"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Curry
Sr. Member
Re: "Hyvyysketju"

Post by Curry » Wed Apr 06, 2005 1:25 pm

Sleeper7135 wrote:
Curry wrote:Josko sitä jaksaisi tällä kaudella eksyä Raksilaan muutenkin kuin keikkoja katsomaan...
Liput varattiin lippupalvelusta alta 20 minuutin. Onneksi on kausikortti :D
Joo, niinhän tuo näytti tehneen. Eipä oo enää sitä ongelmaa että meenkö vai en :D

Wanderer
Sr. Member

Post by Wanderer » Wed Apr 06, 2005 6:42 pm

Irtoshan se kesätyöpaikka sieltä! :beer: Nyt on loistava fiilis, vielä kun sais vähän rahnaa kaljaan niin kaikki olis ihan prima. :)
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Wed Apr 06, 2005 6:45 pm

Onneksi olkoon väntereri. :) Itelläni on vielä kammottava epätietoisuus saman asian haaralta. :?
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Kenji
Member

Post by Kenji » Wed Apr 06, 2005 10:38 pm

Nyt on todella hyvä fiilis! saatanpa valmistua jopa koulusta tänä keväänä :D wohoo!

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Thu Apr 07, 2005 7:37 am

Kesätyöpaikan olen minäkin jo varmistanut, ellen sitä ennen saa mitään muuta duunia. Yllätys kyllä minua pyydettiin Arimanille kesäksi, mutta tietysti katselen koko ajan muita duuneja sitä ennen. Jos ei vaan tärppää, niin onpahan kuitenkin varmasti jotain tiedossa.

Heräsin tänään viettämään vapaapäivää jo ennen kahdeksaa, eilen menin myös nukkumaan tavallista aikaisemmin, eli jo yhdentoista aikaan. Huomaan olossa. Olkoonkin että välillä se yhteentoista rehottaminen on kivaa, niin olo on kuitenkin aivan eri jos nukut 23-8 verrattuna siihen että nukut 1-11

Ja tietysti sokerina pohjalla on tämän illan "Pajavasarat Paukkuu" tapahtuma Nosturissa. HammerFall tykittää varmasti aika kivan setin.
Kokemuksen puran sitten vaikka huomenna tuonne keikka-ketjuun.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Sleeper7135
Sr. Member

Post by Sleeper7135 » Thu Apr 07, 2005 10:56 am

Yllätyinpä iloisesti koulun hammashoidon tasosta. Eilen ilmestyi kuin tyhjästä kolo hampaaseen ja soittelin aamulla YTHS:lle. 9.40 pääsin sisään, 9.50 paikka hampaassa ja hintakin vain 6€. Ei hullummin.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Eini
Sr. Member

Post by Eini » Thu Apr 07, 2005 10:52 pm

Nyt on hommattuna 3 päivän lippu Tuskaan, 3 päivän lippu Sauna open airiin ja lippu Twisted Sisterssin Oulun keikalle. Siinäpä on taas reissaamista. :)

*Elina*
Sr. Member

Post by *Elina* » Sun Apr 10, 2005 4:42 pm

Kotiteollisuus MTV3 plussalla tänään kello 20-22 :banana1:. Ja pääsen katsomaan sitä semmoiselta...mikä sen nimi nyt on...No siltä isolta kankaalta,johon yleensäkin heijastetaan kaikki videotykiltä tulevat ohjelmat :D :roll: .
Jep,tekniikan ihmelapsella on termit hallussa.

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Sun Apr 10, 2005 8:42 pm

Viikonloppu takana kerrankin rauhallisissa merkeissä. Juuri tulin kotiin "täysihoidosta" vanhempien luota:

Maha täynnä hyvää ruokaa ja tulihan sitä vastaremontoidussa saunassakin oltua. Teki hyvää.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Tue Apr 12, 2005 9:02 pm

