Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Re: Vitutusketju

Post by Malva » Wed Mar 23, 2005 9:30 am

*Elina* wrote:A:Mie luulin,että on ihan ok ripustaa esim. pyyhe suihkun jälkeen oven päälle kuivumaan.Ilmesesti ei ole.
Itseasiassa pakko kertoa, että maalipinta ovissa rapistuu jos niiden päälle laittaa märkiä vaatteita, pyyhkeitä jne. Että siinä mielessä ei oo okei.
*Elina* wrote:B:Ketä kiinnostaa?!
:lol: En tiedä, minua ei ainakaan. Köyhillä halvat huvit, idiooteilla ilmaset. ;)

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by NightMare82 » Wed Mar 23, 2005 11:34 am

No jooh, kai tämänkin voisi vitutuksen aiheeksi laskea.

Nimittäin eilen aamulla äiti ilmoitti "hienovaraisesti", että mummo oli ilmeisesti maanantain ja tiistain välisenä yönä "nukkunut pois".

Että semmoista, kyllä tämä vähän pistää surettamaan, kun ensimmäinen sellainen sukulainen, joka on ollut tosi läheinen jne... "nukkuu pois", vaikka "olihan se odotettavissa" jne kun se oli jo monta vuotta ollut sairaana ja todella huonossa kunnossa, mutta silti tuntuu tavallaan kuin jokin osa itsestäkin olisi kuollut pois. Tämä mummo oli lähes aina todella mukava ja ystävällinen minulle ja sisaruksilleni ja serkuksilleni, enkä kuullut häneltä lapsuutta lukuun ottamatta juurikaan paljoa (tarpeettomia) moitteita, toisin kuin esim. omilta vanhemmiltani, joten hän oli minulle juuri se "mukava vanhempi sukulainen", jollainen meillä jokaisella lienee jossain vaiheessa elämäänsä. Ei voi muuta kuin :? :cry:

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Wed Mar 23, 2005 2:57 pm

Otan osaa. Samanlainen tilanne oli itselläni joitakin vuosia sitten, kun pappani kuoli (keuhkosyöpä) jouluaaton vastaisena yönä.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Sat Mar 26, 2005 12:56 pm

NightMare82, osanottoni. :(

Mä en tajua. Mä olen aina ollut kaveripiireissä ns. terapeuttihenkilö joka aina kuuntelee muita ja antaa neuvoja jne, ja varmaan just siitä johtuen kaikki aina kertoo mulle murheensa. Mielelläni mä kuuntelen jos siitä toiselle apua on, mutta en silti ihan kaikkea jaksa, joskus se raja tulee mullakin vastaan. Ja nyt kun tässä on oman elämänikin kanssa ollut vähän epämääräistä, niin ahdistaa ihan hirveästi nuo kavereitten kertomat jutut. Osa niistä sattuu olemaan sellaisiakin, mitä en edes haluaisi tietää.... Yhden hyvän kaverini poikakaveri on pettänyt tätä, ja tavallaan haluaisin kaverilleni siitä kertoa kun mielestäni hänellä on oikeus tietää, mutta taas toisaalta kun asia ei mulle kuulu niin en haluais nokkaani väkisin siihen työntää. Äh. :(

Ehkä tää purkaus on enemmän ahdistusta kuin vitutusta, mutta tuskin sillä nyt niin väliä on. Kirjottaminen on terapeuttista, phew..
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Mar 26, 2005 4:39 pm

@Mare, tuollaisessa tilanteessa kannattaisin kertomaan sille sinun kaverille. Rehellisyys maan perii..

