"stratovarius.com wrote:
Stratovarius on studiossa. "
Tuo on Stratosfearin postauksesta joka esiintyy edellisellä sivulla.
Minä en itse tuollaista tietoa bändin sivuilta löytänyt kirveelläkään ja on hyvin mielenkiintoista että suoran sivun linkittämisen sijaan(eli esim.
www.stratovarius.com/news) Stratosfear kirjoittaa "uutisensa"
aina muotoon "quote: sejase wrote..."
Eli jos tämä Stratovarius on Studiossa juttu pitää paikkansa niin vosiko joku ystävällinen sielu kaivaa suoran nettiosoitteen sille sivulle jolta tuo uutinen löytyy. Mikäli se ei onnistu, en minä tuota usko
Mitä tulee tähän Stratosfear=Timo Tolkki salanimellä spekulointiin niin olen aivan sata siitä että Timo Tolkki ei alentuisi moiseen, kirjoiteltuaan täällä vuoden pari omalla nimellään. Tosin on kyllä(kuten sanoin)aika hauskaa myös se että esim Jari Kainulainen hyörii täällä aina silloin tällöin mutta ei ole kommentuinut Stratosfearin "uutisia" yskäisemälläkään.
Eikä ole muuten Tolkkikaan. Ja kuten jo sanoin, voi asia olla myös niin että bändi ei halua tunnustaa Stratosfearin olevan oikeassa. Tosin jos Stratosfear olisi oikeassa ja kertoilisi bändin suunnitelmia täällä reilusti etukäteen, bändin haluamatta, olen aika varma että hänet olisi bännitty varsinkin jos ottaa huomioon sen että Stratosfear itse on puhunut näyttävästä bändin paluusta. Eihän siinä olisi mitään näyttävää jos sen kaikki jo nyt tietäisivät.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.