Ken se alottikaanSirJuzzi wrote:Aika huonot hermot teillä, kun pienestä kieliasun korjaamisesta pitää noin hirveä möykkä nostaa.
Toisaalta ymmärrän tietä kyllä... Kun katson, miten kirjoitatte.

Ken se alottikaanSirJuzzi wrote:Aika huonot hermot teillä, kun pienestä kieliasun korjaamisesta pitää noin hirveä möykkä nostaa.
Toisaalta ymmärrän tietä kyllä... Kun katson, miten kirjoitatte.
joo mut oliki puhe siit sun n kirjaimestas....koitetaa nyt kuiteski silti pitää numerot ja kirjaimet erillään....Figaro1 wrote:31 siin4 mit44n. n4ytt44 vaan tyhm4lt4. Eix jep?
Itse voin sanoa tuohon sen, että kun kirjoitan koneella olen aika välinpitämätön isojen alkukirjaimien kans tai en ehkä välitä niin hirmuna pienistä typoista, syynä on ehkä se että irkissä sitä ei jaksa alkaa jok'ikistä pientä sanaa ja lausetta minkä siellä syytää niin tarkastaan että onko kieliasua ja kielioppi oikein..enkä pidä foorumillakaan sitä niin vakavana jos ei niin puhasta tekstiä kirjoita, jos jotakuta häirittee se että pisteen jälkeen en aloitakkaan isola alkukirjaimella tai vaikka koko tekstiäni en alota isolla kirjaimella tai jotain muuta pientä niin se olkoon hänen ongelmansa, ei minun, silloin on paras olla lukematta kokonaan mitä mie olen kirjottanuMisty wrote:Mussutanpa nyt minäkin. Olen monesti miettinyt, miten ihmeessä nämä jotkut ihmiset pärjäävät koulussa tai pääsevät esim. ylioppilaiksi, kun perusjututkin unohdetaan. Siis isot alkukirjaimet, pilkut ja pisteet. Tai sitten niitä pisteitä lykätään viisi peräkkäin ja joka väliin. Vai onko se sitten niin, että kyseessä todellakin on puhdas välinpitämättömyys? Osataan, muttei viitsitä. En minäkään puhdasta kirjakieltä kirjoita ja varmasti virheitä sattuu itse kullekin, mutta ainakin minä yritän pitää ainakin noista mainitsemistani perusjutuista kiinni.
Samaa ihmetten myös minä, yleensä virallinen tiedote annetaan ennen kuin se julkaistaan muilla sivuilla tai lehdissä.Misty wrote: Ja mitä itse topiciin tulee, niin sääli on jos Jari lähtee. Mutta ihmetyttää tosissaan miksei mitään virallista tietoa tipu. Tätä juttua on jo aika kauan vatvottu.
Kyllä minä tuon välimerkkien ja isojen kirjainten puuttumisen ymmärrän ircissä hieman paremmin. Siellä on kirjoitustempo hieman erilainen. Mutta täällä odottaisi "fiksumpaa" tekstiä. Kieltämättä jääkin monet postit lukematta, kun ei tosiaan jaksa, kun kirjoittaja on koittanut päästä helpolla ja jättänyt välimerkit yms. pois. Sääli siinä tapauksessa, jos kirjoittajalla oikeasti olisikin jotain järkevää sanottavaa, vaikka kirjoitusasu viestittääkin jotain muuta. Lopetan mussuttamisen osaltani tähän.Katja wrote:
Itse voin sanoa tuohon sen, että kun kirjoitan koneella olen aika välinpitämätön isojen alkukirjaimien kans tai en ehkä välitä niin hirmuna pienistä typoista, syynä on ehkä se että irkissä sitä ei jaksa alkaa jok'ikistä pientä sanaa ja lausetta minkä siellä syytää niin tarkastaan että onko kieliasua ja kielioppi oikein..enkä pidä foorumillakaan sitä niin vakavana jos ei niin puhasta tekstiä kirjoita, jos jotakuta häirittee se että pisteen jälkeen en aloitakkaan isola alkukirjaimella tai vaikka koko tekstiäni en alota isolla kirjaimella tai jotain muuta pientä niin se olkoon hänen ongelmansa, ei minun, silloin on paras olla lukematta kokonaan mitä mie olen kirjottanuKyllä mie ymmärrän sen, että täälllä pitää sentään kirjoittaa tekstiä jota jokainen normaali ihminen pystyy lukemaan, vähän niinkuin viitaten tuohon Figaron ylilyöntiin vaihteeksi..mutta jokaisesta pilkku,piste ja ison kirjaimen puuttumisesta nipottaminen on aika säälittävää, tosin jollei elämässä muuta iloa ole ja siitä saa ilonsa niin antaa valittaa vain
Edelleen ymmärrän kyllä jos sua vituttaa joku N-kirjain, kun et kerran näytä osaavan kieliopin alkeita muutenkaan.RealStratofan wrote:joo mut oliki puhe siit sun n kirjaimestas....koitetaa nyt kuiteski silti pitää numerot ja kirjaimet erillään....Figaro1 wrote:31 siin4 mit44n. n4ytt44 vaan tyhm4lt4. Eix jep?