@Nightmare82: Osanottoni.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Mar 26, 2005 7:19 pm

Mie olen kans aika usein se kuunteleva korva kaveripiirissäni ja olen ollut joskus osallisena ihan samanlaisessa tilanteessa,kuin Marekin. Toimivaksi havaittu tapa oli sanoa sille pettäjälle,että joko hän kertoo itse johonkin tiettyyn ajankohtaan mennessä,tai sitten joku muu kertoo.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Sat Mar 26, 2005 7:31 pm

*Elina* wrote:Toimivaksi havaittu tapa oli sanoa sille pettäjälle,että joko hän kertoo itse johonkin tiettyyn ajankohtaan mennessä,tai sitten joku muu kertoo.
Kiitos Elina neuvosta.... Ehkä mun pitäis tehdä noin. Voi kun se vaan oliskin niin helppoa.... Koska sitten myös mun kaveri pettyis niin pahasti ja murtuis, mut toisaalta reaktiot saattaa olla myöhemmin kahta kauheammat jos hän jostain muualta sen kuulee, tai saa itse jotenkin selville.

Auttaminen ei ole aina helppoa. :?
This is the Arockalypse!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Mar 26, 2005 8:19 pm

Nightmare82,

Olen pahoillani. Muistan itse miten viime kesänä mummoni oli todella huonossa kunnossa sairaalassa ja äitini oli häntä katsomassa eräänä päivänä. Mummoni kuoli äitini nähden ja äiti sanoi sen aivan suoraan tullessaan kotiin: "Mummo kuoli". Tottakai "nukkui pois" on kaunis tapa ilmaista asia mutta se on myös kiertelevä tapa, ja minä inhoan itse kiertelyä.

Itse aiheeseen lisätäkseni omalta kohdaltani: Edelleenkin vituttaa se että näistä työ-asioista ei tule yhtään mitään. Hakemuksia lähetin loppuvan viikon aikana yhteensä 8. Sitä edeltäviin on tullut yksi "ei tällä kertaa osunut sinuun"- vastaus ja muista ei ole kuulunut mitään. Jos suoraan sanon, on mielipiteeni se että kun kerran työnhakija näkee sen vaivan että räätälöi hakemuksensa viimeisen päälle, niin firman johon hakemus lähetetään, tulisi ilmoittaa siinäkin tapauksessa että "nalli ei ole osunut" minun kohdalleni. Toki tämä tuottaa hirveää vaivaa yritykselle(kun samaa pitää sanoa kaikille ei-valituille), mutta kuitenkin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sat Mar 26, 2005 9:39 pm

Jos on ongelmia, yleensä puhuminen auttaa - edellyttäen, että nämä keskustelut suoritetaan ilman alkoholia. Sen olen nähnyt valitettavan hyvin jo omassa kaveriporukassani, kun asioista ei pystytä oikeasti puhumaan ja sitten kun on vielä viinaakin juotu, niin se selvittämätön asia saattaa purkautua ulos joskus pahoinkin seurauksin.

Mielestäni se, että pystyy ansaitsemaan toisen ihmisen luottamuksen niin, että pystyy oikeasti puhumaan vaikeistakin asioista niiden oikeilla nimillä, on yksi arvokkaimpia asioita mitä maailmassa voi olla. Itse voin myös sanoa olevani eräänlainen "terapeutti", mitä itse toisaalta ihmettelen suuresti ja toisaalta en. Kun olen ollut tarha- ja koulukiusattu yli puolet elämästäni, sitä oppii aika nopasti, mitä on oikea vitutus ja yksinäisyys ja se, ettei varmasti halua aiheuttaa samanlaista paskaa kenellekään, mitä olen itse joutunut kokemaan. Onneksi ostin aikoinani kitaran, sain sentään jotain mihin voi sekä purkaa paskan olon että kokea edes jonkinlaista onnistumisen riemua. Elämäni tärkein ja paras päätös. En tahdo edes kuvitella, missä olisin jos olisin jättänyt ostamatta...

Välillä tuntuu, että itse tarvisin tällaisen ihmisen apua. Ihan tosissaan joskus vain tuntuu siltä, että mikään ei huvita eikä kukaan välitä. Ensinnäkin vituttaa olla kaveriporukan ainoa sinkku, ei jaksa eikä huvita olla aina se porukan "ylimääräinen hangaround". Toiseksi vituttaa vain istua lauantai-iltaa kotona tyhjän panttina, mutta jos lähtisin kaupungille niin tulisin vain kotiin lompakko tyhjänä ympäripäissään ja aamulla olisi vielä kovempi vitutus.

