Mahtaakohan se Tonyn kertoma The Cagea juutalaisten tuhoamiseen verrannut fani olla ollut suomalainen.

Paljosta olet jäänyt paitsi. Olihan tuo "ihan hyvä" Sonatan keikaksi, mutta itse ainakin diggasin huomattavasti enemmän heidän 18.12 Foxian keikastaan, mitä olin luonnollisesti paikalla katsomassa.Curry wrote:Hyvät bileethän tuolla näytti olleen. En oo koskaan ollu Sonatan keikalla, ja viimeistään tuon nähtyäni on pakko mennä kattomaan nuo. Saunaan kun vaan pääsis...
Halusi erottua joukostaSirJuzzi wrote:joku, en saanut selville kuka, jätkistä lauloi koko ajan taustansa hieman nuotin viereen, ja vieläpä ihan saman verran koko ajan. Lieneekö monitoroinnissa tai jossain muualla häikkää?
...ja Sonata Arctican keikoilla. Ihan uusimmista en tiedä, mutta joka kuulemallani keikalla soundi on ollut suorastaan onneton. Liimatainen ei saa kitaraansa soimaan kunnolla ja rummut tikittävät liikaa.Sleeper7135 wrote:Soundit oli kyllä ihan hirveät, jota ne ovat olleet aina noissa YleX nauhoituksissa...
Juuri tuolla televisioidulla keikalla oli ääni kyllä minustakin hieman "tuhnuinen" eli diskantteja ei juuri löytynyt ja soittimet puuroutuivat paikoin pahastikin. Rumpujen tikittämisestä olen aivan samaa mieltä. Ymmärrän sen että studiossa pitää soittaa sämplätyillä basareilla mutta livetilanteessa en sitä tajua. Tommylla siis ON trigut basareissa myös livekeikoilla, mitään mikkejä en ole pitkään aikaan kaverin basareissa nähnyt ja tämä tukee triggeriväitettä. EdelliselläSirJuzzi wrote: ...ja Sonata Arctican keikoilla. Ihan uusimmista en tiedä, mutta joka kuulemallani keikalla soundi on ollut suorastaan onneton. Liimatainen ei saa kitaraansa soimaan kunnolla ja rummut tikittävät liikaa.
Oon samaa mieltäSakkiS wrote:Ja tähän voisi vielä lisätä , että Kakko oli jotenkin hieman pettymys. Olen parempiakin keikkoja kakolta nähnyt, nyt kuulosti jotenkin vaisulta, ja on alkanut käyttämään raspia ( vai mikä onkaan, se karhaus siinä äänessä) joka piisissä, vaikka joihinkin piiseihin toivoisi pelkästään sitä puhdasta, kovaa ja korkealta kakkoa
...tai sitten Tonyn ääni oli vain yksinkertaisesti paskana. Olin ko. keikalla ja seuraavana päivänä Lahdessa, ja täytyy sanoa että laulu toimi huomattavasti paremmin Lahdessa. Soitosta en sitten osaa sanoa mitäänjulkimo wrote:Oon samaa mieltäSakkiS wrote:Ja tähän voisi vielä lisätä , että Kakko oli jotenkin hieman pettymys. Olen parempiakin keikkoja kakolta nähnyt, nyt kuulosti jotenkin vaisulta, ja on alkanut käyttämään raspia ( vai mikä onkaan, se karhaus siinä äänessä) joka piisissä, vaikka joihinkin piiseihin toivoisi pelkästään sitä puhdasta, kovaa ja korkealta kakkoa
Minä tähän mikään ole sanomaan, mutta omasta mielestäni Kakko on huomannut, että hänen ääni ei ole tarpeeksi vankka kiljumiselle saati sitten puhtaalle laululle livenä. On tullut todellakin luettua jo useammasta lähteestä, että livenä Tonyn ääni on ollut selvästi karheampi ja rääkyvämpi kuin albumeilla. Vähän huono juttu, sillä Sonatan musiikki on muutamaa poikeusta lukuun ottamatta (esim. Wildfire) sellaista, että siinä pitää olla puhdasääninen ja toisinaan korkeallekin pääsevä laulaja.SakkiS wrote:ja on alkanut käyttämään raspia ( vai mikä onkaan, se karhaus siinä äänessä) joka piisissä, vaikka joihinkin piiseihin toivoisi pelkästään sitä puhdasta, kovaa ja korkealta kakkoa
