Vitutusketju
- Sleeper7135
- Sr. Member
Mikä Windows sulla on ja ilmeneekö tuo ihan kaikilla levyillä? Vaikuttaisi vähän siltä että jostain syystä olettaa ne pelkäksi audio levyksi sen alun datan perusteella tai jotain. Joskus itsekin muistelisin tuohon törmänneeni vanhemmilla Windowsin versioilla.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover
Rush - Prime Mover
Re: Re: Vitutusketju
Windows xp. Kaksi kuukautta vanha tietokone. Kokeilin tänään levyjä vanhempieni koneella joka on samanlainen ja samaan aikaan ostettu ja levyt toimivat moitteettomasti. Minun koneeni ei tunnista yhtään ainoata musiikkivideota mitä cd-levyillä on.
Tunnisti vielä pari viikkoa sitten...

Last edited by Eini on Thu May 20, 2004 10:47 am, edited 1 time in total.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.
- Sleeper7135
- Sr. Member
Re: Vitutusketju
Onpa outoa... En minä muuta vinkkiä osaa antaa kuin http://support.microsoft.com/ jos tuolta jotain löytyy. Tahtoo vain olla niin paljon vinkkejä tuolla että sitä oikeaa on todella vaikea löytää jos edes siellä on.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover
Rush - Prime Mover
Mun serkku joka värkkää päivät pitkät työkseen tietokoneitten kanssa kävi äsken kattoon tuota mun konetta ja ei sekään keksiny mitään syytä vikaan. Aiko alkaa tutkimaan netistä ja kyselemään muilta alan ammattilaisilta. Tosi outo juttu. 

Oletkos katsonut että "file associations" on kunnossa?
Eli se "run" kentän jälkeen tulevassa hakemisto kentässä alalaidassa oleva pudotusvalikko
Jos siinä lukee all types of files niin sitten en osaa enää sanoa missä voisi mättää, ellei joku ole säätänyt koneesi asetuksista "play audio and videon" pois päältä
Eli se "run" kentän jälkeen tulevassa hakemisto kentässä alalaidassa oleva pudotusvalikko
Jos siinä lukee all types of files niin sitten en osaa enää sanoa missä voisi mättää, ellei joku ole säätänyt koneesi asetuksista "play audio and videon" pois päältä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
Vituttaa oma huolimattomuuteni! Tuli pikkasen kirjastonkirjalle hintaa, kun en muistanut/ehtinyt/jaksanut palauttaa sitä muistutuksista huolimatta. Tänään tuli perintätoimistolta lasku: 58 euroa! No tästähän ei voi tietysti syyttää kuin itseään.
Se ei ollut edes hyvä kirja, prkl!
Great Power gives me a freakin' headache.
- StratoPummi
- Sr. Member
NightOwl wrote:
Vituttaa oma huolimattomuuteni! Tuli pikkasen kirjastonkirjalle hintaa, kun en muistanut/ehtinyt/jaksanut palauttaa sitä muistutuksista huolimatta. Tänään tuli perintätoimistolta lasku: 58 euroa! No tästähän ei voi tietysti syyttää kuin itseään.

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
ja taas on niin tylsäää kuin olla ja voi....
ei mitää tekemistä kun ei ole kavereita edes messengerissa
ja kotonakaan ei jaksais hillua....
ottaa suoraansanoen pattiin!
ei mitää tekemistä kun ei ole kavereita edes messengerissa

ja kotonakaan ei jaksais hillua....

ottaa suoraansanoen pattiin!