Sitten vielä tänä torstaina onnistuin vetämään lipat pyörällä ja tulin polvi edellä maahan. Muutenkin olen joutunut noiden polvien takia kärsimään aivan uskomattoman paljon, ja nyt vielä sattuu jotain tuollaista että kipu vain pahenee... Ei oo oikein mukava olo, kun jokainen askel kirpaisee niin perkeleesti.

Kai se vain on elämässä niin, että joskus pitää vituttaa ja antaa elämän potkia kunnolla päähän, että osaa oikeasti arvostaa niitä hyviä hetkiä. Vakaasti toivon ja uskon, että kesän keikat ja festarit antavat sellaisia elämyksiä, että tämän talven voi unohtaa kokonaan.

Mare: Oikeassa oot, kirjoittaminen on terapeuttista, tai yleensäkin se, että saa ilmaistua asiansa. Olo parani huomattavasti, kun sain väännettyä ajatukset tekstiksi.

Np. Ismo Alanko - Kriisistä Kriisiin

"Sänkyyn kömmin allapäin, en saa nyt unta, en
Olen ystävien kesken yksinäinen
Aamulla en jaksa nousta päivään hilpeään
olen liian hauska yrittämäänkään

Ja mä liikun kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin
Tahdon ettei mikään ois kuin ennenkin
Kuljen kriisistä kriisiin enkä löydä apua
Onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa
kriisiin kriisiin kriisiin "

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sun Mar 27, 2005 12:34 am

Tulin sitten töheltäneeksi. Alempana se mitä piti kirjoitaa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sun Mar 27, 2005 1:59 pm

Ei se ole ehdottomuus, että ns. vaikeista asioista puhutaan ilman alkoholia. Yleensä kun on vähän ottanut, on paljon helpompi sanoa vaikeakin asia. Tarkoitin sitä, ettei keskustelun molemmat osapuolet ole vetännet kunnon perskännejä, nimittäin silloin saattaa tapahtua ihan mitä tahansa vaikkei kumpikaan sitä tarkoittaisi tai haluaisi.

Sitä kun on valitettavan hyvin nähnyt, mihin paskan pitäminen sisällään saattaa johtaa (mutta ei siitä enää sen enempää), kun asioita ei voida tai haluta selvittää ajoissa. Sitten on turha edes yrittääkään pidätellä kun paska on jo housussa. Itselläni oli tässä vastikään erittäin lähellä, ettei kaverille sattunut erittäin pahaa väärinkäsitystä joistakin sanoista ja teoistani. Onneksi kun kavereita ollaan ja sellaisina pysytään, saatiin lyötyä asia pöydälle, puhuttua asia halki, poikki ja pinoon heti alkuunsa, eikä mitään ehtynyt tapahtua.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sun Mar 27, 2005 2:57 pm

Curry wrote: Kai se vain on elämässä niin, että joskus pitää vituttaa ja antaa elämän potkia kunnolla päähän, että osaa oikeasti arvostaa niitä hyviä hetkiä. Vakaasti toivon ja uskon, että kesän keikat ja festarit antavat sellaisia elämyksiä, että tämän talven voi unohtaa kokonaan.
On aivan totta että jos puhuu jollekin luotetulle kaverille asioistaan, niitä saa siinä kevennettyä painamasta mieltä. Nytkin olen juuri tullut baarista missä korvana toiminut kaverini tarjosi oluet ja puhuttiin niitä näitä, mutta myös näistä minun ongelmistani. Ja alkoholi ei tässä illassa näytellyt mitään osaa, emme vaan viitsineet maksaa limustakaan(yhden oluen äärellä voi taatusti puhua asiaakin).
Curry wrote:Kai se vain on elämässä niin, että joskus pitää vituttaa ja antaa elämän potkia kunnolla päähän, että osaa oikeasti arvostaa niitä hyviä hetkiä. Vakaasti toivon ja uskon, että kesän keikat ja festarit antavat sellaisia elämyksiä, että tämän talven voi unohtaa kokonaan.
Olet aivan oikeassa. Hyviä hetkiä arvostaa vain siksi että välillä vituttaa rankasti. Ja minäkin olen tällä hetkellä onnellinen siksi että sain äsken puhuttua pahimmat paskat ulos sisältäni.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Mikkopoi
Jr. Member
Posts:18
Joined:Sun Mar 27, 2005 1:35 pm
Location:Kajaani, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Mikkopoi » Sun Mar 27, 2005 7:50 pm

Vituttaa aivan asenteella.

