Kirkan kakka

Jep Jep. Tämän olen sisäistänyt.Laaka wrote:
Pidä aina aseesi ja vaatteesi siellä, mistä löydät ne pimeässä.
Jos partnerisi nukkuu käsi tyynyn alla, älä ikinä herätä häntä... piste.
Mahtavaa, saattaisin jopa selvitä sodassa, kun vastapuoli katsoo minun olevan hengissä suurempi riesa kavereilleni.Yritä näyttää merkityksettömältä, vihollisilla voi olla pula panoksista.
Onneksi lähtisin sotaan sillä periaatteella, että kuolen kuitenkin.Kaikki mitä teet voi johtaa ammutuksi tulemiseen...myös se, ettet tee mitään!
Vittu, että sotiminen on vaikeaa.Älä ikinä anna vihollisen yliarvioida sinua. Se saa heidät tuomaan ‘isot pyssyt’.
Meidän pelimiesten täytyy tehdä aina jotain erittäin tyhmää tai sitten äärimmäisen fiksua. Lopputulos ratkaisee.Jos se on tyhmää, mutta se toimii, se ei ole tyhmää.
Vitun varmistin, aina vittu sarjatulella kun ei pitäisi..Muista aina että sotilasaseet ovat niiden työtä, jotka tekevät ne halvimpaan hintaan.
Ammattilaiset ovat ennalta arvattavia.
Se että olet ennalta arvattava, ei tee sinusta ammattilaista.
.. .. Mutta se rintamalla vastaantuleva vihollinen ei sellainen koskaan ole.Maailma on pullollaan amatöörejä.
Ei tietenkään, sehän kumoaisi automaattisesti koko teorian.Edes Murphyn laki ei toimi aina.
Tää iski formulafanaatikolle..JouNi@Arcticmetalshare wrote:
kimi räikkönen kysyi rubens barrichellolta: "kuka on isäsi poika muttei veljesi?"
barrichello: "no sehän olen minä"
kimi esitti saman kysymyksen tallikaveri david coulthardille.david läksi kysymään asiaa tallipäällikkö ron dennisiltä johon dennis vastasi: "minä tietysti!"
david vastasi kimille:"se on ron dennis"
jolloin kimi huusi:"idiootti! sehän on tietysti rubens barrichello!"
StratoPummi wrote:Tää iski formulafanaatikolle..JouNi@Arcticmetalshare wrote:
kimi räikkönen kysyi rubens barrichellolta: "kuka on isäsi poika muttei veljesi?"
barrichello: "no sehän olen minä"
kimi esitti saman kysymyksen tallikaveri david coulthardille.david läksi kysymään asiaa tallipäällikkö ron dennisiltä johon dennis vastasi: "minä tietysti!"
david vastasi kimille:"se on ron dennis"
jolloin kimi huusi:"idiootti! sehän on tietysti rubens barrichello!"
hehe, laitetaan tälläinenkin, mistä mahtaa johtua Schumin ja Ferrarin tolkuton menestys..?
taitaa poikien hommat luistaa
samoin!:lol:Zeke89 wrote:Ei helvetti! Päivä on pelastettu!
![]()