We´ll find a place where the sun still shines..
Vähän samanlainen olo. Eilen meni kolmeen asti, nyt ulkona paistaa aurinko ja minä kuuntelen musiikkia koneen ääressä vailla mitään järkevämpää tekemistä. Auringon paiste ei siis sinänsä vituta mutta se olisi hyvä syy lähteä vaikka ulos jos jaksaisi/viitsisi
Heräsin viime yönä neljältä, ja polkaisin viideltä täältä vanhempieni asunnolta viisitoista kilometriä omalle kämpälle. Päivällä kävin Stadissa, sitten olin pari tuntia kämpällä ja äsken pyöräilin taas tänne vanhempieni asunnolle Espoonlahteen. Joten minua ei voine syyttää toimeliaisuuden puutteesta. Olen mielestäni ansainnut oluen, jonka äsken korkkasin. Ahh, aika jättää aivot narikkaan.
One by one we all give in.
"drink to forget, drown all your sorrow"...
Okei, periaatteessa tuo toimii hetkellisesti mutta en Rantanen oikeasti suosittele tuota vaihtoehtoa pidemmän päälle. Ongelmasi häviävät tuolla tavalla vain mielestäsi, eivät olemasta
Pännii se että eilen baarissa yksi naamatuttu jätkä tuli avautumaan jotain sen kaltaista että olen muka nälvinyt häntä ja hänen tyttöystäväänsä vaikka näin ei ole. Ja eräältä toiselta tyypiltä sain tietää että tämä ko. jannu on joskus hakannut kepillä toista kännissä naamaan. Pitänee pitää ko. mies pitkän matkan päässä omasta naamasta. Kiteytettynä vituttaa se miten idiootti ihminen voikin olla halutessaan
Okei, periaatteessa tuo toimii hetkellisesti mutta en Rantanen oikeasti suosittele tuota vaihtoehtoa pidemmän päälle. Ongelmasi häviävät tuolla tavalla vain mielestäsi, eivät olemasta
Pännii se että eilen baarissa yksi naamatuttu jätkä tuli avautumaan jotain sen kaltaista että olen muka nälvinyt häntä ja hänen tyttöystäväänsä vaikka näin ei ole. Ja eräältä toiselta tyypiltä sain tietää että tämä ko. jannu on joskus hakannut kepillä toista kännissä naamaan. Pitänee pitää ko. mies pitkän matkan päässä omasta naamasta. Kiteytettynä vituttaa se miten idiootti ihminen voikin olla halutessaan
Surkia, lupasin just lähtä kuskiksi Raaheen, tulikohan tehtyä paha moka...
Mä oon ihan oikeasti maailman huonoin kuski ja pelkään ajaa keskustassa!
Varokaa Raahelaiset!!! 