Kummatkin korvat tulehtunu, joten ei kuule oikeen helvettiäkään, stratoa möykytän ja muut huutaa ja hakkkaa ovia kun on liian kovalla.
Hiukset ei kasva tarpeeksi nopeasti.
Koulussa menee päin vittua ,johtuen että ihmiset vihaa metallimusiikin kuuntelun takia.
Kotona kaikki on päin vittua.
saatana ,yrittäkää pistää paremmaks, vittu hyv että jaksaa ees elää ,voi vittu.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu Mar 31, 2005 9:51 pm

Ehkä tämä tänne puolelle kuuluu, hyvyyttä tai tuuria ei ainakaan ole mukana.

Tuli sitten viikonloppuna ajettua ylinopeutta ja käryttyä kortti. Ei siinä mitään, minä autoa ajoin ja ylinopeutta oli, niin on oikeutettua että kortin veivät, mutta asia ei vain jäänyt siihen. Jostain kumman syystä poliisien laite näytti että minä olin vetänyt kannabista! Sen tiedän että en ollut vetänyt mitään laitonta sinä iltana, enkä koskaan ennenkään, ja sen voi todistaa moni ihminen, joka minut tuntee. Todennäköisesti sen tuloksen aiheutti se, että minulla on reseptilääkkeitä, ja olin sinä päivänä yhden sellaisen ottanut (kyseisen lääkkeen vaikutuksen alaisena kuitenkin saa ajaa, tai ainakaan sitä ei missään kielletä). Noh, tietenkin poliisit uskovat ennemmin laitetta kuin minua, tärisevää pitkätukkaista (pelkästään ulos meneminen saa aikaan hullun sykkeen, hikoilemisen, vapisemisen, heikottamisen ja muita kivoja oireita, puhumattakaan siitä tilanteesta), ja kohtelivat sen mukaisesti. Nyt on lehdissäkin ollut otsikoita siitä että olen ajanut huumeiden vaikutuksen alaisena, ja että olen saamassa rangaistuksen rattijuoppoudesta ja jotain rangaistuksia huumeiden käytöstä. Tietenkin sen pystyn kiistämään, koska resepti on, ja verikoe (mikä kylläkin tulee vasta monen viikon päästä) vahvistaa kaiken, mutta eipä tässä kiva olo ole, koska on "huumeiden käyttäjä/rattijuoppo" -leima otsassa, pelkästään sen takia että poliisit olivat tehneet omia olettamuksia ja lähestulkoon samantien ilmoittaneet lehteen, ennenkuin mitään vahvistuksia on edes tehty.

Mutta se ainut asia mikä vituttaa, on se että pillerit on loppu, nyt tärisee paikat ja ajatteleminen on vaikeaa.

Jukkis
Member
Posts:130
Joined:Thu Oct 10, 2002 10:48 am

Re: Vitutusketju

Post by Jukkis » Mon Apr 04, 2005 8:31 pm

Vatsatauti :cry:

Oops, gotta go again...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon Apr 04, 2005 8:57 pm

Nyt kävi vituttaa toi Havenin tapaus. :? Oikeasti paskamaista että noin voi käydä. Olihan siinä omaakin mokaa mukana, mutta väärän leiman saatuaan ei sitä ihan äkkiä kuitenkaan saa kuitattua pois.

