mulla oli ala-asteella 25 kilsaa. nykyään 200 metriä. pääsin ilmaseks taxilla. Kiitän kalvolan kunnanisiä ja- äitejä*Elina* wrote:
Mie olin niiin lähellä, etten kirjoittanut siihen "palaute" -kohtaan, että Tulkaa itse kävelemään ennen seitsemää talviaamuna melkein kaksi kilsaa bussipysäkille, jonka jälkeen istutte 9,7 kilometriä täydessä bussissa ja sanokaa siten,että miun koulumatka ei ole kymmentä kilometriä. .
No voihan. :/ No, nyt jos ei enää ole vaihtoehtoja ni kohta kirjoitat hyvyysketjuun ku selvisit niistä asioista. ^_^Jabi wrote:
Oma elämähän se tässä vituttaa, olen taas maalannut itseni aika pahasti nurkkaan. Viime viikot olen lähinnä juossut asioita karkuun ja ostanut itselleni lisää aikaa, mutta nyt on aika lähestulkoon lopussa.
tai vaihdevuodetPiiuska wrote:
Kuuma, kylmä, kuuma, kylmä, KUUME ?
Prkl, jos se nyt päättää tulla, kun alkaa loma..![]()
Nii-n, ikä painaa joKatja wrote:tai vaihdevuodetPiiuska wrote:
Kuuma, kylmä, kuuma, kylmä, KUUME ?
Prkl, jos se nyt päättää tulla, kun alkaa loma..![]()
sorry oli pakko:D
Ääh, toivottavasti sulla menee se pian ohiFigaro1 wrote:
Onhan tämä ennenkin koettu mutta kuitenkin se tuntuu joka kerta yhtä "kivalta" eli:
Tällä hetkellä kurkku on niin kipeä että kaikki nieleminen ja puhuminen sattuu h-vetisti, nenä vuotaa kuin Estonian keulaportti ja lämpöäkin on 38.5.
Josta tästä jotain hyvää haluaa repiä niin olkoon se se että huomenna saa työttömänä sairastaa rauhassa
Ja yleensä tällaiset näin rajut flunssat menevät yhtä nopeasti ohi kuin alkavatkin.
Mulla sama homma jo kolmatta päivää. Ei kiva ei.Figaro1 wrote:
Tällä hetkellä kurkku on niin kipeä että kaikki nieleminen ja puhuminen sattuu h-vetisti
Aika yleistä näköjään tuolla armeijassa tuo, tupakaverillani sama juttu myöskin.Sleeper7135 wrote:Noin kävi armeijassa.JouNi@Arcticmetalshare wrote:
jos jollekin on tuttu termi kynsivallintulehus niin tietää mistä on kyse!
tietämättömille: kynsi kasvaa sisään,tulehtuu ja on helvetin kipee.
Kummallista. Mulle on aina tulleet Swampin tilaukset tosi nopeasti.Dethroned wrote:
Swamp musicin toiminta. Tilasin Iced Earthin The Reckoning paidan Helmikuun puolessa välissä. Pari viikkoa tilauksen jälkee lähetin mailia sinne, ei mitään vastausta vieläkään. (Nopea tapa saada vastaus...) Nyt lähetin uudestaan mailin samasta aiheesta (nyt kun päivittivät sen paitalistansakin), kattoo jos nyt viitsisivät vastatakkin, saakeli!
Voisin yrittää uudistaa tilausta, muttei huvittas saada kahta samaa paitaa.Kummallista. Mulle on aina tulleet Swampin tilaukset tosi nopeasti.
No, nyt kokeilin ilman palomuuria ja tuli viesti "kiitos tilauksesta" mitä ei ekalla kerralla tullu... Mmm.. oppia ikä kaikkiDethroned wrote:
Kun kuulemma palomuurilla olis jotain tekemistä formmail systeemien kanssa...