Most nicest poster

Talk about everything else besides Stratovarius here in English. Please try to put more serious topics here, and silly topics in the Spam section.

Who is the nicest poster (past/present) on Stratoforum?

Mormegil (He is fabulous <3)
3
3%
NeonVomit (Fine young man who keeps making interesting polls and not staring any troubles at all)
5
5%
browneyedgirl (This forum wouldn't be the same without her)
20
21%
miditek (The world IS about to be taken over by Communist Nazi Muslims)
9
10%
Ragehead91 (Where would we get our info of Masterplan if it wasn't for him. Blabbermouth? Bleh...)
4
4%
icecab21 (Notable contributor to this forum)
3
3%
RazielSR (Notable contributor to this forum)
5
5%
Irinia (Isn't she the first Norwegian user we've ever had? I think that deserves a nomination)
2
2%
rikkertje (Isn't she the first Dutch user we've ever had? I think that deserves a nomination)
4
4%
Morgana (The Eurasian Ministry of Racial and Gender Equality, which I didn't just make up, demands that I must include at least one ethnic Russian here. Also another notable contributor)
3
3%
hiro23 (A true gentleman, who never says a bad thing about anyone)
12
13%
StratoTimo (Has never made one post while being sober. An accomplisment we can all look up to.)
15
16%
Beast_Pete (true Stratoforum-veteran)
8
9%
Babylon (true Stratoforum-veteran)
1
1%
Stealth (true Stratoforum-veteran. Also because AWESOM-O was like, one of the funniest South Park episodes ever.)
0
No votes
 
Total votes: 94

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Tue Jun 16, 2009 10:19 am

:lol: I would have voted for you, Neverending, if you hadn't breathed so heavily under my bed. I can't stand it anymore ... :x

User avatar
Irinia
Sr. Member
Posts: 386
Joined: Tue Apr 14, 2009 7:25 pm
Location: Norway

Re: Most nicest poster

Post by Irinia » Tue Jun 16, 2009 1:58 pm

Getting a nomination just because of my nationality isn't bad :lol:
Strange Jens hasn't edited this poll also ;) Guess he just doesn't want to be seen as nice (that cheek) 8)

HMMMMMMMMMM... Who should I give this vote to.. *Thinks*





Ouch.. Now I got a headache due to too much thinking! :cry:

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4738
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Betty White will outlive the queen.

Re: Most nicest poster

Post by NeverendingAbyss » Tue Jun 16, 2009 6:54 pm

Stratowarius wrote::lol: I would have voted for you,Neverending,if you hadn't breathed so heavily under my bed. I can't stand it anymore ... :x
:lol: Sorry but you know I get excited from fantasizing about Polaris :lol:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?!

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Tue Jun 16, 2009 7:20 pm

POLARIS????? Who do you think you are cheating? Not me anyway. :x I recommend a cold shower but I'm not sure it will help. You seem to yield to the breathing... :x

User avatar
Beast_Pete
Sr. Member
Posts: 6489
Joined: Sun Mar 02, 2003 8:34 pm
Location: Budapest, Hungary
Contact:

Re: Most nicest poster

Post by Beast_Pete » Tue Jun 16, 2009 9:12 pm

stratobabius wrote:Hmm, no outsiders? :P Oh well, till Jens comes and ru... fixes the poll, I'll cast my vote to Beast_Pete.
<3

:D
"Mikor az utolsó véred is elfolyék,
S a tested is a porba hullék,
Akkor is van még remény,
Mert a lelked továbbra is él."

- Mark Swanson -
from the book, Nick's legend

hiro23
Sr. Member
Posts: 3206
Joined: Tue Jun 17, 2008 8:45 am
Location: saint george, utah

Re: Most nicest poster

Post by hiro23 » Tue Jun 16, 2009 9:52 pm

A10:nah, I like you too, your sense of humor takes a bit of getting used to but I still think your alright :D
metal feeds the beast

User avatar
browneyedgirl
Sr. Member
Posts: 27239
Joined: Thu Aug 29, 2002 6:00 pm
Location: Starfall
Contact:

Re: Most nicest poster

Post by browneyedgirl » Wed Jun 17, 2009 3:08 am

What about nefertari, Icebreaker, and Carcass? ???

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4738
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Betty White will outlive the queen.

Re: Most nicest poster

Post by NeverendingAbyss » Wed Jun 17, 2009 6:23 am

Stratowarius wrote:POLARIS????? Who do you think you are cheating???Not me anyway. :x I recommend a cold shower but I'm not sure it will help. You seem to yield to the breathing... :x
There!
I changed it just 4 u!
:oops:



:lol:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?!

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Wed Jun 17, 2009 9:15 am

:x I know it, I know it! And now you think you can stay there? First thing on my agenda today! Buy a new bed without LEGS and you can't come under it. What will you do then? Go and breath under Icecars bed instead! :lol: :lol: :lol: If there had been an emoticon for malice I had put it here. :twisted: :twisted:

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Wed Jun 17, 2009 11:24 am

:) I have a little question for BEG. Once upon a time you had someone from this forum living in your potatocellar. Has he disappeared for good and in that case how did you get rid of him? Did you cook him among the other potatoes?? :P

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4738
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Betty White will outlive the queen.

Re: Most nicest poster

Post by NeverendingAbyss » Wed Jun 17, 2009 8:29 pm

Stratowarius wrote::x I know it,I know it!!And now you think you can stay there?? First thing on my agenda today! Buy a new bed without LEGS and you can't come under it. What will you do then? Go and breath under Icecars bed instead! :lol: :lol: :lol: If there had been an emoticon for malice I had put it here. :twisted: :twisted:
I can always stay on top of the bed.... :?




