Olen uusi käyttäjä ja seurannut pitkään jo noita teidän "inhimillisiä" keskusteluja...voi voi....täällä taitaa 75% käyttäjistä puhua ihan mitä sattuu.En ois ikinä halunnut työtää lusikkaani soppaan,ja saan varmasti vihamiehiä heti,mutta ei kiinnosta.Mut miettikää ny vähän mitä kirjotatte tänne,kaikkihan ollaan vaan ihmisiä,ja Stratovarius hajooakin jonain päivänä. Vihaatteko te sitten taas Tolkkia ja että kaikki on sen syytä. Ja uuden laulajan,Miss K:n huorittelu,ym....ettehän te ees tunne koko ihmistä!!Miettikää ny itekkin kun vittuilette Tolkille,että miltä tuntuu,kun teet 20 vuotta duunia bändin eteen,myyt keikkoja,myyt bändiä,ym ja sit kun haluaa kehittää bändiä eteenpäin niin sit vihataan!!Vihataan ja vihataan!Mä olen kunnioittanut Timon tekemisiä jo 12 vuotta ja sitä työsarkaa,mitä se on tehny stratojen eteen että säälittää oikein lukee teidän anonyymejä vittuiluja....

.No onneks täällä on ilmeisesti vanhempaa sakkia ja AITOJA musadiggareita jotka antaa äänensä ja tukensa bändille....
Minä sanon että omasta puolestani Stratovariukselle loistavaa tulevaisuutta ja tervetuloa bändiin Miss K!!! Hyvä Timo,sulla oli munaa näyttää että mies uskaltaa tehdä radikaaleja päätöksiä ja viedä hommaa eteenpäin!!Tuskin maltan odottaa PopKilleriä!!