Viimeisin levyhankintasi?
-
- Sr. Member
Diablo - Eternium
"Lahti on mesta paikka." - Matti Nykänen
- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?
Jaa...on vähän aikaa kun oon viimeks hankkinu jonku kiekon,oisko jotain 5 vuotta taisin ostaa leeve and the leavingsin mutta ei siitä sen enempää!
en meinaan hassaa rahaa kiekkoihin kun musaa saa netistä ilmatteeksiki
en meinaan hassaa rahaa kiekkoihin kun musaa saa netistä ilmatteeksiki

We´ll find a place where the sun still shines..
-
- Member
Re: Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?
No perkele! Kyllä hyviä bändejä pitää kannattaa rahallisesti! Vähemmän tärkeät myönnän kyllä lataavani itekin...JouNi@Arcticmetalshare wrote:
Jaa...on vähän aikaa kun oon viimeks hankkinu jonku kiekon,oisko jotain 5 vuotta taisin ostaa leeve and the leavingsin mutta ei siitä sen enempää!
en meinaan hassaa rahaa kiekkoihin kun musaa saa netistä ilmatteeksiki![]()
- Strato4ever
- Sr. Member
Re: Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?
Ja muutaman vuoden päästä ihmettelet kun lempibändisi ei teekään enää levyjä ?JouNi@Arcticmetalshare wrote:
en meinaan hassaa rahaa kiekkoihin kun musaa saa netistä ilmatteeksiki![]()
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
Re: Viimeisin levyhankintasi?
Edguyn King Of Fools ja Heavenlyn Dust To Dust. Ai että, kun menee iltapäivä rattoisasti. 

"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
Virtuocityn Northern Twilight Symphony. Pirun tylsä levy siinä mielessä että se ei tarjoaa juuri mitään uutta edelliseen levyyn verrattuna. Joka sekin oli varsin samanlainen Kenzinerin levyjen kanssa. Eli ei hyvä 

Huudan, heilutan tukkaa, pompin
Sydän pomppaa kun kuulen Smoken kompin
Mä oon hevari
Mä oon hevari
Mä oon hevari, kitarasoolo, tuplabasaribiitti
Ranneke missä on vittu viis rivii niittii
Nahkahousut, Iron Maiden selkälippu
Jonka yllä lukee: haistakaa vittu
Petri Nygård - Mä oon hevari
Sydän pomppaa kun kuulen Smoken kompin
Mä oon hevari
Mä oon hevari
Mä oon hevari, kitarasoolo, tuplabasaribiitti
Ranneke missä on vittu viis rivii niittii
Nahkahousut, Iron Maiden selkälippu
Jonka yllä lukee: haistakaa vittu
Petri Nygård - Mä oon hevari

Opeth - Deliverance. Anttilalle iso käsi, kun halusivat välttämättä myydä tämä 12 eurolla. 

Play the violent strings of my symphony.
-
- Sr. Member
Sacred Steel - Bloodlust
levystä ei muuta sanottavaa kun että se on yks mun huonoimmista levyistä.Tosin tiesin sen jo levyä ostaessani :=)
levystä ei muuta sanottavaa kun että se on yks mun huonoimmista levyistä.Tosin tiesin sen jo levyä ostaessani :=)
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
Re: Re: Viimeisin levyhankintasi?
MetalWarrior wrote:
Sacred Steel - Bloodlust
No miksi sitten ostit sen?

Hankin äskettäin Edguyn King Of Fools -EP:n ja Thunderstonen uuden levyn. Pitää vielä hakea ne postista ennen kuin voin kuunnella niitä.
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!
Edguy - King of Fools EP
Tää o hjuva, vikan biisin sanat on kyllä melkoisen huvittavat
Tää o hjuva, vikan biisin sanat on kyllä melkoisen huvittavat

