joo ja mitä siihen käytökseen tulee niin oottelin siinä kaupan kassojen vieressä kaveriani ja kattelin kun joku noin 12-10 vuotias mannepoika koitti ostaa sellasta siiderijuomaa eli 0,7% ja kassaneiti sano että en myy sun ei tartte sitä juoda osta limsaa ja sitten se vaihto siihen toiselle kassalle jonon ohi ja sano et myyksää ku toi ei? ja sama homma ja vastaus ei. sitten se meni jolleki toiselle miehelle sanoon että osta sää tää mulle..
että huh huh..
ja ku se mies ei suostunu nii se otti ja lähti ja huusi vittusaatanaa ja sillon rupes väkisinki naurattaan.
ja mitä skineihin tulee nii jos joku päättää lätkiä jotai turpiin kuitenki vaikka että 4 vs 4 matsilla nii ei siinä mitään mutta on se skineiltäki ehkä hieman ala-arvosta mennä 50 äijää pätkii yks neekeri sairaalakuntoon..ja ilman syytä.
eli en oikeen osaa sanoo onko skinit mielestäni hyvällä asialla vai eivät.
mutta minusta ei olisi sellaiseen touhuun.
mut ei täällä kuitenkaa sellasta pitäs olla että ulkomaalainen saa pelätä henkensä edestä käydä ees kaupassa kadun toisella puolella. tilaa täällä on varmasti mutta silti liika on liikaa ja on hyvä ettei enää kauheesti oteta maahanmuuttajia.
mutta sellaset kovispahisteinimannet saa mun puolesta hakata kunnolla jos vaan joku viittii, meinaan ne on mun silmissä ne oikeet mätäpaiseet niitten keskellä, niitten täytyis se tietää että ne oli SUOMALAISIA jokka tän maan on saanu näin hyvään kuntoon ja että ne oli SUOMALAISIA joita saa kiittää ettei olla venäläisiä ja että tää on MEIDÄN maa ja niitten pitäs osottaa pientä kunnioitusta kun me niitä tänne otetaan poies kurjista oloista!
saatana

tulipa tekstiä