Tietääkö kukaan lippujen hintoja tuonne Foxian keikalle, tai yleensäkään minkä hintaisia liput noille keikoille ovat olleet?

Jos Sonataa meinaat niin Hämeenlinnassa se oli 5€NightMare82 wrote:No höh!
Tietääkö kukaan lippujen hintoja tuonne Foxian keikalle, tai yleensäkään minkä hintaisia liput noille keikoille ovat olleet?
Jou jou! Kiitos tiedosta. Saat tulla minun luokse vaikka syömään aidosta jau-jau-jauhelihasta tehtyä tr00 makaronilaatikkoa, ja juoda sen kanssa aitoa raskasmetallista Oulujoen vesihanavettä, tuon ansiosta.Malys wrote:Sonatan tiketit Foxiaan on 10e ja ainakin perjantaina niitä sai vielä ennakkomyynnistä.
Saas nähdä ilmestynkö tuonne.Eini wrote:Nyt on hommattu lippu Judas Priestin Oulun keikalle helmikuuksi. En malta odottaa...
No joo, minustakin se Henkka oli kyllä ehdottomasti "rankimman" näköinen tyyppi siitä joukkiosta. Hauska keikka, hyvä tunnelma.Malys wrote:Kotiuduinpa tuossa jokunen aika Sonatan Oulun keikalta. Hyvä keikka, Henkasta tuli mieleen välillä joku numetal-hemmo heilumisensa takia, heh. Nojuu. Sama setti suunnilleen mikä Tavastiallakin.
Sori NightMare82 että juttelut jäivät aika vähiin, bongailin tuttuja joita en ole nähnyt tyyliin vuoteen, niin piti niittenkin kanssa jutella jonkin verran. Tai sen minkä siellä ylipäänsä kuuli, sai huutaa..
Hemmetin hyvän keikan heittivät. Pääsin kattoon keikan eturivistä ja kuviakin tuli otettua aika paljon.Eini wrote:The 69 Eyes heittää tänään keikan Ylivieskassa. En malta odottaa iltaa!!!
Ethän sattumalta ollut siellä perällä niiden valonheittimien läheisyydessä istumassa koska jos olit niin minäkin olin siellä ja mulla oli Strato is dead paita päällä, mulla oli myös yks kaveri ja pikkubroidi mukana ja me pidettiin ihan älytöntä meteliä siellä???Figaro1 wrote:Enkä minä vielä tiedä tuleeko keikasta huono, se riippuu ihan siitä onko oma paikkani(katsomo E9, rivi 6, paikka satajotain...)ihan arsesta vai ei..
Meikäläisen löytää sitten tuolta.www.45special.com wrote:Soitintarvikkeita suomalaisille muusikoille myyvä MUSAMAAILMA täyttää tänä vuonna 20 vuotta ja on sen kunniaksi kasannut asiakkaistaan todellisen huippubändin.
Bändissä soittavat Emppu Vuorinen (Nightwish), Marco Hietala (Nightwish), Lauri Porra (Kotipelto) ja Kalle Turpeinen (Edelman).
Bändin keikka pitää sisällään vanhoja 80-luvun heavy-klassikoita, Dio, Ozzy Osbourne jne., joten luvassa on todella nautinnollinen heavy-ilta.
Liput tilaisuuteen maksavat 8 € ja bändi aloittaa klo 23.00!