Löytyy täältä
Elikä mainostakaa omianne tai kommentoikaa tuota ihan miten vain

No ei se kuitenkaan siltä kuulosta, että hirveän kiireellä olisi tehty. Tuo kuulostaa hyvältä.Hatebreeder86 wrote:Joo tuli vähän kiire tehä tuota ku viime torstaina alettii tekee ja lauantaina oli synttärit
Samaa olen mieltä, ja levyä odotellessa... Nino miksannut aiemmin ainakin.SirJuzzi wrote:Grendel on ihan vitun hyvää. Koska tulee pitkäsoittoa?
Ja sitten prkl miksautatte sen samalla kaverilla kun nuo demonne, ainakin tietokoneelta kuulostaa pirusti Karmila-soundia paremmalta.
Kiitos kiitos :headbang:SirJuzzi wrote:Grendel on ihan vitun hyvää.
Kovasti yritetään jotta asia korjaantuisi.Koska tulee pitkäsoittoa?
Minä juu. Lupaan yrittää muistaa välittää morjestelut.stratowiruz wrote:Ah, sinä olet siis uusi laulaja? ...Juusolle terkut!
Hyvä ääni laulajalla, sopii hyvin musiikkiin. Ei tästä huonoa sanottavaa löydy.STRATOJUHA wrote:Bändimme kotisivut www.dawncreation.com Sieltä löytyy infoa bändistä ja sound clippejä
No, kuuntelin nuo biisien kertsit ja kyllähän niissä kieltämättä "jotain" samaa on mutta kuitenkaan ei ole. Joku tuttu elementti niistä pomppaa esiin mutten osaa sanoa mikä. Mutta joo, näin tällä kertaa.Sir. Decadence wrote:Tota, mä en sano tätä millään pahalla, mutta toi The Times of Agony -biisin kertsi on melkein samanlainen kuin SlipKnotin Wait & Bleed -biisissä (SlipKnotin ainut biisi, josta pidän). Mutta kyllä toi teidän musiikki on noin muuten parempaa kuin SlipKnotin, että ei siinä mitään, huomasin vaan tollasen pikku seikan.
En tiedä ootteko itse huomanneet.
Edguy on todellakin kovaa kamaa! Joten otan tuon täysin kohteliaisuutenaLaaka wrote:En tiedä mikä on, mutta kun tuon kappaleen kuuntelin, niin tuli tosi vahvasti edguy mieleen!! o_O joka on todellakin yksi lempibändeistäni!
Oli mainiota!
Olemme päivittäneet tonne sivuille musavideon Modest nimisestä kappaleesta. käykää kattomassa kun olisi kiva saada siitä palautetta. Videon on käsikirjoittanut, kuvannut ja ohjannut Mika KurvinenSTRATOJUHA wrote:Bändimme kotisivut www.dawncreation.com Sieltä löytyy infoa bändistä ja sound clippejä
Eipä ole toistaseks albumia tulossa, kun emme ole vielä onnistuneet saamaan levy-yhtiötä yhteistyö kumppaniksi. Toivottavasti joskus tärppää että päästäisiin veivaamaan oikeen todenteolla!Sir. Decadence wrote:Dawn Creation on muuten kova!
Etenkin toi Modest -biisi on hemmetin hyvä.
Video myös on hieno.
Klippien perusteella myös kehitystä on edelliseen tullut.
Kuulostaa kaikin puolin paremmalta.
Onko albumia tulossa?
Nyt tuolta sivuilta löytyy system overload demon kaikki 4 biisiä kokonaisina jos jotain kiinnostaaSTRATOJUHA wrote:Bändimme kotisivut www.dawncreation.com Sieltä löytyy infoa bändistä ja sound clippejä