"Hyvyysketju"
Mullon tänään synttärit, olen saanut hirveästi onnitteluita ja ostinpa itselleni lahjaksi upouuden kannettavan CD-soittimen.
Entinen olikin reilut 4 vuotta vanha jo ja kaipasin MP3-ominaisuutta. No, nyt on! Toivottavasti tää uusi härpäke on yhtä kestävä kuin entinen.

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Re: "Hyvyysketju"
Onneksi olkoon vaan malykselle
:elk:. Itse olen tyytväinen kun aloin taekwondossa taas käymään ja kunto pääsee samalla kohoamaan edes hieman

Alexi: Kiitokset 

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Allekirjoitin tänään vuokrasopimuksen, ja syyskuun alussa saan avaimet kouraan.
Huomenna lähtee opintotukihakemus menemään, jotta saisin jostain rahnaa opiskelujen aikana. 

Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!
-
- Sr. Member
Onnea Malykselle!

Kävin Jyväskylässä kirjoittamassa vuokrasopimuksen ja sain jo kalustettua huoneenikin. Koulu alkaa 23. päivä ja heti saman viikon perjantaina soittaa Children of Bodom Lutakossa! :headbang:

Kävin Jyväskylässä kirjoittamassa vuokrasopimuksen ja sain jo kalustettua huoneenikin. Koulu alkaa 23. päivä ja heti saman viikon perjantaina soittaa Children of Bodom Lutakossa! :headbang:
KiitoksetNightwarrior wrote:Onnea Malykselle!![]()

Hitto tää foorumi on oudon näköinen.

[/quote]
[/quote]
hui tää todella on oudon näkönen mutta ihan siisti kuhan oppii käyttää ja tää on poistanu pari-kolme mun viestiäki se vähä ihmetytti

hui tää todella on oudon näkönen mutta ihan siisti kuhan oppii käyttää ja tää on poistanu pari-kolme mun viestiäki se vähä ihmetytti

hui tää todella on oudon näkönen mutta ihan siisti kuhan oppii käyttää ja tää on poistanu pari-kolme mun viestiäki se vähä ihmetyttiMalys wrote: Hitto tää foorumi on oudon näköinen.

Ompas upea kesäpäivä tänää :D
Oli pienoinen yllätys foorumin ulkomuodonmuutos, mutta hyvä niin.. En olekaan viimiseen 4 kuukauteen pystynyt kirjottamaan foorumille, enkä kyllä tienny mis oli vika. Mutta nyt toimii taas :)
Oli pienoinen yllätys foorumin ulkomuodonmuutos, mutta hyvä niin.. En olekaan viimiseen 4 kuukauteen pystynyt kirjottamaan foorumille, enkä kyllä tienny mis oli vika. Mutta nyt toimii taas :)
Huuh
! Onpas tämä muuttunut muutamassa tunnissa! Ihan kivalta kyllä vaikuttaa
. Väreistä tykkään,vaikka vähän haaleat ovatkin. Kyllä tähän jonkun aikaa varmaan menee,ennen kuin tottuu...

huomasitko että profiilista pystyt muuttaan värjeä, siellä on muistaakseni viis eri värityyliä..musta on jopa aika kiva*Elina* wrote:Huuh! Onpas tämä muuttunut muutamassa tunnissa! Ihan kivalta kyllä vaikuttaa
. Väreistä tykkään,vaikka vähän haaleat ovatkin. Kyllä tähän jonkun aikaa varmaan menee,ennen kuin tottuu...

No huhhuh. Ihmettelin et mikä ihme tää on. Jaa, stratofoorumi... Ihan kiva.
Tosin häikäsee silmiä x)

Sainpa äsken kuulla, että jos teen yhden viikonlopun töitä sisään, niin mulla loppuis työharjoittelu jo 27.8. eikä vasta 31.8. Ehtisin hyvin kouluun ensimmäiseksi päiväksi. Tosin sen vikan viikonlopun viettäisin poikakaverin kanssa täällä ja sit vasta pois.
Hitto, enää kolme viikkoa. Kolme kuukautta on vilahtanut melkoisen vikkelästi ohi, kuten arvelinkin. Onneksi. Kunhan opettaja vaan sitten hyväksyy tän harjoittelun.
<- Keksin vasta viikolla että tuo on lamppu, luullut pari vuotta persreiäksi.
Hitto, enää kolme viikkoa. Kolme kuukautta on vilahtanut melkoisen vikkelästi ohi, kuten arvelinkin. Onneksi. Kunhan opettaja vaan sitten hyväksyy tän harjoittelun.

Malys wrote:<- Keksin vasta viikolla että tuo on lamppu, luullut pari vuotta persreiäksi.

- Strato4ever
- Sr. Member
Onnea !Malys wrote:Mullon tänään synttärit, olen saanut hirveästi onnitteluita ja ostinpa itselleni lahjaksi upouuden kannettavan CD-soittimen.Entinen olikin reilut 4 vuotta vanha jo ja kaipasin MP3-ominaisuutta. No, nyt on! Toivottavasti tää uusi härpäke on yhtä kestävä kuin entinen.

