös sulla ole siellä sivun ylälaidassa sitä quickfix-linkkiä..??Punapiraija wrote:
Vituttaa tämä bugi, jossa muutaman topicin sivuja ei pysty katselemaan.![]()
- StratoPummi
- Sr. Member
Foorumin aloitussivun yläosassa on tämmöinen.. 
Can't see all the pages in topics? Click here to quickfix.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
-
Punapiraija
- Sr. Member
Paljon kiitoksia. Ihme kun en aiemmin huomannut tuota.StratoPummi wrote:
Foorumin aloitussivun yläosassa on tämmöinen..
hyvä. kitara ennen kaikkea!primal wrote:
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. 
Minulla on PAHA ongelma.
Minulla ei ole yli viikkoon about kertaakaan tehnyt mieli kuunnella metallia, tai edes hardrockia. Sitäkin ahkerammin soittimessa ovat pyörineet vanhat eurodance- ja poplevyt. Tiedän, olen HULLU, mutta haluaisin parantua. Neuvoja otetaan vastaan niiden laadusta riippumatta.
Ironista, mutta minua ei ole varsinaisesti vituttanut kuluneen viikon aikana lainkaan, päinvastoin, elämä on kulkenut kuin unelma.
Minulla ei ole yli viikkoon about kertaakaan tehnyt mieli kuunnella metallia, tai edes hardrockia. Sitäkin ahkerammin soittimessa ovat pyörineet vanhat eurodance- ja poplevyt. Tiedän, olen HULLU, mutta haluaisin parantua. Neuvoja otetaan vastaan niiden laadusta riippumatta.
Ironista, mutta minua ei ole varsinaisesti vituttanut kuluneen viikon aikana lainkaan, päinvastoin, elämä on kulkenut kuin unelma.
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods
No more pain
No more gods
hmm.. mitäköhän tohon sanois.. itse olen taas kuunnellut VAIN Black metallia viime aikoina (Bodom, Dimmu, Moonsorrow.. jne), eikä tämmöistä"tavallista" ole tehnyt mieli.Huliisi wrote:
Minulla on PAHA ongelma.
Minulla ei ole yli viikkoon about kertaakaan tehnyt mieli kuunnella metallia, tai edes hardrockia. Sitäkin ahkerammin soittimessa ovat pyörineet vanhat eurodance- ja poplevyt. Tiedän, olen HULLU, mutta haluaisin parantua. Neuvoja otetaan vastaan niiden laadusta riippumatta.![]()
Odotahan kun sulle tulee ongelmia (toivottavasti ei!!) niin eiköhän hevi maistu!
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
is just a freight train coming your way
is just a freight train coming your way
- Strato4ever
- Sr. Member
On se vaan miten pienetkin asiat alkaa vituttamaan
Eli, koeviikko alkaa mun osalta maanantaina äidinkielen aineella. Ei siinä mitään, eikä englannissa, mutta kemia ja fysiikka pelottaa. Fysiikka ehkä vähemmän, mutta kemia, voi herra siunakkoo.. Ei kait auta kuin lukea tänään vaan vitusti ja huomenna vielä enemmän, jos vaikka läpi pääsisi.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
Vituttaa kun kaikki pitää aina jättää viime tippaan.. Periodin alussa niin lupasin itselleni, että teen kaikki tehtävät ajoissa tai ainakin aloitan ajoissa.. Ja paskat! Nyt on sitten 2 viikkoa periodia jäljellä ja melkein kaikki tehtävät tekemättä. Ja kaiken lisäksi yöllä oli satanut ja pyykit narulla kastuneet. Nyt ne pitäsi puolimärkänä kiikuttaa takas Tampereelle.. 
@S4E: Auts, tiedän tunteen. Meinaan tuo kemia ei koskaan ole ollu mun vahvoin aine.... Mä ainakin pitelen sulle peukkuja! (auttaa varmaan hirveesti mutta anyway..)
@Huliisi:
Huijui, tuo on jo aika pelottavaa.... Mites ois jos pakottaisit ittes laittamaan soittimeen jonkinsortin hevilevyn ja kuuntelisit sen väkisin läpi, vaikka pariinkin kertaan. Hyvässä lykyssä metalliriippuvuus iskisi heti 
No ei vaan, vaihtelu virkistää. Välillä kun jotain vähän ufompaa kuuntelee niin maistuu metallikin sitten entistä paremmalta
@Huliisi:
No ei vaan, vaihtelu virkistää. Välillä kun jotain vähän ufompaa kuuntelee niin maistuu metallikin sitten entistä paremmalta
This is the Arockalypse!