Vähitellen tuo teoriaosuus alkaa muodostua ja yhden lukijan mukaan tuo on hyvää tekstiä. Ei sellaista tieteellistä mitä ehkä vaaditaan, mutta mä en sellaista osaa kirjoittaa. Tykkään lukea itsekin sellaista, että siinä selitetään mitä asiat tarkoittaa ja käytetään esimerkkiä. Sellaista minäkin kirjoitan. Ehkä tämä tästä. Luulen että pääsen kirjoitusvauhtiin sitten kun tuo teoria on kirjoitettu pois, ei tarvitse olla kirjoja koko ajan selaamassa. No katotaan miten käy. Laskin tässä ihan huvikseni mikä on koulun keskiarvo tällä hetkellä (asteikko 1-5, 5 paras), tulos on 3,4. :shock: Ja sillä olemattomalla työmäärällä.. Lukioarvosanoissa tuo on 8. Kahden kurssin arvostelut puuttuvat vielä. Toivottavasti tulevat kohta.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Curry
Sr. Member

Post by Curry » Wed Apr 13, 2005 3:39 pm

Tässä aiemmin kävi melko kylmät, kun huomasin, että olin hukannut melko arvokkaan, lahjaksi joskus saamani rannekellon viihteellä ollessani eikä sitä löytynyt mistään. Tänään sitten kun kävin poliisilaitoksella, joku mahtava ihminen oli tuonut kellon sinne. Luojan kiitos tässä maailmassa on vielä rehellisiä ihmisiä. Viime kesänä onnistuin hukkaamaan ja myöhemmin onneksi löytämään 150e arvoiset aurinkolasit (Killer Loopit, nuokin sain tosin ilmaiseksi :) ) ja nyt tämä rannekellotapaus... Ei vissiin passaa pitää enää mitään arvokasta mukana kun viihteelle lähtee :D

Vielä jotain hyvää urheilupuoleltakin, muutakin kuin Kärppien voitto. Entinen valmentajani, joka valmensi viime kaudella säbän SM-liigassa OLSia, alkaa ensi kaudella valmentamaan OLSin A-junnujen SM-sarjajoukkuetta ja kyseli meikäläistä mukaan ensi kaudeksi. Pitää kyllä miettiä, olisiko meikäläisestä pelaamaan - varsinkaan näillä polvilla, jotka ovat vielä melko keskenkuntoiset. Junnusäbästä on jo SM-pronssi (D-jun; 1999) ja -hopea (C-jun; 2002), eli vielä kulta puuttuu... Jaksaisko tuon käydä hakemassa? :D

Näin juhlallinen olkoon viesti numero 700. Sen kunniaksi syömään, kahvit kiehumaan ja illalla läiskimään reikäpalloa ja kahvittamaan vastustajan pakkeja ja veskaria :D

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Wed Apr 13, 2005 8:59 pm

Armageddoni tulee telkkarista.

Tyypillistä amerikkalaista sankarituubaa, mutta yksi hieno asia siinä on. Yksittäisten näyttelijöiden suoritukset. Eleet ja ilmeet ovat oikeasti useimmilla aitoja (tai siis aidon vertaisia). Hahmot kiinnostavat ja niihin kiinnyttyä jännittää heidän puolestaan väkisinkin.

Loppujen lopuksi hyvä elokuva. Etenkin kun siinä on Liv.. ;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Wed Apr 13, 2005 9:15 pm

Nonni, tutkimusseminaari takana. Se oli yleisömenestys, paikalla oli jopa 17 henkeä. :o Olisi kyllä saanut olla vähemmän kun en mä oikein vieläkään tiedä mitä mä oon tuon työni kanssa tekemässä. :P Opettaja suositteli että siirtäisin opinnäytteen arviointia syksyyn ja saisin kesän rauhassa kirjoittaa eikä nyt hirveällä kiireellä alle kuukaudessa. Pitää miettiä, ei se nyt NIIN paha ole jos mun valmistuminen siirtyy 3 kuukaudella eteenpäin..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

SirJuzzi
Sr. Member

Post by SirJuzzi » Thu Apr 14, 2005 12:07 am

StratoPummi wrote:Armageddoni tulee telkkarista.
Eikö tämä kuuluisi vitutusketjuun? :wink:

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Thu Apr 14, 2005 7:31 am

SirJuzzi wrote:
Eikö tämä kuuluisi vitutusketjuun? :wink:
:lol: Älä nyt, on siinä leffassa paljon hyvää sen perusmeiningin lisäksi.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT

Mormegil
Sr. Member

Post by Mormegil » Thu Apr 14, 2005 11:28 am

Tyypillistä amerikkalaista sankarituubaa, mutta yksi hieno asia siinä on. Yksittäisten näyttelijöiden suoritukset. Eleet ja ilmeet ovat oikeasti useimmilla aitoja (tai siis aidon vertaisia). Hahmot kiinnostavat ja niihin kiinnyttyä jännittää heidän puolestaan väkisinkin.

