Pii, se on "Anthems of Rebellion", ei "Dead Eyes..."Piiuska wrote:Arch Enemy - Dead eyes see no future

Pii, se on "Anthems of Rebellion", ei "Dead Eyes..."Piiuska wrote:Arch Enemy - Dead eyes see no future
Hyvän levyn olet hommannu, omastakin mielestäni ozzyn paras kun nuo Zakk Wylden aikaiset levyt nyt ovat semmoisia "pari vitun kovaa biisiä, muut keskivertoa huonompia". Köykäisiä balladeja? No voi ollametalman wrote:Ozzy Osbourne - Blizzard Of Ozz
8.95€. Ozzyn 1. ja paras soololevy. Vähän köykäsiä balladeja lukuunottamatta kaikki kappaleet lähes täydellisiä
Myös Dead Eyes See No Future niminen mini-cd on olemassa, joka lukee bändin discographyssakin. Ko.biisi on tosiaan AoR-levyltä mutta julkaistu myös ep:nä muutaman liverallin ja coverin kera.cliff wrote:Pii, se on "Anthems of Rebellion", ei "Dead Eyes..."Piiuska wrote:Arch Enemy - Dead eyes see no future
Okei, kiitos tiedosta.SirJuzzi wrote:Entropia on siitä erikoinen Pain of Salvation-levy, että se ei ole aivan läpensä synkkää kamaa. One Hour... taas on mielestäni todella pahasti yliarvostettu kiekko.
The Perfect Element ostoon vaan, jos et jo omista. Devin Townsendin tuotannon jälkeen maailman seuraavaksi paras levy.
Samat sanat.Strato4ever wrote:Green Carnation - A Blessing in Disguise
...
Kannattaa tutustua bändiin jos ei ole kuullut!
Sain sen pari päivää sitten. Muutaman kerran olen kuunnellut sen läpi ja hyvältä kuulostaa. Aika hidasta suurimmaksi osaksi, hidasta ja tunnelmallista. Ei lopu kesken, mutta ei toisaalta ole myöskään liian pitkä. Suosittelen levyn hankintaa muillekin, jotka pitävät tuollaisesta musiikista.Alexi wrote:Swallow the sunin Ghosts of loss tuli tänään (on se firebox vaan nopee kun eilen tilasin sen.) Kerran olen kuunnellut. Levylle on lisätty edelliseltä levyltä verrattuna molempia ääripäitä, eli silloin kun levy on raaka niin se on mielestäni raaempi kuin kertaakaan edellisellä levyllä ja toisaalta taas levy on herkempi kuin swallow the sun on ennen ollut ( sopii minulle oikein hyvin.) Myös kotamäen puhdas laulu on tervetullut tuon matalan murinan lisäksi, varsinkin kun puhdas laulu on hoidettu hyvin ja tyylikkäästi. Kaikin puolin loisto levy.
No minä olen alkanut pitämään enemmän ja enemmän "tuollaisesta" musiikista, joten saas nähä missä vaiheessa tuonkin voisi pistää tilaukseen. Muita tänä vuonna ilmestyneitä levyjä jotka kuuluvat ns. "pakkohankintoihin", ovat minulle ainakin uusi Battlelore ja Reverend Bizarre.Jonna wrote:Sain sen pari päivää sitten. Muutaman kerran olen kuunnellut sen läpi ja hyvältä kuulostaa. Aika hidasta suurimmaksi osaksi, hidasta ja tunnelmallista. Ei lopu kesken, mutta ei toisaalta ole myöskään liian pitkä. Suosittelen levyn hankintaa muillekin, jotka pitävät tuollaisesta musiikista.
Sepä mukavaa, tuo lätty kun todella iskee täysillä.Pikkusielu wrote:Warmen - Beyond Abilities
Yllätyin positiivisesti, kun tämä levy tuli postiin ja pienten ongelmien kautta sain sen sieltä haettua. Ei ehkä kyseisen bändin paras levy, mutta mahtava silti. Porran ja Kotipellon takiahan minä tämän levyn alunperin (tai ainakin alitajuisesti) ostin. Taidankin ostaa tuon Accept the Factin heti perään...
Miltä se uusi levy kuulostaa?Xeemu wrote:Eilen ostin Opethin Ghost Reveriesin.