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Blind Guardian - Nightfall In Middle-Earth
Lost Horizon - A Flame To The Ground Beneath
Nightfallilta olin kuullut vain nimibiisin ja Mirror Mirrorin, mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen alkaa jo lähes kaikki biisit aueta. Tolkien-fanina piti hankkia, eikä tosiaankaan ollut turha ostos.
Lost Horizonin levy onkin sitten jotain uskomatonta, lähes täydellistä musiikkia. Cry Of A Restless Soulin olin kuunnellut pariin otteeseen, ja yllätyin että samalla levyllä voisi olla vieläkin parempia kappaleita. Highlander (The One) on nimittäin selvä yhdentoista tähden biisi.
Ostinpas hyviä levyjä.
Lost Horizon - A Flame To The Ground Beneath
Nightfallilta olin kuullut vain nimibiisin ja Mirror Mirrorin, mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen alkaa jo lähes kaikki biisit aueta. Tolkien-fanina piti hankkia, eikä tosiaankaan ollut turha ostos.
Lost Horizonin levy onkin sitten jotain uskomatonta, lähes täydellistä musiikkia. Cry Of A Restless Soulin olin kuunnellut pariin otteeseen, ja yllätyin että samalla levyllä voisi olla vieläkin parempia kappaleita. Highlander (The One) on nimittäin selvä yhdentoista tähden biisi.
Ostinpas hyviä levyjä.
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods
No more pain
No more gods
-
- Sr. Member
Sodom - Agent Orange
Metallica - The Unnamed Feeling CDS
Metallica - The Unnamed Feeling CDS
-
- Member
Metallica - The Unnamed Feeling EP
(seittemän biisin versio)
On muuten aivan helvetin hyviä liveversioita, varsinkin Ride The Lightning!
(seittemän biisin versio)
On muuten aivan helvetin hyviä liveversioita, varsinkin Ride The Lightning!
Mutta eikös se ole ihan sama jos ne levyt lataa netistä, jos niitä ei muutenkaan ostaisi? Eihän se bändi siitä vahingoitu sen enempää, olet ostamatta tai lataat.
En minä niitä levyjä osta paljoa, enkä kyllä lataakkaan. Sellaisia levyjä saatan ladata, joita ei tulisi kuuloonkaan ostaa. En nyt jaksa luetella mitä bändejä, mutta kuitenkin
Mutta pidetään keskustelu asiassa eikä waretuksessa.
En minä niitä levyjä osta paljoa, enkä kyllä lataakkaan. Sellaisia levyjä saatan ladata, joita ei tulisi kuuloonkaan ostaa. En nyt jaksa luetella mitä bändejä, mutta kuitenkin
Mutta pidetään keskustelu asiassa eikä waretuksessa.

Ee saatana...
Tänään ostin helloweenin walls of jerichon en ole paljoa kuunnellut vielä, se vähäinen mitä olen kuullut on kyllä pirun hyvää
Ostinpa minäkin serkun puffauksesta tuon Diablon Eterniumin ja onhan tämä aika täydellinen levy, ei siitä mihinkään pääse. Soundit(kiitos Samu Oittisen)erinomaiset, biisit kyllä suurimmaksi osaksi erinomaisia ja ainakin tässä bändissä on sellainen rumpali joka pudottaa monet tunnetummat penkiltä kättelyssä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
HYpocrisy-The Arrival digipack(Melodisempaan suuntaan on siirrytty ja tägtren teki jälleen mainion albumin)
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.
Burning Point>Feeding The Flames.
Nyt tuli dementia enkä muista kirjoitinko tätä jo mutta Moonsorrown Suden Uni rieskan uusintaversio on hankittu.
Ei ole kovin kummoinen, voin sanoa suoraan. Bonusbiisi Tulkaapa Äijät on hyvä mutta dvd ei ole. Siinähän on siis 6 biisin Tuskan keikasta 4 viimeistä biisiä, ja dvd on koodattu siten että niitä ei voi katsoa peräkkäin vain pitää pompata aina menusta seuraavaan. Laatu kyllä sinänsä ihan ok, mutta en todellakaan menisi kehumaan tuota julkaisua mitenkään loistavaksi. Ne Moonsorrow fanit joilla Suden Uni jo on, älkää vaivautuko.
Ei ole kovin kummoinen, voin sanoa suoraan. Bonusbiisi Tulkaapa Äijät on hyvä mutta dvd ei ole. Siinähän on siis 6 biisin Tuskan keikasta 4 viimeistä biisiä, ja dvd on koodattu siten että niitä ei voi katsoa peräkkäin vain pitää pompata aina menusta seuraavaan. Laatu kyllä sinänsä ihan ok, mutta en todellakaan menisi kehumaan tuota julkaisua mitenkään loistavaksi. Ne Moonsorrow fanit joilla Suden Uni jo on, älkää vaivautuko.
Itiksestä tuli ostettua muutama sinkku.
Timo Rautiainen & trio niskalaukaus-Hyvä Ihminen cds(Hyvästä ihmisestä tulee mieleen lumessakahlaajat mutta on kyllä monta kertaa parempi ja toinen kappale Samarialainen on oivasti coveroitu)
Norther-Spreading Death(Nous odotukset levyä kohtaan sillä Death Unlimited toimii kuin luotijuna ja megadethin coveri on todella mainiosti tehty)
Timo Rautiainen & trio niskalaukaus-Hyvä Ihminen cds(Hyvästä ihmisestä tulee mieleen lumessakahlaajat mutta on kyllä monta kertaa parempi ja toinen kappale Samarialainen on oivasti coveroitu)
Norther-Spreading Death(Nous odotukset levyä kohtaan sillä Death Unlimited toimii kuin luotijuna ja megadethin coveri on todella mainiosti tehty)
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.
- Mormegil
- Sr. Member
Blind Guardian - A Night At The Opera
Tutustuin sitten tähänkin joukkioon. En ole vielä ehtiny kuunnella kuin muutaman kappaleen, mutta oikein hyvältä vaikuttaa.
Tutustuin sitten tähänkin joukkioon. En ole vielä ehtiny kuunnella kuin muutaman kappaleen, mutta oikein hyvältä vaikuttaa.

