Kiitos jo etukäteen
Toisaalta, miksi edes hankkia paljon isoa/kallista tavaraa jos ei soita bändissäPentelesh wrote:Vaikka onkin isot kamat, ei se tarkoita että täytyy päästä bändiin soittamaan
Jep, löysin kyseisin vahvistimen netistä mutta ei ole hyvä mun kukkarolle!Zeke89 wrote:Line6 Flextone 2 on aikas komea peli. Ainakin saundimaailmaa löytyy.
"Hakemaasi aihetta tai viestiä ei löydy" ja toi seuraavakin oli pikkasen kallis!Pentelesh wrote:Tosta saat vissiinkin halvalla kunnon efektipedaalin. Näillä on hyvä aloittaa.
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=18660
Onko sulla kyseisestä merkistä kokemuksia sitte? ku en oo ite kuullutkaan aikaisemmin kyseistä merkkiä edes, tai se on menny muiden merkkien ohella toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!Pentelesh wrote:^Toi Efektipedaali on vissiinkin ihan jees, en ole kokeillu. Mutta tuo B.C.Rich on soitettavuudeltaa hieman arveluttava (todella isoja eroja yksilöissä) mutta noi tehdas mikit on ihan sudet!!! Eli, joutuisit laittamaan uudet mikit samantien, jos haluat saada hyvän äänen siitä.
Tosin hiljaisessa kotikäytössä se ei varmaankaan niin paljoa haittaa.
Jos noita B.C. Richejä haluat, niin tässä halpiksessa on jo ihan hyvät mikit
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175102.html
Älä helvetissä, onko Epiphone joskus tehny jotain hyvääki? En kyllä usko ennen kuin kuulenPentelesh wrote: Epiphpnen Gothic Explorer on ehkä halvin hyvä kitara, missä on vakiona semmoiset mikit, että talo tärisee. Tuommoista tekisi itsekin mieli joku päivä.
Jaakko wrote:Älä helvetissä, onko Epiphone joskus tehny jotain hyvääki? En kyllä usko ennen kuin kuulen No joo, kyllä talo tärisee kitaralla kun kitaralla kunhan vahvarista irtoo muutakin kun ruuveja.]/quote]
Sehän on taas se kuuluisa makuasiaKyllä mä noista Epiphonen Goth-malleista olen tykännyt siitälähtien kun markkinoille tulivat. Eihän ne Custom-shop kitaroille pärjää millään ja varmasti löytyy samaan hintaa jykevämpääkin mallia markkinoilta, mutta ei kaikkea voi aina tietää näistä lankunpätkistä.
Kyllähän täältä KAJAANIN MUSIIKKI- löytyy mutta se on omalla tavallaa vähän synkkä paikka...Pentelesh wrote:No sen verran siitä paikkakunnasta, että kaippa sieltä löytyy oma musaliikekkin, mistä voisi tavarat ostaa?
Kain´s seventh son wrote:HEKE! Vinkki kokeilemalla viisastuneelta: älä edes pissi sinne päinkään missä lukee Harley Benton!
![]()
![]()
Tervetuloa kerhoon ystäväiseni. Minä joudun elämään Benttonin basson kanssa jokaikinen päivä, kunnes saan uuden. Ja ostan luultavasti jonkin halvan kitarasetin, ellen parempaa samalla hinnalla uutena tai käytettynä saa niin joudun tyytymään Benttoniin taas.
Mutta ajattelin ostaa Epiphonen Thunderbirdin tässä jonain kauniina päivänä. Ja jonkin oikean vahvistimen ja uudet piuhat. Kyllä Benttonista keskiverron saa, kunhan siihen vaihtaa mikit, kielet, nauhat, nupit, kaulan säätää ja virittää sen. Tosin samalla hinnalla saat 14kertaa paremman basson kuin käsissäsi oleva nyt 300e maksava Benttoni.
Eli lapset, älkää ostako Bentonia, yhdyn kaikkien Bentonin vihaajien mielipiteeseen. Se on ihan täyttä Euroshopper kaakaota. (Ne jotka ovat maistaneet, ymmärtävät vertauksen todenmukaisuuden.) Osta kaveri Marshallia tai Rolandia jos vahvaria olet vaihtamassa. Ja kunno säröt ja vaihdat Squieriin mikit niin elämää kovempi soundi saattaa olla mahdollinen.
Ai niin, ja jos joku ei sitten tiennyt, niin tällä miehellä on käynyt helvetinmoinen munkki, ja se on saanut käsiinsä todellakin tällaisen:Jaakko wrote:Ei sillä ettenkö ihan jo tyylin puolesta suosittelis budjettiostajalle tuota Gothicia, itse kun olen täysin hurahtanut Gibsonin alkuperäiseen jota tuo lähes 100% muistuttaa ulkonäöltään. Ja Gibsonhan niitä ei enää teekään, että vois olla vaikeaa uutena löytää.