Ei tässä meitille ongelmaa olekkaan, mutta odotas kun muut näkevät..

Mie luulin että ne oli vaan ne naisten vaatteet jotka maksaa...StratoPummi wrote:
Vaatteet käy kalliiksi..![]()
Voi kettu. Ei kai mitään kovin arvokasta oltu viety?Warrior wrote:
Meidän autoon murtauduttiin viime yönä.![]()
![]()
mullakin on nelikoipinen, mut riittä kuhan aukasee oven.Sami112 wrote:
Juu, mullakin on nelikoipinen, jota on pakko ulkoiluttaa, oli ilma sitten millainen hyvänsä.. Mutta silti talvi on parasta vuodenaikaa syksyn ohella
Noh, ei muuta kuin radio, jotain papereita (mm. huoltokirja) ja mun lompakko (joo, minä idiootti olin unohtanut lompakkoni autoonHaven wrote:
Voi kettu. Ei kai mitään kovin arvokasta oltu viety?![]()
Mun villakangastakki maksoi 130 markkaa kirpputorilla.StratoPummi wrote:
Hirviä kun pitkät villakangastakit maksaa paljon, etenkin dressmanissa.. 200 Euroa meinasin maksaa yhestä hienosta mustasta takista, mutta löysin sitten H&M:stä melkein samanlaisen joka maksoi vain 100 euroa..
Vaatteet käy kalliiksi..![]()
Eikös se ole muotia nykyään? Siis se, että vaatteet ovat kuluneen näköiset.Jabi wrote:
Mun villakangastakki maksoi 130 markkaa kirpputorilla.Tosin se on jo ollut mulla nyt 4 vuotta ja alkaa olla kuluneen näköinen.
![]()
Otan osaa (vaikka mitäs se auttaa) mutta kuitenkin. Ei soisi tuollaisen tapahtuvan kellekään.Jabi wrote:
Helloween perui Tukholman keikkansa. Mulla oli jo keikkalippu + laivaliput ostettuna ja hostellivaraus valmiina. Nelisen kuukautta tuonne lähtöä odottanut ja sitten...![]()
Vad är det om?Haven wrote:
Every day you feel like you would die.
Tears won't help you throught anymore.
Last day soon remain to past..