Olen varsin tietoinen siitä että alkoholi ei ratkaise ongelmia. Tänään en ryyppää, otan pari olutta. Enkä sitäpaitsi pystynyt jättämään aivoja narikkaan vaikka otinkin pari olutta. Pyöräilin äsken kaupalle hakemaan lisää olutta ja nyt olen lähes partaveitsenterävä. Olen erittäin intensiivinen ihminen. Tulen kyllä toimeen erilaisten ihmisten kanssa mutta tuolla ulkona, yhteiskunnassa, ihmismassassa sitä jotenkin alkaa vituttaa ja pinna kiristyy. Ei kai ihminen voi koskaan olla henkisesti täysin vapaa. Kulttuuri sitoo.
Last edited by Rantanen on Sat May 22, 2004 1:59 pm, edited 1 time in total.
Vielä alkoholiasiaan jatkaakseni:
Nytkin mulla on bisse kourassa(illan viides)ja missään vaiheessa iltaa ei ole tullut mieleen että vetäisin huvikseni perseet tai hukuttaisin ongelmani nesteillä. Oma ongelmani alkoholin kanssa liittyy siihen että kun otan yhdenkin, syntyy "dominoreaktio" ja jatkan juomista. Tämä v-tuttaa aika paljon ja varsinkin viikonloppuisin yhden juominen on mahdotonta. Yleensä arki-iltaisinkin jos suunnitelen juovani "yhden hyvän leffan kanssa", käy niin että "ihan vahingossa" mukaan tarttuukin 3-4 kaljaa.
Ja ihminen ei tosiaankaan voi olla koskaan täysin vapaa, johtui se kulttuurista tai ei. Aina on jotain mistä voi murehtia.
Vaikka viides olut onkin jo korkattu, en koe olevani mitään muuta kuin oma itseni, Figaro ja toivon että tämä postaus ei kieli muuta.
Ja sanottakoon lopuksi että mikään ei okseta Figaroa niin paljon kuin se että n. 50-60 vuotias mies tulee rööki kädessä ja räkäkännissä selittämään minun ikäisille että "älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä, älkää juoko ja polttako"...
Nytkin mulla on bisse kourassa(illan viides)ja missään vaiheessa iltaa ei ole tullut mieleen että vetäisin huvikseni perseet tai hukuttaisin ongelmani nesteillä. Oma ongelmani alkoholin kanssa liittyy siihen että kun otan yhdenkin, syntyy "dominoreaktio" ja jatkan juomista. Tämä v-tuttaa aika paljon ja varsinkin viikonloppuisin yhden juominen on mahdotonta. Yleensä arki-iltaisinkin jos suunnitelen juovani "yhden hyvän leffan kanssa", käy niin että "ihan vahingossa" mukaan tarttuukin 3-4 kaljaa.
Ja ihminen ei tosiaankaan voi olla koskaan täysin vapaa, johtui se kulttuurista tai ei. Aina on jotain mistä voi murehtia.
Vaikka viides olut onkin jo korkattu, en koe olevani mitään muuta kuin oma itseni, Figaro ja toivon että tämä postaus ei kieli muuta.
Ja sanottakoon lopuksi että mikään ei okseta Figaroa niin paljon kuin se että n. 50-60 vuotias mies tulee rööki kädessä ja räkäkännissä selittämään minun ikäisille että "älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä, älkää juoko ja polttako"...
Joo, itsekin eksyin vähän rappion teille, kahdeksas kalja on juotu ja röökiä on palanut. Alkaa olemaan kaljakiintiö täynnä. Vähän ähky olo. Ei paneta, ei varmaan seisoisikaan vaikka katselisi pillun kuvia. Nyt soi Kotipelto Radio Cityssä. Jos olisi rahaa, lähtisin varmaan baariin vetämään kossupaukun ja pelaamaan muutaman euron.
Re: Re: Re: Vitutusketju
Myöhästymismaksu 29e, perimismaksu 16e, velkojan kulut 11e ja korko 0,60... Siitähän sitä kertyy. Ei kannattais antaa laskujen mennä perintään, tulee puolet kalliimmaksi!StratoPummi wrote:
Miten siitä noin paljon tuli penaltia..?
Great Power gives me a freakin' headache.
Kymmenes kalja menossa. Olen melko pirteä vaikka väsyttääkin perkeleesti. Taskussa on yksi euro. Kävin äsken lähibaarissa aikomuksenaini pelata se, mutta siellä oli yksi ärysttävä konservatiivinen viisikymppinen äijä, joka pelasi Jokeripokeria koko ajan pelkillä 20 centin panoksilla. Kävin välillä ulkona, ja se äijä pelasi yhä. Se pelasi perkele melkein tunnin, kun palloilin siellä baarissa ja ulkopuoella odottaen vuoroani. En lannistu, perkele! Rantasen ämmän poika ei lannistu perkele! Käyn kohta pyörällä uudetsaan siellä baairssa, se on vittu auki koleem asti, vittu minä saan vielä vuoroni perkele, minä pääsen pelaamaan saatana.
Humoasitteko muutne että äkseiseen vietsiin tuli ghirväesti kirjiotusvireitä? Se ei ollut takroitus. Täsdsä viestsissä se oli takroitus.
Pitäis aina muistaa että asiat voisi olla huonomminkin mutta sitten taas... AARGH

Last edited by Lightyear on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
is just a freight train coming your way
is just a freight train coming your way
- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
kesätöitä ei tullut...
noh,ei auta kuin etsiä lisää
noh,ei auta kuin etsiä lisää