ET SINÄ, vaan nuo, jotka vetivät herneet nenään kun rupesit kielipoliisiksi. Itsekin harrastan sitä.Figaro1 wrote:Kuka? Minäkö?
Oikeassa olet... Vaikka eihän näin pitäisi käydäskar wrote:Ehkä siis miehistönvaihdos tulikin ihan oikeaan osoitteeseen!
Tuskin, ja mitäs helvetin väliä jos ei ole käynyt Jarin luona??? Prkl. Ja opettele lukemaan sitä enklantia.skar wrote: Ehkä siis miehistönvaihdos tulikin ihan oikeaan osoitteeseen!
Ja Tolkki taas sanoi Soundissa että hän oli välirikon aikaan soittanut Kotipellolle ja kysynyt saako tulla käymään. Olivat sitten saunoneet sellaiset 6 tuntia ja Tolkki kertoi miten sen session aikana ilmeni että hän ei oikeastaan tunne Kotipeltoa lainkaan vaikka ovatkin olleet samassa bändissä sen 10 vuotta. Kokemusteni perusteella Jari on mahtava tyyppi ja jos vaan kipinä sammuu, ei bändissä kannata olla. Kyllähän esim. Lullacryn Tanya erotettiin bändistä koska hän olisi halunnut jatkaa aivan eri tavalla kuin muut jäsenet mutta tänä päivänä Tanya on erittäin hyvissä väleissä muun bändin kanssa. Ja uskon siis että Jarillakaan ei oleskar wrote: Joku oli tuonne Eng puolelle kääntänyt JM:n haastattelun ja aika kylmällä tavalla J. Michaels kommentoi Jarin lähtöä. Olivat kuulemma kunnon pari soundi osastolla, mutta melkein samaan lauseeseen kommentoi ettei ole käynyt edes kertaakaan Jarin kotona, vaikka ovat soittaneet samassa bändissä jo kymmenen vuotta ja Michaels oli kuulemma sanonut haastattelussa ettei Jaria kiinnostanut kehittää Stratovariusta eteenpäin.
Pohdin aivan samaa illalla. Totta vie kuulosti hyvälle ja mikä varmaan on vielä hyväksi, että Lauri voi progressiivisempana soittajana tuoda Stratoon uutta potkua soundeihin. Sitä alkoi sittenkin vielä odottaa Straton lokakuista keikkaa innolla.Curry wrote:Mielenkiintoista nyt jälkeenpäin miettiä, että Kotipellon Saunan keikalla soitti rumpalia vaille nykyinen Stratovarius. Hyvältä kuulosti.
Timo Kotipelto/ Kotipelto.com wrote: Jarin lähtö tuntuu tietysti pahalta, Jari on todella kova basisti ja hieno äijä.
Tilalle tosin tuli yksi maailman kovimmista basisteista ja erittäin hyvä ystäväni, joten kiertueilla tulee olemaan hauskaa..
WeekWarrior wrote:Tuskin, ja mitäs helvetin väliä jos ei ole käynyt Jarin luona??? Prkl. Ja opettele lukemaan sitä enklantia.skar wrote: Ehkä siis miehistönvaihdos tulikin ihan oikeaan osoitteeseen!