Juu, ihan oikein, minunkin muistaakseni se on noin kympin-yhdentoista euron luokkaa CDON:issa.
Kyllähän tuo varsin mukava paketti on. Itsekin -yllätys yllätys- repeilen, kun herra Johansson soittelee kulkusia varsin omatakeisella tyylillä. Vessanpöntön räjäyttäminen jätti ensimmäisellä katselukerralla taas sellaisen "Aha"-olon, mutta kyllä sille tuli sitten jo kolmannella katselukerralla hyväntahtoisesti hymähdettyä.
S.O.S:n video on minusta aivan mahtava! Sehän voisi melkein olla minun ohjaamani.
En ole varma, mutta ihan kuin olisin joskus kuullut, että se on erilinen yritys. JA toisaalta myydäänhän siellä kotipellon uusinta solo albumia joka julkaistiin tuon "hullunmyllyn" aikana.
Olis aika nolo juttu olis jos se ei olis toiminnassa.
BTW kerro jos tilaat ja se toimii niin kerro
pitää itekin kokeilla!
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)
skar wrote:En ole varma, mutta ihan kuin olisin joskus kuullut, että se on erilinen yritys. JA toisaalta myydäänhän siellä kotipellon uusinta solo albumia joka julkaistiin tuon "hullunmyllyn" aikana.
BTW kerro jos tilaat ja se toimii niin kerro
pitää itekin kokeilla!
Joo, minä kerron sen. Ku luin teidän juttuja siitä, niin kyllähän se on pakko ostaa.
skar wrote:En ole varma, mutta ihan kuin olisin joskus kuullut, että se on erilinen yritys. JA toisaalta myydäänhän siellä kotipellon uusinta solo albumia joka julkaistiin tuon "hullunmyllyn" aikana.
Itse tilasin myös Phoenix-paidan long ago, ja siitä sen verran että se kyllä tuli pakettina kotiin hyvin pian tilauksen jälkeen. Edelleenkään en ihmettelisi vaikka tämä Straton jäissä ollut tilanne olisi shoppiinkin vaikuttanut. Edelleen LOTT-lehti kakkosta odottelen, vastahan sitä on se 4 vuotta odoteltu.