Vitutusketju
- Sir. Decadence
- Sr. Member
Koeviikko se vitutti tuossa.

Ja miksihän luet signatureani?
Re: Re: Re: Vitutusketju
Jabi wrote:Onnistuinpa huijaamaan kohtaloa ja välttämään sairauden. Kohtalo ei selvästikään ottanut huomioon sitä, että saattaisin vetää koko päivän intensiivisesti valkosipulia sekä luontaistuotteita.Jabi wrote:
Kipeäksi tulossa, taas.![]()
Plääh, alkaa taas tunti jossa minä en perinteisesti ole osannut yhtään mitään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
Ruokatunti..? Välitunti..?Malys wrote:
Plääh, alkaa taas tunti jossa minä en perinteisesti ole osannut yhtään mitään.
Näinhän se on...
Re: Vitutusketju
No,tämä työttömyys ja työn etsiminen käy kyllä jo henkisesti työstä. Ainoa hyvä puoli tässä työttömyydessä on se että voi sekä valvoa että nukkua myöhään. Mutta ajatelkaa kuitenkin:
istun koko päivän kotona ja suuren osan ajasta etsin työtä. välillä palloilen kyökissä kahvia keittämässä ja pomppaan ulkona röökillä. Eli ei kovin kivaa. Kuten sanoin,työttömyys käy henkisesti työssä käymisestä. Tulee melkein sellainen olo että on kipeä eikä pääse himasta ulos vaikka onneksi voinkin lähteä jos haluan. Mutta työttömyys SYÖ MIESTÄ!
istun koko päivän kotona ja suuren osan ajasta etsin työtä. välillä palloilen kyökissä kahvia keittämässä ja pomppaan ulkona röökillä. Eli ei kovin kivaa. Kuten sanoin,työttömyys käy henkisesti työssä käymisestä. Tulee melkein sellainen olo että on kipeä eikä pääse himasta ulos vaikka onneksi voinkin lähteä jos haluan. Mutta työttömyys SYÖ MIESTÄ!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
Last edited by Malys on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
-
MetalWarrior
- Sr. Member
Re: Re: Vitutusketju
Mullahan on Figaro tällä hetkellä sama tilanneFigaro1 wrote:
No,tämä työttömyys ja työn etsiminen käy kyllä jo henkisesti työstä. Ainoa hyvä puoli tässä työttömyydessä on se että voi sekä valvoa että nukkua myöhään. Mutta ajatelkaa kuitenkin:
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
Onnea Figarolle ja Metalwarriorille töiden kanssa:) Kyllä Figarokin löydät varmasti pian töitä:)
Mulla taasen on pientä vitutusta ilmassa. Äsköset kuoroharkat oli niiin vitun paskat että. Huominen kuopioon lähtö peruuntui jne. Ei vituta, ei. Huomenna on enkun kokeet ja pitäs muka jaksaa lukea. Paskat. Taidankin mennä siivoamaan huoneen kun kohta tulee kaveri tenttaamaan minua..

Mulla taasen on pientä vitutusta ilmassa. Äsköset kuoroharkat oli niiin vitun paskat että. Huominen kuopioon lähtö peruuntui jne. Ei vituta, ei. Huomenna on enkun kokeet ja pitäs muka jaksaa lukea. Paskat. Taidankin mennä siivoamaan huoneen kun kohta tulee kaveri tenttaamaan minua..
Live for now, like there's no tomorrow.
No tänäänpä oli ruottin kokeet ja saatiin osa kokeesta jo takaisin. Elikkäs tekstin ymmärtäminen ( 5/25 ), avoimet kysymykset (4 / 15 ) ja rakennekoe ( 12 / 30 ). Parin ekan pisteet kerrotaan kahdella... Oli tämän vuoden syksy vihkonen. Kaiken lisäksi...
Kaikkein vaikeinta tässä on että nauraako vai itkeäkö
Kunhan ny pääsis läpi...