Loppujen lopuksi hyvä elokuva. Etenkin kun siinä on Liv.. ;)
Näin on. Tottahan jokaisen itseään kunnioittavan arvostelijan on tuollaisille elokuville, joissa oikeasti tapahtuu jotain annettava yksi tai korkeintaan kaksi täheä, vaikkei Armageddon oikeasti ole ollenkaan hassumpi teos.
Olisihan niitä Amerikan lippuja tosin voinut vähän vähemmän mainostaa.. ;)

Sleeper7135
Sr. Member

Post by Sleeper7135 » Thu Apr 14, 2005 8:30 pm

Kärpät :bigok: Kyllä on huomenna Raksilassa tunnelmaa \m/ :twisted: \m/
Rush - Prime Mover

Curry
Sr. Member

Post by Curry » Thu Apr 14, 2005 8:43 pm

Hieno voitto ja ennenkaikkea hieno ratkaisumaali, ja Nikke oli taas aivan huippu. Nikke ja Piku MM-kisoihin, sanon minä.

Saispa tuonne lipun jostain. Tässä on kyllä yksi takaportti auki, mutta epävarmahko sellainen. Jos ei pääse halliin niin johonkin euron kuppilaan sitten...

Ajattelin äsken voiton kunniaksi hakata vähän kitaraa. Mulla on jokin päähänpinttymä, että plektran kärjen tulee olla aina niin terävä kuin vain mahdollista. Katsoin että teroitusta vaatii, niin eikun mattoveitsi käteen ja teroittamaan. Onnistuin -tietenkin- vetämään pienehkön haavan sormeen, mutten jostain syystä huomannut sitä. Sitten kun olin vähän aikaa jammaillut, niin koko kitara oli ihan yltäpäältä veressä... Kyllä sen näköisellä kepillä olisi päässyt ihan mihin tahansa bläkkisbändiin :lol: YAY!

Xeemu
Member

Post by Xeemu » Fri Apr 15, 2005 12:42 pm

Turusta on turha haaveillakaan pääsevän Raksilaan. Tänään kuitenkin voin pitää juhlia ainakin kahden muun kanssa. Eilinen oli kyllä mahtava ja tänään ratkaisijaksi nousee eilenkin mahtavasti pelannut Petr Tenkrat.

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Fri Apr 15, 2005 6:39 pm

Sain aivan yllättäen tänään puhelun eräältä ihmiseltä jonka tunnen mutta jota en ole nähnyt ikiaikoihin. Hän on tulossa Wappuna Nosturiin keikalle jolle itsekin olen menossa ja häntä pitäisi siellä sitten pitkästä aikaa tavata. Lämmittää mieltä että hän muisti minut vaikka olin jo itse ajatellut etten häntä enää koskaan näe. Hän oli etsinyt numeroni ja pahoitteli että soittaa näin yllättäen mutta tottakai tuollainen yllätys on vain mieluisa.

Lisäksi minua suoraan sanoen hellyytti tänään sellainen tapaus että käydessäni vanhempieni luona ikkunaa päin lensi aikamoisella voimalla isokokoinen tikka. Niitä oli siinä pihalla kaksi ja toinen tietysti hätääntyi kun toinen kaatui maahan ja rupesi siinä sitten rääkymään maassa makaavan vieressä. Katsoin lintua varovasti ikkunasta ja näin että se oli elossa koska se makasi mahallaan ja sen silmät olivat auki ja liikkuivat hitaasti. N. 10 minuuttia siinä pällisteltyään lintu sitten aivan yllättäen lehahti lentoon toisen tikan perään. Eli ilmeisesti selvisi säikähdyksellä, koska niin elinvoimaiselta näytti.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Fri Apr 15, 2005 8:01 pm

Pakko hehkuttaa tälläkin foorumilla vielä. Mä pääsin helikopterilennolle tänään, reilun puolen tunnin lento. :D :D Mä olen tuota lentoa odottanut yli vuoden ja valittanut porukoille kun en viime vuonna päässyt mukaan. Oli kyllä hiton kivaa. Hyvä sää ja sain otettua hyviä kuvia, edessä lentäjän vieressä kun istuin. :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Malys Pari kuvaa lennolta löytyy tuolta.