Ja mielestäni hauskinta tässä on se, että kakko itse tekee biisit, joita ei pysty laulamaan livenä..IceBreaker wrote:Minä tähän mikään ole sanomaan, mutta omasta mielestäni Kakko on huomannut, että hänen ääni ei ole tarpeeksi vankka kiljumiselle saati sitten puhtaalle laululle livenä. On tullut todellakin luettua jo useammasta lähteestä, että livenä Tonyn ääni on ollut selvästi karheampi ja rääkyvämpi kuin albumeilla. Vähän huono juttu, sillä Sonatan musiikki on muutamaa poikeusta lukuun ottamatta (esim. Wildfire) sellaista, että siinä pitää olla puhdasääninen ja toisinaan korkeallekin pääsevä laulaja.SakkiS wrote:ja on alkanut käyttämään raspia ( vai mikä onkaan, se karhaus siinä äänessä) joka piisissä, vaikka joihinkin piiseihin toivoisi pelkästään sitä puhdasta, kovaa ja korkealta kakkoa
Minunkin mielestäni on sekä koomista että ärsyttävää jos levylle tosiaan tehdään sellaisia lauluja joita ei livenä pystytä mitenkään vetämään.SakkiS wrote: Ja mielestäni hauskinta tässä on se, että kakko itse tekee biisit, joita ei pysty laulamaan livenä..Mutta ehdottomasti tuon uuden levyn laulut ovat loistavia, ja istuu uusiin biiseihin hyvin, Mutta nimenomaan tämä livelaulanta ei mielestäni ollut yhtä onnistunutta, harmi. Mutta toivotaan, että Kakolla tosiaan oli vain huono päivä, ja että ensikerralla kuullaan taas hyvää laulamista.
Sitä kutsutaan kunnianhimoksi.Figaro1 wrote:Minunkin mielestäni on sekä koomista että ärsyttävää jos levylle tosiaan tehdään sellaisia lauluja joita ei livenä pystytä mitenkään vetämään.SakkiS wrote: Ja mielestäni hauskinta tässä on se, että kakko itse tekee biisit, joita ei pysty laulamaan livenä..Mutta ehdottomasti tuon uuden levyn laulut ovat loistavia, ja istuu uusiin biiseihin hyvin, Mutta nimenomaan tämä livelaulanta ei mielestäni ollut yhtä onnistunutta, harmi. Mutta toivotaan, että Kakolla tosiaan oli vain huono päivä, ja että ensikerralla kuullaan taas hyvää laulamista.
Malva wrote:Sitä kutsutaan kunnianhimoksi.Figaro1 wrote:Minunkin mielestäni on sekä koomista että ärsyttävää jos levylle tosiaan tehdään sellaisia lauluja joita ei livenä pystytä mitenkään vetämään.SakkiS wrote: Ja mielestäni hauskinta tässä on se, että kakko itse tekee biisit, joita ei pysty laulamaan livenä..Mutta ehdottomasti tuon uuden levyn laulut ovat loistavia, ja istuu uusiin biiseihin hyvin, Mutta nimenomaan tämä livelaulanta ei mielestäni ollut yhtä onnistunutta, harmi. Mutta toivotaan, että Kakolla tosiaan oli vain huono päivä, ja että ensikerralla kuullaan taas hyvää laulamista.
Jos minulta kysyit, ni onhan Kotipellollakin ollut näitä hyviä ja huonojapäiviä. Elements pt 1 keikkarupeaman kulttuuritalon keikalla , jolla itse olin, Kotipelto veti kylllä aika nappiin vokaalit, mutta onhan noita pikkasen heikompiakin suorituksia nähty. Yleeensä Koti suoriutuu live-jutuista mielestäni hyvin, tosin huono sanoa mitään suuntaan tai toiseen, kun en ole hirveän montaa kertaa stratoa livenä nähnytFigaro1 wrote:Ilman quotea on pakko kysyä että kuinka hyvin mielestäsi Timo Kotipelto suoriutuu livenä noista kuminauhatmunissa-osaston lauluista?
Ei ole. Se on kielletty siksi jotta spammimailit vähenisi kun jengi huhuilee huhujen perään. Eli saa keskustella kun on varmaa tietoa ja jotain oikeaa aihetta keskusteluun, muutakin kuin että:IceBreaker wrote:Mielenkiintoinen juttu, ettei siitä saa puhua tällä haavaa siellä niiden foorumilla. Siellä taitaa olla aika tiukka moderointi, ehkä liiankin?![]()
![]()
Muuten olen ja olin (Olen Ska BTW)Malva wrote:
Ei ole. Se on kielletty siksi jotta spammimailit vähenisi kun jengi huhuilee huhujen perään. Eli saa keskustella kun on varmaa tietoa ja jotain oikeaa aihetta keskusteluun, muutakin kuin että