Tähän mennessä ei ole vielä hirveästi minua kiinostavi bändejä. Noh, Accept ja ehkä Testament ihan mielenkiinnosta voisi mennä katsastamaan. Niin ja Teräsbetoni täytyy ainakin nähdä.
Totta, mukavaa oliWarrior wrote:Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä.
No nyt alkoi omatunto kolkuttamaan...Cinda wrote: Minä voisin vääntäytyä paikalle jo pelkästään miitin takia, nyt kun voin tulla teidän vanhusten kanssa kaljottelemaankin, viimeksi kun minut jätettiin kylmästi ulkopuolelle
Näyttäisi olevan, mutta eivät ole vain sellaisia joista ainakaan minä pitäisin.Pummiii wrote:Ehkäpä hieman raskaampaa musiikkia tänävuonna luvassa. Tai kuvittelenkohan vain :crazy2:
No saihan se kun te pojat rellestitte menemään!Warrior wrote:Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä
Kattelaan nyt sitten seuraavaksi, tippuuko se lamppu sieltä katosta kun monesti sitä päätämme siihen lyödään (Sacce oli aikas haka viime kesänä!), ja montako lautasta tällä kertaa särkyy..Warrior wrote:Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä.
Jopa minä olen onnistunut lyömään RAXissa pääni lamppuun. Minähän olen semmonen hujoppi, 160 cm...Xeemu wrote:Raxin lamput taitaa olla joka paikassa sijoitettu päin persettä. Täällä Turun Raxissakin hakkaan päätäni lamppuihin joka kerta kun yritän nousta pöydästä. Täytynee lähettää palautetta.
Olin vähän pettynyt, kun kukaan ei lähtenyt mukaan mun lautasenhajotuskilpailuun. Ja tulihan siihen lattialle nätti väritys, sitä et voi kieltää.Mare wrote:No saihan se kun te pojat rellestitte menemään!![]()
Jos sinne miittiin tänä vuonna raahaudun niin mullakin ois nyt ikää jatkoille asti. Bwahaa.
En ole kieltämässäkään, kyllähän sellaiset pienet väriläiskät tuo kummasti piristystä muuten niin tylsän näköiseen lattiaan! Öh.... Seuraavassa miitissä mä lupaan kyllä hajottaa kans jotain.Warrior wrote:Olin vähän pettynyt, kun kukaan ei lähtenyt mukaan mun lautasenhajotuskilpailuun. Ja tulihan siihen lattialle nätti väritys, sitä et voi kieltää.
Itse olen tulossa Saunaan vain perjantaina, mutta ilmeisesti jo aiemmin Tampereen seuduille saavun joten kyllä se miitti mulle vaan sopii. Nyt kun tuo Tuskakin on vähän kiikun kaakun että lähdenkö ollenkaan, ja kuitenkin haluaisin porukkaa moikata taas (ja terrorisoida jonkin syömäpaikan).ozzie wrote:Mutta asiasta toiseen, jos oikein ymmärrän niin aika moni aikoo Saunassakin poiketa, joten eiköhän voitaisi hajottaa paikkoja Tampereellakin?
Piiuska wrote:Kattelaan nyt sitten seuraavaksi, tippuuko se lamppu sieltä katosta kun monesti sitä päätämme siihen lyödään (Sacce oli aikas haka viime kesänä!), ja montako lautasta tällä kertaa särkyy..