Itte oon nähny 2 kertaa livenä.Kyllä rokkaa!!!

Minä en arvostellut sitä laulutyyliä, koska haluaisin sen olevan jotain muuta, vaan koska se ei vain henkilökohtaisesti "iske" minuun.Curry wrote:^^ Foxia? Olin itsekin kys.keikalla, äijät soitti aivan mahtavasti.
Ei "Seppoon" passaa minkään muunlainen laulu kuin mitä Laiho vääntää, itse musa on mielestäni liian mättöä melodisella laululla koristeltavaksi.
Dibbe, jos et ole Hate Crew Deathrollia kuullut niin voin luvata sinulle että kannattaa kuunnella. Paljon parempi kuin Follow the Reaper, ainkin minun ja todella monien muiden mielestä. Itsekin pidän FTR:iä jotenkin tylsänä levynä mutta HCDR siis todellakin on aivan eri maata. Mitä tulee Warmeniin niin muutamaa irtobiisiä lukuunottamatta molemmat levyt ovat lähinnä sitä "vittu mä muuten osaan tiluttaa" osastoa vain tiluttamisen takia eli ei hirveästi enää iske vaikka joskus tykkäsinkin molemmista levyistä.ElDiablo wrote:Eka levy on ihan hassu, sitten taso laski kuin lehmän häntä. Wirmanin Warmen projektikin antoi minulle enemmän kuin Follow the Reaper. Tätä uusinta en ole kuullut. Hatebreederi on toki vielä ihan ok ja livelevyllä on ihan siistejä juttuja.
ElDiablo wrote: Livenä kulkee, tosin Laihon ääliöt "spiikit" käy ärsyttämään. Mutta mikäs siinä, taitaa tällä hetkellä "kohderyhmä" olla sitä tasoa johon sellainen jutustelu vetoaa.
Sitä Laihon vitun huutamista voidaankin sitten kuulla taas Tammikuun lopulla, kun kolmikolta Laiho-Jokinen-Lillman tulee Kylähullut nimen alla Turpa Täynnä nimeä kantava pitkäsoitto.Figaro1 wrote: Kieltämättä olen vittu sitä mieltä että ne Laihon välispiikit voisivat vittu vaihteeksi olla jotain vitun erilaista. Kyllä ne vittu tosiaan on aika vitun
väkinäisiä välillä, vittu. Mutta vittu, soitto se vaan vittu kulkee livenä.
Itselläni on hieman erilaisia kokemuksia tämän asian suhteen. Sauna Open Airissa kaikki biisit vedettiin vähän sinne päin, ja Trashed, Lost and Strungout-DVD:llä ne livevedot on vedetty niin käsittämättömän päin persettä, että en pystynyt edes katsomaan niitä loppuun. Ihmettelenkin, minkä perusteella näitä muusikoita arvostetaan?Figaro1 wrote:Mutta vittu, soitto se vaan vittu kulkee livenä.
absoluuttisen samaa mieltä kanssasi! bodom on mullaki ainoo örinä bändi mitä kuunnellaa säännöllisesti ja koko tuotantoo. soi nytkin ^^Kenji wrote: itse en muuten minkäänlaisesta örinästä pidä mutta jostain syystä bodomi iskee täysillä.
On se vaan kumma että Sinä aina satut näkemään kaikilta bändeiltä ne keikat joilla kaikki menee päin persettä. Jos Bodarit soittivat päin seiniä näkemälläsi keikalla, se tarkoittaa siis sitä että soitto ei kulje livenä?SirJuzzi wrote:Itselläni on hieman erilaisia kokemuksia tämän asian suhteen. Sauna Open Airissa kaikki biisit vedettiin vähän sinne päin, ja Trashed, Lost and Strungout-DVD:llä ne livevedot on vedetty niin käsittämättömän päin persettä, että en pystynyt edes katsomaan niitä loppuun. Ihmettelenkin, minkä perusteella näitä muusikoita arvostetaan?
Bodarit olisi kyllä loistava nimi Children Of Bodom cover yhtyeelle.Figaro1 wrote:Bodarit