Kaikkein vaikeinta tässä on että nauraako vai itkeäkö
Last edited by Zeke89 on Thu Oct 02, 2003 3:47 pm, edited 1 time in total.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
Re: Re: Re: Vitutusketju
No, niinpähän se kyllä on, mutta kuinkahan kauan niitä vielä saa kestää, nii se onkin sitte eri juttu.ozzie wrote:Minä en kyllä tajunnut ollenkaan...emppu wrote:
Minua vituttaa tällä hetkellä se että yks asia, mikä minua on vaivannu jo aika pitkään, on tullu vaikka kuinka monesti vastaan ja enkä silti oo kehannu/tajunnu tehä sitäToivottavasti ei kukaan tajunnu väärin tätä?!?
Mutta se ei ole mitään uutta.
Ja luonnonlakeihin muuten kuuluu se, että kerran elämässä on vittumaiset naapurit. Ajattele niin, että se on sun osalta ohi niitten jälkeen![]()
Jätä se tänään tekemättä minkä huomenna voit teettää toisella!
-
MetalWarrior
- Sr. Member
Vituttaa,kyrsii,nyppii....Tiputtiin divaria alemmas futisjengin kanssa!!!!
Perkeleen perkele.No 9 lohduttajaa odottaa jääkaapissa
Perkeleen perkele.No 9 lohduttajaa odottaa jääkaapissa
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
Mä olen niin nolife, niin nolife.. Koko päivä mennyt netissä, mihinkään ei huvita lähteä kun sataa ja väsyttää. Sosiaalinen elämäni aika kuollutta. Kouluhommiakin PITI tehdä tänään, mutta joo.. Sainpahan yhden oppimispäiväkirjan ajan tasalle.
Ja kämpässäni käy joku jatkuvasti sotkemassa.
Aivan kuin minä.Malys wrote:
Mä olen niin nolife, niin nolife.. Koko päivä mennyt netissä, mihinkään ei huvita lähteä kun sataa ja väsyttää. Sosiaalinen elämäni aika kuollutta. Kouluhommiakin PITI tehdä tänään, mutta joo.. Sainpahan yhden oppimispäiväkirjan ajan tasalle.
Mulla oli 1,5 viikkoa tietokone telakalla, ja nyt kun viimein pääsi kunnolla nettiin, oli vieroitusoireet niin suuret että homma lähti aikalailla käsistä. Koko saakelin päivä mennyt PC:n vieressä.
OMG, they fired Jari! Bastards!
Sitä se on...Haven wrote:
Masentaa, masentaa..
Lataapa Vesa-Matti Loirin biisi Naurava Kulkuri.
Np: Van Halen - Jump
Last edited by Malys on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
- StratoPummi
- Sr. Member
Minua jäi vaivaamaan tuo Malysin signaturen alkuperä.. Niin tuttu, muttei muista millään..
Fade to Black:hän se sitten lopulta olikin..
Fade to Black:hän se sitten lopulta olikin..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
Pummi: Sepä se
Kuvaa hyvin fiilistäni.
- Sir. Decadence
- Sr. Member
Otin kananmuna paketin jääkaapista ja se repeytyi kun pidin siitä kiinni.
6 munaa lensi lattialle ja oli kiva siivoaminen!
6 munaa lensi lattialle ja oli kiva siivoaminen!
vituttaa tää vitun elämä...paras kuvaus mielentilaani : jos luulet ettei mikään enään voisi mennä huonommin huomaat totuuden että asiat ovatkin vielä pahemmin kuin kuvittelet.....
Tuttu lause, kieltämättä.Katja wrote:
jos luulet ettei mikään enään voisi mennä huonommin huomaat totuuden että asiat ovatkin vielä pahemmin kuin kuvittelet.....
Aya!
- Strato4ever
- Sr. Member
Voi vittu jes. Netti toimii kerrankin. Hienoa. Sonera on kyllä osoittautunut tässä muutaman viime viikon ajan sellaiseksi kuningas adsl yhteydentarjoajaksi että huhhuh. Jos sua kiinnostas pelata vaikka jotain pelejä, niin et tietenkään voi pelata niitä, koska on Sonera adsl. Hienoa. Ei vituta ei, 70e maksetaan siitä että saadaan surffaa. Jees.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
- Sir. Decadence
- Sr. Member
Eräs henkilö kertoi "hyvyystopicilla", että Alpha & Omega tuli Metalliliitossa.