-
- Sr. Member
Rhapsody - Holy Thunderforce CDS
Viikkattteen levyt Surut pois ja kukka rintaan, Kaajärven rannat, Vuoden synkin juhla ja Noutajan valssi. Sain ex-duunista "sikahalvalla", 5 euroa per levy. Ja nyt kun koko satsi on kuunneltu, olen itse asiassa h-vetin tyytyväinen hankintoihini
Bändi on eittämättä hieno, ei siitä pääse mihinkään.

- Sir. Decadence
- Sr. Member
Tolkin Hymn To Lifen ostin tuossa eilen.
On muuten harvinaisen hyvä levy vaikka ei oikeastaan mitään metallia olekaan.
On muuten harvinaisen hyvä levy vaikka ei oikeastaan mitään metallia olekaan.

Ja miksihän luet signatureani?
-
- Member
Air- 10 000 Hz Legend
Hmm.. Vähintäänkin mielenkiintoiseksi luokiteltavaa, mitä-lie-elektro-proge-häröilyä. Piristäähän tämmöisenkin kuuntelu, sen ainaisen hevin sijasta.
Lost Horizon- Awakening The World
Vastapainoksi edellisen hankinnalle, hommasin sitten pitkästä aikaa tämmöistä "True metallia", on kyllä harvinaisen "progea" siihenkin kastiin, vaatii huomattavasti vielä lisää kuuntelukertoja, ennen kuin menee kaaliin kokonaan. Hyvää musaa, ei sille voi mitään.
Hmm.. Vähintäänkin mielenkiintoiseksi luokiteltavaa, mitä-lie-elektro-proge-häröilyä. Piristäähän tämmöisenkin kuuntelu, sen ainaisen hevin sijasta.
Lost Horizon- Awakening The World
Vastapainoksi edellisen hankinnalle, hommasin sitten pitkästä aikaa tämmöistä "True metallia", on kyllä harvinaisen "progea" siihenkin kastiin, vaatii huomattavasti vielä lisää kuuntelukertoja, ennen kuin menee kaaliin kokonaan. Hyvää musaa, ei sille voi mitään.
Toiset saavat turpaansa jo pelkältä Cradle of Filth -paidalta, toisille ei riitä edes moottorisaha kyljestä sisään. Mikä kenellekin sitten on rankkaa ja tappavaa.
- Mormegil
- Sr. Member
Spiritus Mortis - Spiritus Mortis (Meijjän opinto-ohjaajan bändi.
)
Rainbow - Down To Earth

Rainbow - Down To Earth
Tänään tuli herkkua kaupasta haettua.
Primal Fear-Devil's Ground limited(Aivan pirun hyvää metallia jälleen kerran scheepersiltä ja kumppaneilta ei voi muuta sanoa)
Diablo-Elegance In Black(Omistan vihdoinkin koko diablon tuotannon ja tämä levy on aika tykki)
Grendel-Fight Against Time(Tämähän taitaa olla Beowulfin bändi joka todellakin yllätti minut positiivisesti ja pakko oli ostaa kun tämän näin niin ja aika tiukkaa asenneheviä tämä on, jälleen kerran voi sanoa että suomihevi nousee kuten myös Grendel)
The Black League-Man's Ruin Revisited(mainiota hardrokkia ja kaiken kruunaa hurriganes coveri hot wheels).
Primal Fear-Devil's Ground limited(Aivan pirun hyvää metallia jälleen kerran scheepersiltä ja kumppaneilta ei voi muuta sanoa)
Diablo-Elegance In Black(Omistan vihdoinkin koko diablon tuotannon ja tämä levy on aika tykki)
Grendel-Fight Against Time(Tämähän taitaa olla Beowulfin bändi joka todellakin yllätti minut positiivisesti ja pakko oli ostaa kun tämän näin niin ja aika tiukkaa asenneheviä tämä on, jälleen kerran voi sanoa että suomihevi nousee kuten myös Grendel)
The Black League-Man's Ruin Revisited(mainiota hardrokkia ja kaiken kruunaa hurriganes coveri hot wheels).
-
- Jr. Member
Tänään tipahti postiluukusta sonatan unopened sinkku ja king of fools löytyy levyhyllystä.On tos tullu ostettua levyjä jonkin verran mutta ei oo jaksanu kirjottaa joka levy ostosta. 

Pardon fucking me,who the fuking fuck is jesus.I`m the motherfuking new messiah.For the fucking world. Hah hah haa! Edguy - New age messiah.
-
- Sr. Member
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Hyvä Ihminen CDS
Ostin Dion Last in line
Susperia - Predominance Pitäny ostaa jo pari vuotta, mutta vasta nyt sain aikaiseksi ja hyvä levy on! I AM PAIN!
Thunderstone - the Burning petyin kyllä, koska debyytti oli sen verran vahva levy, Tin Star Man tosin rulettaa.
Primal Fear - Devil's Ground Hieman petyin, mutta kokoajan on tosin parantunut kuuntelussa.
Thunderstone - the Burning petyin kyllä, koska debyytti oli sen verran vahva levy, Tin Star Man tosin rulettaa.
Primal Fear - Devil's Ground Hieman petyin, mutta kokoajan on tosin parantunut kuuntelussa.
Olli ~ http://pentelesh.cjb.net