*Elina*
Sr. Member

Post by *Elina* » Fri Apr 15, 2005 10:30 pm

Malys wrote:Pakko hehkuttaa tälläkin foorumilla vielä. Mä pääsin helikopterilennolle tänään, reilun puolen tunnin lento. :D :D
Jee :). Miekin olen ollut,ja kivaa oli :). Luulin vielä,että laatta lentää heti ilmaan päästyä,kun satun kuulumaan Matkapahoinvoijien eliitiin,mutta eipä lentänyt :).
Vähän kade mie kyllä olen,kun sie pääsit lentämään noin kauan. Miun lento oli vain öpaut 15 minuuttia.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Fri Apr 15, 2005 11:21 pm

*Elina* wrote: Jee :). Miekin olen ollut,ja kivaa oli :). Luulin vielä,että laatta lentää heti ilmaan päästyä,kun satun kuulumaan Matkapahoinvoijien eliitiin,mutta eipä lentänyt :).
Vähän kade mie kyllä olen,kun sie pääsit lentämään noin kauan. Miun lento oli vain öpaut 15 minuuttia.
Heh, en ole sentään ainoa joka on päässyt. :) Meillä oli vähän tuollainen "kiertoajelu"-ratkaisu tässä kotiseudulla, asiat sai vähän eri mittasuhteet ja perspektiivin. Ja käytiin vielä Venäjänkin suuntaan pällistelemässä. Huisin tuntuisia tiukahkot käännökset kun mennään melko vinossa. :D

Eini
Sr. Member

Post by Eini » Sun Apr 17, 2005 5:46 pm

KÄRPÄT VOITTI SUOMENMESTARUUDEN!!! :beer:

StratoPummi
Sr. Member

Post by StratoPummi » Sun Apr 17, 2005 5:51 pm

Sentencedii soimaa!!!! Onnea kärpät! :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT

Xeemu
Member

Post by Xeemu » Sun Apr 17, 2005 6:50 pm

Samoilla linjoilla kun aikaisemmat. Kärpät vei ja Narrit vikisi. Mahtavaa.

Curry
Sr. Member

Post by Curry » Mon Apr 18, 2005 8:04 am

Mitäköhän tuolla kaupungilla koko eilisilta tuuleteltiin :D Ensi kaudelle vielä sen verran parannusta että voitetaan vielä Super-Six ja finaalit kolmella poikki!

Nimim. Fani jo vuodesta 1987 :)

Sleeper7135
Sr. Member

Post by Sleeper7135 » Mon Apr 18, 2005 11:36 am

Hjuva Kärpät. Oli Foxiassakin ihan hauskat pippalot ja pääsi taas kultamitaleja ja poikaa ihailemaan.

Ens tiedä onko tämä hyvyysketjun asiaa mutta Kärppäikoni Sakke Palsola lopetti kiekkouransa. Uskomaton mies, kun tuli liigasta divariin pelaamaan ja onnistui voittamaan kapteenina vielä kaksi Suomen mestaruutta. Olisi hienoa nähdä Sakke vielä vaihtoaitiossa sillä melkoinen henkinen voimavara mies Kärpille on.
Rush - Prime Mover

tosise8
Sr. Member

Post by tosise8 » Mon Apr 18, 2005 12:35 pm

Ei se minulle HPK:n kannattajalle iso juttu ole kun Kärpät voitti kullan. Iso juttu on kun voittaja ei ollut Turusta, Tampereelta tai Helsingistä.

Strato4ever
Sr. Member

Post by Strato4ever » Mon Apr 18, 2005 9:00 pm

B-kortin teoriakoe meni tänään just ja just läpi. Sanallisista meni 3 väärin (10 sanallisesta saa mennä 3 väärin) ja kuvistakin 6 (50 kuvasta 8 saa mennä väärin). Ei siis kovin hyvi menny, mutta kai se on pääasia että pääsi siitä läpi. Ehkä.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Locked