Sain äsken paniikkihäiriökohtauksen kun olin ostoskeskuksessa. Alkoi vaan ahdistaa niin perkeleesti, oli pakko päästä pois. Kaikki maailman ongelmat alkoivat kaatua päälleni, aloin seota. Minulla on hirveä paine itsenäistyä, kannan niin hirveästi huolta kaikista asioista, nyt tuntuu että tulee hermoromahdus. En vain osaa pysähtyä enkä rauhoittua. Tuntuu että se on nykyaikaa, että repii joka suuntaan eikä osaa asettua aloilleen. Olen lukenut tuonkin jostain! Vittu! Autuaita ovat hengellisesti vajavaiset...vai miten se menikään.
- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
koitahan Rantanen hieman piristyä!
kohta alkaa loma ja kaikkee,ei tartte tehdä töitä eikä mitään
ajattele positiivisesti!
ja muista että ystävät auttavat jos sitä tarvitset, samoin on myös ammattiapua saatavilla.
asiat hoituvat yleensä puhumalla
kohta alkaa loma ja kaikkee,ei tartte tehdä töitä eikä mitään

ajattele positiivisesti!
ja muista että ystävät auttavat jos sitä tarvitset, samoin on myös ammattiapua saatavilla.
asiat hoituvat yleensä puhumalla

Mulle on TAAS tulossa joku helvetin nuha. Kurkku on nyt kolmatta päivää kipeänä, nokka vuotaa ja muutenkin on vähän pöljä olo. Viime yönä en saanut unta millään, katselin telkkaria vielä kahden aikaan ja puoli kolmelta tekstailin kaverin kanssa. Sitten nukahdin pariksi tunniksi ja heräsin siihen kun oli paha olo ja liian kuuma. Siitä lähtien sitten kävinkin tunnin välein hereillä, milloin mistäkin syystä. Ja nyt väsyttää. 

This is the Arockalypse!
Olen taas paremmassa kunnossa, ahistus meni ohi. Olen vielä nuori, paljon on vielä tulossa. Olisi hienoa pysyä terveenä ja tasapainoisena mahdollisimman pitkään.
-
- Member
Joo no..ööhh.. Tossa ennen tavastian keikkaa käväsin kuseksimassa (kännissä tietenniin) vähän mihin tahansa.. näin naisena toi on vähän hankalampaa kuin miehellä joten nyt on pers ruvella ku olin sitte ilmeisesti ottanu omenapuun kanssa yhteen.. on vähän vaikeeta istuskella..
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.
Tositarina lauantai-illalta
Oltiin kavereiden kanssa ajelemassa, olin kuskina. Käytiin Ylikiimingissä (n. 20 km Oulusta Kuusamoon päin) kaverin luona. Lähdettiin takaisin Ouluun päin noin puoli kahden aikoihin. Olin ajanut jo aika paljon illan aikana, ja väsytti vähän. Ajo kuitenkin sujui ilman ongelmia, kunnes jostain syystä tuli noin puolen sekunnin pituinen musta hetki - tiesin koko ajan mitä tapahtui, mutta samalla olin "ihan pihalla". Onneksi kavereiden älämölö "herätti", ja oli senteistä kiinni, etten olisi ajanut kaiteeseen ja ojaan. Toisin sanoen - kaikki kyydissä olleet neljä ihmistä olisivat ainakin loukkaantuneet, todennäköisesti myös kuolleet. Tämän jälkeen pysähdyttiin, ja vaihdettiin kuskia - ja tultiin ehjinä kaupunkiin.
Tarinan opetus: jos vähänkään väsyttää, älä aja.
Oltiin kavereiden kanssa ajelemassa, olin kuskina. Käytiin Ylikiimingissä (n. 20 km Oulusta Kuusamoon päin) kaverin luona. Lähdettiin takaisin Ouluun päin noin puoli kahden aikoihin. Olin ajanut jo aika paljon illan aikana, ja väsytti vähän. Ajo kuitenkin sujui ilman ongelmia, kunnes jostain syystä tuli noin puolen sekunnin pituinen musta hetki - tiesin koko ajan mitä tapahtui, mutta samalla olin "ihan pihalla". Onneksi kavereiden älämölö "herätti", ja oli senteistä kiinni, etten olisi ajanut kaiteeseen ja ojaan. Toisin sanoen - kaikki kyydissä olleet neljä ihmistä olisivat ainakin loukkaantuneet, todennäköisesti myös kuolleet. Tämän jälkeen pysähdyttiin, ja vaihdettiin kuskia - ja tultiin ehjinä kaupunkiin.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"
Neljä tenttiä seuraavan kolmen päivän aikana, kaksi niistä luultavasti vitun vaikeita. Lisäksi rästissä tehtäviä, jotka pitäisi tehdä niinikään kolmen päivän sisällä. Tämän jälkeen edessä on elämäni laimein kesäloma. Luultavasti teen yhtä raskasta ja matalapalkkaista hommaa suuren osan tuloista mennessä vuokraan ja muuhun pakolliseen, joten ei ole pelkoa, että rahaa jäisi paljoa säästöön ja että vahingossakaan pääsisin lähtemään loppukesästä Wackeniin tai mitään vastaavaa. Vapaa-ajan mätänen tässä kaupungissa, joka ei tunnu kotoisalle ja josta en pidä, mutta josta ei opintojen tässä vaiheessa kannata lähteä poiskaan muuttamaan. Ihmissuhderintamalla on yhtä hiljaista kuin aina ennenkin. Alitajuisesti olen luovuttanut jo aikoja sitten.
Jep.Curry wrote:
OMG, they fired Jari! Bastards!
Ei suoranaisesti vituta, vaan on paskat housussa kun huomenna olisi 14.15 inssi
Varmana jää joku mummo kattomatta ja ruumiita tulee 

