Niinpä niin, näinhän se menee. Jos tietäisit millaiset soinnut Keep the Flamessa on, et sanoisi, että se on helppo soittaa. Eikä todellakaan ole Atlantis ja Goodbyekaan helppoja.Stratofanius wrote:Keep the Flame nyt varmana on helppo soittaa ja laulukaan ei varmaan mitenkään tuskallista. Forever akustisena myös, ilman mitään höpöhöpöorkesterointeja.
Tossa Keep the Flamessa ku nuoteista soittaa nii ei mun sormet riitä, mutta kun vähän oikoo nii se on helppo.MetalManiac wrote: Jos tietäisit millaiset soinnut Keep the Flamessa on, et sanoisi, että se on helppo soittaa
Terve taas, MetalManiac. Eikö teitä ala ärsyttämään että bändinne kitaristi on ikuinen rokkari?MetalManiac wrote:Itse soitan rumpuja ja kosketinsoittajan kanssa ollaan jotain soitettu. Paradise ja Hunting High and Low ovat rumpujen osalta helpoimmat. Ja näyttää se meidän jensmies vetävän sen verran hyvin Black Diamondia, joten sanoisin sen myös helpoimmaksi. Ja se pirulainen oppi sen todella nopeaa. Osaan myös melkein itsekin soittaa sitä synilla. Melkein, siis...
Puhukoon allekirjoitukseni puolestani...Stratofanius wrote:Keep the Flame nyt varmana on helppo soittaa ja laulukaan ei varmaan mitenkään tuskallista. Forever akustisena myös, ilman mitään höpöhöpöorkesterointeja.
Jos ulkopuolisten ei tarvitse tietää bändimme asioista mitään, miksi sitten edes ylipäätänsä alat puhumaan bändimme kitaristista? Ainakin tuo lisäväriä bändiimme. Kyllähän me vielä sitä kunnon heviäkin soitetaan, varusteet vain vielä estävät sen.Stratofanius wrote: Terve taas, MetalManiac. Eikö teitä ala ärsyttämään että bändinne kitaristi on ikuinen rokkari?
Ja ulkopuolisille tiedoksi niin tämä on niitä sisäpiirin juttuja, joista muiden ei tarvitse tietää mitään
Keep the Flame EI ole helppo soittaa!!! Itse olen soittanut sitä ja sen soinnut ovat todellakin vaikeita.Stratofanius wrote:Keep the Flame nyt varmana on helppo soittaa ja laulukaan ei varmaan mitenkään tuskallista. Forever akustisena myös, ilman mitään höpöhöpöorkesterointeja.
StratoFactor wrote:Hip hei ja kaikki ovat koolla. Koskahan kitaristi rekisteröityy tänne. :tired:
http://www.stratovarius.com/forum/viewt ... start=1320 Ei kun sitä vain että tuolla IceBreaker kysyi että mikä ihmeen strato-forum keskus tästäkin on tullut. Ja sitäpaitsi, kyllähän täällä ivalolaisia on. Jonkin verranMetalManiac wrote:Mitä helkutin Ivalolaisia? Täällä mitään ole...
Jaa ja millähän perusteella? Kenties se että ne kuulostavat yksinkertaisilta? Atlantiksesta en tiedä koska sitä en ole ikinä kokeillut soittaa, mutta Goodbyesta voin sanoa että aloittelevan kitaristin sormet se solmii helposti. Itse olen soittanut varsinaisesti 6 vuotta, ja ei se Goodbye välttämättä virheittä mene edelleenkään. "Helpoksi" sitä ei voi missään tapauksessa sanoa vaikkei Straton vaikeimpiin biiseihin kitaralla kuulukaan.Stratofanius wrote:Eiköhän se Atlantis ja Goodbye ole ne helpoimmat
Oon kato itte opetellu että osaan vaan soittaa tolla alternative pickingilläJaakko wrote:Mitä hemmettiä, joku muka osaa soittaa Stratospheren mutta ei sitten aivan aloittelijoiden ensimmäistä sooloiluun sopivaa sormitekniikkaa?
Yksi ynnä yksi näyttää tällä kertaa olevan noin puoli.