Ei voi olla totta, Aku Ankassa! Jo on aikoihin eletty!fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa?Nightwishillä oli.

Ei voi olla totta, Aku Ankassa! Jo on aikoihin eletty!fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa?Nightwishillä oli.
Tuo on täyttä totta! Numerokin löytyy!Eini wrote:Ei voi olla totta, Aku Ankassa! Jo on aikoihin eletty!fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa?Nightwishillä oli.
Etpäs jääkään ainoaksi, bruahahah.Mormegil wrote:Taidan sitten minä jäädä ainoaksi ihmiseksi maailmassa joka ei pidä Oncea täydellisenä mestariteoksena.
Tuo on kyllä totta. Minä toivoin loppuvaiheessa että "Pääsis jo pois." Mutta Once on hienoMare wrote:
Höhöö. Ja Naitvissin Tuska-keikkakin oli suht tylsä.![]()
Mitä ihmeellistä siinä on? Herra Holopainen on suuri Disney fani ja oli todella otettu siitä, että Nightwishin Oncea manostettiin Aku Ankassa. Sitä paitsi Nightwishilla on kuun lopussa konsertti Anaheimissa (Disneylandissa).fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa?Nightwishillä oli.
No niin. Olihan tuossa naitviss dvd:llä Holopaisen huone täynnä kaikkea Disney tavaraa. No saahan sitä heviä mainostaa tälle nuoremmallekkinStratosfear wrote:Mitä ihmeellistä siinä on? Herra Holopainen on suuri Disney fani ja oli todella otettu siitä, että Nightwishin Oncea manostettiin Aku Ankassa. Sitä paitsi Nightwishilla on kuun lopussa konsertti Anaheimissa (Disneylandissa).fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa?Nightwishillä oli.
mahtava on muttei parasStratoÄijä wrote:Minä oon sitä mieltä että Once on mahtava levy!!!
Akua tuetaanfenkku wrote:No niin. Olihan tuossa naitviss dvd:llä Holopaisen huone täynnä kaikkea Disney tavaraa. No saahan sitä heviä mainostaa tälle nuoremmallekkinStratosfear wrote:Mitä ihmeellistä siinä on? Herra Holopainen on suuri Disney fani ja oli todella otettu siitä, että Nightwishin Oncea manostettiin Aku Ankassa. Sitä paitsi Nightwishilla on kuun lopussa konsertti Anaheimissa (Disneylandissa).fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa?Nightwishillä oli.
väelle.![]()
PS: Luen Itse Akun joka viikko.
ei niin, ja kun vielä Oncen kansi ei tuo mieleen mitään pahaa kun siinä on enkeli ja kaikkiFigaro1 wrote:Ymmärrän. Nightwish on Akun kannessa ihan jees, jo pelkästään siksi että se ei tosiaan ole "pahaa" heviä. Mutta jos jonkun Akun kannessa on mainos "Bodomin uusi nyt kaupoissa" ja Reaperi seurana kuvassa niin eihän siitä mitään kivaa jälkeä tule lapselle mieleen
Eli asiassa(Nightwish Akun kannessa)ei ole mitään outoa