Inssi on loppujen lopuksi paljon helpompi kuin mitä luulisi. Pikkuvirheisiin on kyllä varaa, kunhan et tosiaan kenenkään päältä aja, tai vetäise STOP-risteystä pitkäksi. Monen mielestä kirjalliset muuten ovat kuljettajantutkinnon pahin osa, ei niinkään itse ajokoe.VariuS wrote:
Ei suoranaisesti vituta, vaan on paskat housussa kun huomenna olisi 14.15 inssiVarmana jää joku mummo kattomatta ja ruumiita tulee
![]()
OMG, they fired Jari! Bastards!
Juu, itelläki tuli inssissä yks aika paha moka, olin niin vähän ajanu pikkuautolla kun C-kortin hankkiessa suurin osa ajotunneista oli vähän isommalla autolla. Sitten inssissä auringonlaskua vastaan ihan sokkona jouduin tekeen äkkijarrutuksen hölmössä paikassa kun en nähny oliko siinä suojatie vai ei. No olihan siinä ja jopa mummo suojatielle astumassa. Onneks ei kukaan ajanu perään
Kuorkin kans sit inssi oliki helppo, ne haukku sitä ukkoo vittumaiseks mut mukavasti sen kans jutellessa kulu aika niin että ei huomannukaan.
Vinkkinä suosittelen rupattelua siinä niin vähän jännitys häviää. Ei niistä monikaan mitään pahoja tärkeilijöitä liene vaan varmaan mielelläänkin auttavat jännityksen vähentämisessä niin että ei kaadu turhiin virheisiin jännityksen takia. Vaikka toisaalta jos paljon jännittää inssissä niin onhan se alussa turvallisuusriski liikenteessä kortin saaneenakin jos ei paineensietokyky riitä... Miten päin vaan

Vinkkinä suosittelen rupattelua siinä niin vähän jännitys häviää. Ei niistä monikaan mitään pahoja tärkeilijöitä liene vaan varmaan mielelläänkin auttavat jännityksen vähentämisessä niin että ei kaadu turhiin virheisiin jännityksen takia. Vaikka toisaalta jos paljon jännittää inssissä niin onhan se alussa turvallisuusriski liikenteessä kortin saaneenakin jos ei paineensietokyky riitä... Miten päin vaan