Ei siinä ole mitään järkeä, että tulee esimerkiksi tulevista kokeistaan tänne kitisemään.. Lukekaa niihin mielummin, netti kii ja kirja kaapista esille..

Sovitaan, että hieman vakavampia aiheita tästä lähtien..?
PS.
yay-ketju oli legenda, RIP
Mulla on ihan sama juttu kuin sulla Malys. Minä olen kyllä ollut jo vähän pitempään sairaana mutta tälläkin hetkellä mulla on sellainen(sinua lainatakseniMalys wrote:
Flunssa yrittää iskeä. Kouluhommia pitäis tehdä, mutta on ihan piipaapöö-olo. Hirveän tukkoinen olo ja kurkku kipeä. Prkl, minä en halua sairasua.
No eihän se sen vika ole. Ja tosiaan, noissa asioissa varmuuskopiot on kaiken a ja o, joten on siinä vähän omaakin vikaa, jos koneisiin luottaa... Ymmärrän kyllä vitutuksesi. Mullakin paljon tärkeää matskua koneella, eikä varmuuskopioita (kun en laiskuuttani jaksa tehdä). Toivotaan parasta, kone kun vetelee jo viimeisiään...Mormegil wrote:Taidanpa mennä ja tappaa ensimmäisen vastaantulijan.
Miks sitä suotta muuttamaan? Mullakin maantiedon koe meni niin vituiks, ja ruotsin koekkin meni persiilleen että en edes jaksa uusia sitä... ja enkunkoekkin meni vähän niin ja näin. Tänään myös tein äikänkokeen, josta vittu kyllä ei kannata edes kehua... ettäh?? Kellä menee kokeet paremmin??Nokikana wrote:
Koeviikko meni päin helvettiä. Matematiikasta tuli 4+ ( menee uusintaan ) Ja muistakin kokeista tuli 5+ - 6½. Täytyisi muuttaa omaa asennetta. Perkele.
Misty wrote:
Helvetin rankka päivä takana... äidin hautajaiset. Koko suku suremassa ja itse siinä yrittää pysyä kasassa. Elämäni rankimmat kaksi viikkoa takana. Pakko oli ne perseet vetää taas, ei tästä muuten selviä. Hyvä mieli kuitenkin siitä, että nyt äidillä hyvä olla, kun oli pitkä sairaus takana. Ja että välit oli ok, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Oikeesti, hautajaiset on kamalia, oli sitten kenen tahansa.