Voimia sinulle nyt kuitenkin.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Apr 05, 2005 9:45 am

Pläh, eilen iski spinningin lopussa niin paha kramppi jalkapohjaan että viimeiset yli 10 minuuttia en voinut muuta tehdä kuin painaa päkiää seinää vasten, sattu pirusti. Jäi kaikki loppujäähdyttelyt ja venyttelyt tekemättä ja sen huomaa nyt, joka paikkaa särkee. :? Vähän muutenkin tööt-olo, toivottavasti en ole sairastumassa. Ja sitä opinnäytettäkin pitäisi alkaa tekeen. Ei helkkari.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Tue Apr 05, 2005 1:51 pm


Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Apr 07, 2005 10:26 am

Täällä kämpässä on ollut koko aamun (heräsin joskus kuudelta lemuun) hirveä öljyn tai vastaavan haju. Tulee ulkoa ja ikkunaa ei voi pitää hajun takia auki kovin kauan. Mitähän hitto tuolla on vaihteeksi tapahtunut. :x Hyi samperi...
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Apr 07, 2005 10:58 pm

Vituttaa kun on koulutyöt rästissä aika pahasti. Päätä on särkenyt jo viikon kun on niska niin jumissa ja auto pitäisi maalauttaa. Ja yksinkertaisesti vain kaikki vituttaa. :x

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Apr 08, 2005 2:25 pm

Tänään sain aloitettua tuon opinnäytteen teoriaosuuden kirjoittamisen ja vitutus kasvaa tunti tunnilta. Mä alan olla kurkkua myöten täynnä asiakaspalvelun teoriaa ja mulla on vasta kaks sivua tehtynä. Tarkastellut muita samasta tutkimusalueesta tehtyjä opinnäytteitä ja niissä saattaa olla helposti 15 sivua asiakaspalvelusta. En minä tätä saa ikinä tehtyä. :?
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sun Apr 10, 2005 5:51 pm

Mie alan uskoa lintujen salaliittoon. Ne tietää,että mie vihaan ja pelkään niitä.
Minusta on jo liikaa,että meidän pihalla asuu vakituisesti kolme harakkaa (harvinaisen ärsyttäviä ja kamalankuuloisia yksilöitä) ja tuossa lähimetsikössä parvi jotain muita rumia mustia lintuja. Mutta ei. Tänään tuolla pihalla on liikuskellut jotain s**tanan hanhiakin. En mie itse ole nähnyt,mutta kauhea kaakatus kyllä kuuluu ihan kiitettävästi sisälle saakka.
Ne varmasti suunnittelee jotain rumissa pikku päissään. Tulevat räpsyttelemään siipiänsä miun ikkunan taakse tai nokkivat minut sairaalakuntoon jonain kauniina päivänä. Yksi harakka on jo lähennellyt minua tunkeutumalla sisäle viime kesänä. Se oli kamalaa. Mie linnottauduin olohuoneeseen ja yritin heittää sitä sohvatyynyllä :D. No se ei, yllätys yllätys :roll: , tehonnut,joten soitin ulkona olleen isäni häätämään sen ruman evoluution häpeäpilkun ulos.



Jep. Mie rakastan lintuja :roll: .

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Vitutusketju

Post by shaz » Sun Apr 10, 2005 6:47 pm

Vituttaa suht. tuhdisti istua sunnuntai-iltana himassa koneella ja kirjottaa lempibändini foorumille siitä, kuinka kyrpääntynyt olen kyseiseen toimintaani.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Mon Apr 11, 2005 3:16 am

Lukukausien loppuun kuuluva koevitutus on nyt sitten alkanut. Vielä kolmisen viikkoa koulua jäljellä ja sen aikana seitsemän koetta. Viimeisellä viikolla kolme putkeen (tahti peräkkäisten päivien kokeisiin kun loppui jo lukion loppuessa, niin ei kyllä nappaa yhtään, pikemminkin ahdistaa :cry: ). Tässä tulee taas mietittyä, että miten sen rääkin jaksaa taas kerran. Lisäksi vielä kaksi muuta esitystä pitäisi valmistella tuona aikana. Että semmoista. Ja lukemisten takia nettiinkin pääsee toisinaan vasta näin aamuyöllä. :oops: Huh.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Apr 11, 2005 9:30 am