Itte olen oikeen ilonen siitä että porukat raaskivat antaa sen verran rahaa mulle että pääsen viikonloppuna Lapualle Välipuistorockiin kavereideni kanssa sekoilemaan

Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
Ozzie: Enkä ole edes hidas hämäläinen
S4E: Kiitokset

S4E: Kiitokset

Erittäin onnellinen olen kun keikkamme Ankkarockissa sujui hyvin. Ja maikkakin kehui meitä vaihteeksi, kun ennen sinne menoa oli suunnilleen haukkunut meidät lyttyyn. Mutta hyvä fiilis on vieläkin vaikka siitä on jo 4 päivää...
Ja Ankkarockin kruunasi vielä se että näki Stratovariuksen omassa kotikaupungissaan. Ja vielä eturivistä!
Vaikka eturivillä oli se hinta että jouduin kavereiden kanssa katsomaan J. Karjalaisen keikan lähes kokonaan!
Mutta mikäs siinä... ihan hyvää musaa se oli... 

Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
Koulukirjat tulivat tuossa pari päivää sitten ja koulu alkaa puolentoista viikon päästä 
Mukavaa päästä jo kouluun tyhjää toimittamasta.
Menen siis lukion toiselle. (Terkkuja Joensuun Lyseon Lukiolaisille
)

Mukavaa päästä jo kouluun tyhjää toimittamasta.
Menen siis lukion toiselle. (Terkkuja Joensuun Lyseon Lukiolaisille

Re:"Hyvyysketju"
Onnea Malysille!! Harmittaa kovasti kun tulee jälkeenpäin.....
Mulla sitten varmaan olisi että sain ostettua Destiny japsin!
Mulla sitten varmaan olisi että sain ostettua Destiny japsin!
I will climb up the mountain and light up a candle and ask:
"Will my soul ever rest in peace?"
"Will my soul ever rest in peace?"
- StratoPummi
- Sr. Member
Sieltä se tuli.Malys wrote:<- Keksin vasta viikolla että tuo on lamppu, luullut pari vuotta persreiäksi.

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
Aurinko paistaa, viikonloppuvapaa, hyvä olo... Ei vois asiat paljon paremmin olla!
Malysille onnittelut!
Malysille onnittelut!
Kiitos onnitteluista vielä 
No tuo näytti ihan persaukolta..

No tuo näytti ihan persaukolta..
Minut ympäripuhuttiin eilen baariin
. En ollut ensin yhtään lähdössä,mutta lähdinpä kuitenkin. Eikä kaduta yhtään,sillä minulla oli ihan uskomattoman hauskaa
. Join jopa elämäni ensimmäisen tequilan
! En ollut aikaisemmin uskaltanut maistaa,mutta eipä tuo niin pahaa ollutkaan. Baarimikkokin nauroi miulle,kun meni niin helposti alas
.

Kääk! Mulla taitaa olla oma hanitus nyt.
Oon ihan ihastunu ja ajattelen sitä koko ajan ja sitten sekin tänään irkissä oli niin, että se tahtois olla mun kans koko ajan! Viikkoon ei olla nähty ku on menny omat menot ristiin ja nyt se lähti reissuun... Mut toisaalta on ihanaa ku on tämmöstä ikävää tässä koko ajan niin ei pääse kyllästymään eikä tule ahdistustakaan et juttu olis liian aikasin liian vakavaa... 
Vähän hämää että se on mua kaks vuotta nuorempi mut enpä sitä aattele silloin kun oon sen kanssa...
Huokaus... On tämä aika ihkua... ^_^

Vähän hämää että se on mua kaks vuotta nuorempi mut enpä sitä aattele silloin kun oon sen kanssa...
Huokaus... On tämä aika ihkua... ^_^
Malva: Ai että, kiva kuulla tuommosta!
Ja hei, mitä mie kuulin, että oot muuttamassa lähemmäs?! Jee!! Sit varmaan useemmin törmäillään, ainakin mahkut siihen kasvaa.
Mulla on tänään hyvä fiilis. Mökkiloma edessä ja kaikki asiat muutenkin mukavasti. Mikäs tässä on ollessa.

Mulla on tänään hyvä fiilis. Mökkiloma edessä ja kaikki asiat muutenkin mukavasti. Mikäs tässä on ollessa.

Misty, ^_^ khihi joo, Nurmijärveltä kämppää haetaan kaverin kanssa ja tänään semmosen löysin, toivottavasti saadaan se! Pitäkää nyt kaikki peukkuja pystyssä!
Ja todellakin Mistyn kans treffataan sit useemminkin.
Ja todellakin Mistyn kans treffataan sit useemminkin.

Teen parhaillaan kotisivuja niistä tuska kuvista (myöhemmin olisi tarkostus ottaa muistakin bändeistä) ja kyllä sinne se foorumin ryhmäkuvakin tuskasta tulee saas vaan nähä koska saisin valmiiks. Ilmottelen tarkemmin sitten.
Me saatiin mun parhaan kaverin kanssa se asunto Nurmijärveltä!
Onnea Malva ja Malvan kaveri! :bigok:
Sain kaverilta Dark Tranquillityn dvd:n lahjaksi. Aivan mahtava paketti ja täytyyhän bändiä fanittaa myös siksi että meikäläisen sukunimi löytyy bändin nimestä 
Nukuin hieman huonosti viime yönä mutta pomo antoi taas töiden puutteen takia huomisen eli torstain vapaaksi eli taidanpa tänään illalla siemaista kaljan ja nukkua pitkään huomisaamuna
Lisäksi olen saanut pari leffaa jotka ovat molemmat olleet ihan katselun kestäviä.

Nukuin hieman huonosti viime yönä mutta pomo antoi taas töiden puutteen takia huomisen eli torstain vapaaksi eli taidanpa tänään illalla siemaista kaljan ja nukkua pitkään huomisaamuna
Lisäksi olen saanut pari leffaa jotka ovat molemmat olleet ihan katselun kestäviä.