Nyt on kolme pellillistä pullia ja kaksi maustekakkua leivottuna. Kylläpä oli raskasta...
Lahjoita mulle puoletHuliisi wrote:
Olis about 300e ylimääräistä rahaa.
Mitähän sitä tekis?
No sanos muuta! Mut ei auta itku markkinoilla ja sitäpaitsi olen nyt ihan hiton onnellinen.King of Loss wrote:
Silloin kun minä olin nuori, niin sitä ensin pari kuukautta vaan ihan tapailtiin ja leikittiin välillä vaikeasti tavoiteltavaa ja kiusoiteltiin toista, mistä sitten lopulta tiesi, että toinen on kiinnostunut.
T: nimimerkki "Ei ole helppoa olla helppo ja hyvännäköinen"
*reps* Sä alat olla jo aika hyvä tossa..Mormegil wrote:
*Wannabe foorumi-poliisi*
Joka olisikin pakkohankinta, mutta ystävääni Donia kohdeltiin niin paskamaisesti tuon kirjan osalta, etten todellakaan sitä osta heti...ehkä sitten joskus divarista..StratoAnkka wrote:
Huomenna olis tarkotus kartuttaa toista keräilyn kohdettani (eli sarjakuva kokoelmaa), ostamalla Don Rosan uusin kirja...
Siinähän sitä![]()
edelleenkin sanon samaa: elä ole niin vrama..koskaan et voi tietää mikä päivä se eteen ilmestyy ja sitten onkin täyttä onnea:DMalys wrote:
Mutta se oman heilan löytäminen taitaa olla minun kohdallani mahdoton tehtävä edelleen..
Heii, muitakin Don Rosa faneja! Ai onko Rosalta tulossa uus kirja, vai tarkoitatko sitä edellistä? (Temppeliherrojen Kruunu, tai jotain sinne päin)StratoAnkka wrote:
Mitähän hyvää mulle ois tapahtunu?
Huomenna olis tarkotus kartuttaa toista keräilyn kohdettani (eli sarjakuva kokoelmaa), ostamalla Don Rosan uusin kirja...
Siinähän sitä![]()