Ja en tietenkään kuunnellut!
Ja en tietenkään kuunnellut!
Strato4ever,
70 euroa? Huh. Kuinka nopean yhteyden sillä sitten saa? Miä maksan 49 euroa/kuukausi omasta Dna-yhteydestä (512kb/512kB) ja moitteetta on toiminut. Vanhempien luona asuessani tuli Soneran epävakaat modeemiliittymät sen verran tutuksi, etten voinut edes harkita ottavani omaan kämppään saman firman ADSL:ää.
70 euroa? Huh. Kuinka nopean yhteyden sillä sitten saa? Miä maksan 49 euroa/kuukausi omasta Dna-yhteydestä (512kb/512kB) ja moitteetta on toiminut. Vanhempien luona asuessani tuli Soneran epävakaat modeemiliittymät sen verran tutuksi, etten voinut edes harkita ottavani omaan kämppään saman firman ADSL:ää.
- Strato4ever
- Sr. Member
Jabi,
Soneran adsl meillä on. Muita kiinteitä yhteyksiä ei tänne edes saa. Ja yhteyden nopeus on haja-asutusalueilla tuo järkyttävä 70e 512/512 yhteydestä
Mutta ei tämäkään aina ole kussut, vuoden meillä pian ollut, ja nyt ensimmäistä kertaa tulee jotain ongelmia. Ne tosin on jatkunut jo melkein kuukauden ajan
Soneran adsl meillä on. Muita kiinteitä yhteyksiä ei tänne edes saa. Ja yhteyden nopeus on haja-asutusalueilla tuo järkyttävä 70e 512/512 yhteydestä
Mutta ei tämäkään aina ole kussut, vuoden meillä pian ollut, ja nyt ensimmäistä kertaa tulee jotain ongelmia. Ne tosin on jatkunut jo melkein kuukauden ajan
Each funeral just makes
us realize, that life's
us realize, that life's
- StratoPummi
- Sr. Member
Minun sonera adsl (50e) kusi myös muutama kuukausi sitten ihan helvetisti..
Yhteys katkeili ihan ilman syytä ja palasi sitten taas..
Ja mitä messengeristä katsoin, niin kavereilla (sonerakäyttäjät) oli sama ongelma, suurinpiirtein samoihin aikoihin..
ärräpäitä päästivät hekin..
Ja mitä messengeristä katsoin, niin kavereilla (sonerakäyttäjät) oli sama ongelma, suurinpiirtein samoihin aikoihin..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
Vituttaa KELAN opintotukikeskuksen toiminta.. Ei niiden papereiden käsittely varmaan voi olla niin vaikeeta, mutta silti koko ajan tehdään virheitä.. perkele!! 
Helu, voi kuule tervetuloa Kelan ihmeelliseen maailmaan
! Itse olen jo reilun vuoden yrittänyt heille tolkuttaa, että 12 kilometriä on pidempi matka, kuin 10 kilometriä. Vaan eivätpä tuota usko, joten en saa koulumatkatukia, mikä taas johtaa siihen, että bussikorttini maksaa melkein 80 euroa kuussa, kun tukien kanssa vain 45 €.
- StratoPummi
- Sr. Member
Mun hamsterilta meni näköaisti, tai ainakin niin epäilen.. Vanhaksi on ressukka tullut..
Ei pysy oikein tasapainossa ja haahuilee epäillyttävästi ympäriinsä.. Kävelytyyli muuttui ja on kovin vaivaisen näköistä..
Oivoi rassukkaa, oikein säälittää nähdä vanha kaveri tuossa kunnossa..
Oivoi rassukkaa, oikein säälittää nähdä vanha kaveri tuossa kunnossa..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
No voi Pummin hamsua
. Minulla on joskus kans ollut pari hamsteria. Toinen intoutui vanhoilla päivillään harrastamaan suolakiven päältä hyppelyä
! Siis kiipesi sinne päälle ja sieltä mätkäytti itsensä alas, selkä edeltä puruihin! Liekö sitten yrittänyt itsemurhaa, vai mitä oli toverilla mielessään...