Nukuin huonosti koko viime yön, olo on sen mukainen. Mitään tekemistä ei ole kun tänään ei ollut edes töitä eikä ole varmaan keskiviikkonakaan.
Ilma on niin kauhea että ulos ei viitsi lähteä ja aamun työpaikkametsästys tuotti tasan yhden paikan johon voisin kuvitella että kannattaa lähettää hakemus.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Thu Apr 14, 2005 10:16 pm

Jokerit sitten hävisi jo toistamiseen :( Toivoa ei vielä ole menetetty, mutta pakko myöntää että pahalta näyttää. On se kun Tenkratia ei saada millään kuriin :x
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Vitutusketju

Post by Kenji » Fri Apr 15, 2005 12:56 am

Vituttaa ku ei saa unta. neljän tunnin päästä "herätys" :shock:

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Vitutusketju

Post by Wanderer » Fri Apr 15, 2005 1:41 pm

Nightwarrior wrote:Jokerit sitten hävisi jo toistamiseen :( Toivoa ei vielä ole menetetty, mutta pakko myöntää että pahalta näyttää. On se kun Tenkratia ei saada millään kuriin :x
Joo ja onhan se aika kumma juttu että Thomas pelas paremmin kun kukaan muu maalivahti runkosarjassa mutta sitten yhtäkkiä finaaleissa pelataan ihan munasiltaan. Ei saatana kun Jokerit pelas huonosti eilen. Poika taitaa jäädä Ouluun... :x :(
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Mon Apr 18, 2005 4:22 am

Jokerit hävisi :( Kallis reissu tuli tehtyä tuohon viimeiseen finaalipeliin ja nyt jälkikäteen helppo sanoa että tavallaan turhaan. Jokereilla oli pelissä omat paikkansa, mutta kun ei niin ei. Favorin tuomarina ei ollut mistään kotoisin, mutta yhtä lailla hän "huonoili" kummankin joukkueen osalta. Kärpät oli tänä keväänä parempi ei mahda mitään. Materiaaliltaan leveämpi, kuin Jokerien kaksi ketjua. Silti vituttaa.

Onnea kuitenkin Kärpille ja kaikille Kärppä-faneille!!! Sarja oli tiukka ja parempi voitti. Ensi keväänä sitten otetaan uusiksi.

Ai niin...vitutusta lisäsi joku ähläm-pizzeria siinä Areenan lähellä ottelun jälkeen. Pizzojen tulo kesti 40 minuuttia, ne maksoivat 7€ ja olivat kaiken lisäksi helvatan pieniä! Pizzan paistaja poltti sisällä pienessä "ravintolassaan" sikariaan ja muutenkin siisteys oli mitä oli. Itsellä ja kaverilla olikin vatsa sekaisin siellä käynnin jälkeen...
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Apr 18, 2005 8:27 pm

Mörkö has left the building

Mörkö, seitsemän vuotta pienemmässä akvaariossa pulikoinut partamonni (omallani ei ollut partaa tosin), löytyi tänä aamuna kuolleena. Vähän hassu olo nyt kun altaassa ei kannon alla enää ketään yrmyilekään. Ja sama kala kuitenkin ehti olla 7 vuotta. Nuori se vielä oli, mutta kalaan iski outo sairaus. Viime viikon lopulla huomasin vatsan turvonneen valtavasti ja eilen hengitti fisunen kiihkeästi. Epäilin että ei tuo kauaa elä. Eipä elänyt. :( Poloinen. Oli se ainakin komean näköinen kuollessaan, kaikki evät levällään (kalan evissä on luupiikit, jotka kala saa lukkiutumaan eikä tämä lukko häviä kalan kuollessa edes) ja poskipiikit esille työnnettynä. Mutta sääli. Kohta alkaa varmaan enemmänkin kaloja tipahteleen, ovat suurimmaksi osaksi samaa ikäluokkaa.

Edit: Olisi varmaan tuo kala pitänyt lopettaa aikaisemmin, mutta en oikein tiennyt miten. Kala, joka on ~10cm pitkä ja haarniskoitu on aika kova pala.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Locked