Katsokaapa February 2005 kohtaa... Mitä mieltä olette tästä???
Sieltä kun sattuu löytymään Stratovarius - Popkiller

ps. Löysin tämän sivun tuolta enkun kieliseltä puolelta ja ajattelin laittaa tännekin
Katohan vaan ite olin niin hätäinen etten huomannut moista..Curry wrote:Sivun mukaan Strato julkaisee levyn MYÖS helmikuussa 2006...
Katohan vaan ite olin niin hätäinen etten huomannut moista..Curry wrote:Sivun mukaan Strato julkaisee levyn MYÖS helmikuussa 2006...
Täysin totta. Kiire tulee, jos vielä meinaisivat ehtiä tuota levyä proamaan. Muutenkin nuo tiedot tuolla sivustolla vaikuttivat epäilyttäviltä. Tuskin edes Stratovarius itse tietää millon heiltä tulee seuraavan levyn jälkeinen levy ulos.Stratosfear wrote:Jos se levy tulisi ulos helmikuussa niin nyt olisi menossa hirveä promootio ja mainostus.
Sehän on todennäköisesti vain albumin työnimi.Stratoflier wrote:Mutta miksi sen albumin nimi pitää olla POPKILLER??!! toivottavasti ei ole....
Niin... niin... ei tässä vielä ole suurempaa keskustelua, kun uutta tuotantoa ei ole kuultu.Kenji wrote:tässä ohimennen : aika hiljasta tällä foorumilla ollu nyt vaikka uutinen straton paluusta tuli. luulisi että nyt olis hirvee keskustelu asiasta.
Uskon siihen, että levyä on laitettu hitaasti kasaan tämän teatterihässäkän aikana. Käsittääkseni levy on Kotipellon lauluosuuksia vaille valmis. Näin on eri lähteistä kerrottu.Figaro1 wrote:Tolkkihan sanoi "Popkilleristä" että hän ei itsekään tiedä onko kyse tappavasta popista vai popin tappamisesta mutta kuulemma ne biisit joita hän oli silloin tehnyt viittasivat jälkimmäiseen. Nyt jos taas on aivan uudet biisit työn alla
Tuleva levy on hard rockia kuten olen aikaisemmin sanonut. Näin on Jens Johansson, joskus kuukausia sitten puhunut. Sitä en tiedä minkälaista hard rockia on tulossa. Toisaalta eipä ole ihme, koska 80-luvun hard rock on muodissa. Veikkaisin jotain uusimman Sonata Arctican ja uusimman Twilightning välimaastossa liikuttavan.Figaro1 wrote:Mikäli bändin musiikkiin on tullut jotain uutta elementtiä(olipas osuva sana tähän), voin hyvinkin ostaa levyn. Mutta jos taas levystä tulee "Elements kolmonen" eli korkealta laulettuja biisejä joissa on jokaisessa sama rakenne ja Jörgin kompit ovat lähinnä kahden basarin päälle rakennettuja, levy jää hyllyyn. Minä kyllästyin edellisissä Straton levyissä juuri noihin seikkoihin enkä pelkää sanoa sitä.
Jos tuota edes enää tulee, sen perusteella ainakin, että yhtäkkiä Kotipellon mahdolliseen kolmoslevyyn viitanneet kommentit muuttuivat loppuvuodesta huomattavasti vähäpätöisemmiksi kuin aiemmin syksyllä. Ehkei olisi tarviskaan, sillä Coldness ei oikein vakuuttanut ja kuitenkin levyllä soittaisi Tuomas "Mamba" Wäinölä.Hantalisko_88 wrote:Kotipellon soolokiekostakaan ei ole varmaa tietoo..
Se olikin fagott..Figaro1 wrote:Fagget... oli huono vitsi.
ei.[/quote]Eipä niin, ostan sen joka tapauksessa on sitten materiaali jotakin täysin muuta kuin aiemmin tai ei. Onhan se OIKEA kokoonpano kuitenkin sen tekevä. Taidanpa sitten päätyä vielä Limited/Special Editioniin (mikäli ne julkaistaan), kun nyt hyllystä löytyy Infinitestä lähtien joka albumista tuommoinen edition.Hatebreeder86 wrote:[quote="Figaro1"
Jos ja kun se tuleva levy tulee, niin voidaanko sopia niin että jokainen kuuntelee sen kaupassa ja päättää itse ostaako vai ei? .
Sama juttuIceBreaker wrote:Taidanpa sitten päätyä vielä Limited/Special Editioniin (mikäli ne julkaistaan), kun nyt hyllystä löytyy Infinitestä lähtien joka albumista tuommoinen edition.