:lol:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?!

User avatar
NeonVomit
Sr. Member
Posts: 4628
Joined: Thu Feb 20, 2003 5:36 pm
Location: London, UK

Re: Most nicest poster

Post by NeonVomit » Wed Jun 17, 2009 9:58 pm

Stratowarius wrote::) I have a little question for BEG. Once upon a time you had someone from this forum living in your potatocellar. Has he disappeared for good and in that case how did you get rid of him? Did you cook him among the other potatoes?? :P
This was Stratowarius' 666th post.

And what a magnificent one it is.
"Beneath the freezing sky arrives Winter's Verge..."

http://www.wintersverge.com


I'm going to hell, and loving the ride!

User avatar
mayhem-for-all
Sr. Member
Posts: 1907
Joined: Mon Dec 29, 2008 8:25 pm

Re: Most nicest poster

Post by mayhem-for-all » Wed Jun 17, 2009 11:11 pm

NeonVomit wrote:
Stratowarius wrote::) I have a little question for BEG. Once upon a time you had someone from this forum living in your potatocellar. Has he disappeared for good and in that case how did you get rid of him? Did you cook him among the other potatoes?? :P
This was Stratowarius' 666th post.

And what a magnificent one it is.
Nah he has been having the 666 post count for sometime.
I almost said something about that back then.

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Thu Jun 18, 2009 1:17 am

NeverendingAbyss wrote:
Stratowarius wrote::x I know it,I know it!!And now you think you can stay there?? First thing on my agenda today! Buy a new bed without LEGS and you can't come under it. What will you do then? Go and breath under Icecars bed instead! :lol: :lol: :lol: If there had been an emoticon for malice I had put it here. :twisted: :twisted:
I can always stay on top of the bed.... :?




:lol:

:lol: :lol: In your dreams!! :x But I am known to be a very kind person so I will give you my old bed with LEGS as I now sleep in my new one without. The risk is though that someone will move in under you since you made that place so comfortable. But that you will, of course, gladly accept.
I have, by the way, discovered another poster here,"Dave", that also "stays under beds" and I wonder if this is a new hobby I have missed. What is the secret? And how does one start? :roll: :roll:

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4738
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Betty White will outlive the queen.

Re: Most nicest poster

Post by NeverendingAbyss » Thu Jun 18, 2009 4:08 am

Stratowarius wrote::lol: :lol: In your dreams!! :x But I am known to be a very kind person so I will give you my old bed with LEGS as I now sleep in my new one without. The risk is though that someone will move in under you since you made that place so comfortable. But that you will, of course, gladly accept.
I have, by the way, discovered another poster here,"Dave",that also "stays under beds" and I wonder if this is a new hobby I have missed. What is the secret??? And how does one start??? :roll: :roll:
First of all, you need a life. Second of all, the way to start is simple: In a night where you (or the victim) is in a deep sleep, run as fast as possible (that explains the heavy breathing) but without making any sound towards your destination. You will be able to survive by eating the leftovers of waffles and suck the juice out of bugs. Only then you will be under someone's bed playing Solitaire.

Hope this helps! 8)
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?!

User avatar
browneyedgirl
Sr. Member
Posts: 27239
Joined: Thu Aug 29, 2002 6:00 pm
Location: Starfall
Contact:

Re: Most nicest poster

Post by browneyedgirl » Thu Jun 18, 2009 5:35 am

Stratowarius wrote::) I have a little question for BEG. Once upon a time you had someone from this forum living in your potatocellar. Has he disappeared for good and in that case how did you get rid of him? Did you cook him among the other potatoes?? :P
Nah, I am a vegetarian. :D
I sold him as a slave to George Bush to work on his cattle ranch, and keep his wife, Laura entertained. :banana1:
;)
I got $250 for that sucker, and bought me a new carpet for the livingroom. Put it this way: he did not go peacefully. :err:

User avatar
NightScreamer
Sr. Member
Posts: 582
Joined: Tue Mar 03, 2009 6:02 am

Re: Most nicest poster

Post by NightScreamer » Thu Jun 18, 2009 6:33 am

I voted for Mormegil :D :D :D

AAAAAAAAAA
Sr. Member
Posts: 3443
Joined: Fri Aug 22, 2008 9:37 pm

Re: Most nicest poster

Post by AAAAAAAAAA » Thu Jun 18, 2009 8:39 am

hiro23 wrote:A10:nah, I like you too, your sense of humor takes a bit of getting used to but I still think your alright :D
Thanks! Now I can breathe a sigh of relief.
:rotflmao2: :rotflmao2: :rotflmao2: :rotflmao2:



AAUUHHHHH!!!! :bounce2:


...
that felt gooooooood


:jump2: :jump2: :jump2: :jump2:

hiro23
Sr. Member
Posts: 3206
Joined: Tue Jun 17, 2008 8:45 am
Location: saint george, utah

Re: Most nicest poster

Post by hiro23 » Thu Jun 18, 2009 8:54 am

A10:you turn sarcasm into an art form don't you?
metal feeds the beast

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Thu Jun 18, 2009 8:59 am

First of all, you need a life. Second of all, the way to start is simple: In a night where you (or the victim) is in a deep sleep, run as fast as possible (that explains the heavy breathing) but without making any sound towards your destination. You will be able to survive by eating the leftovers of waffles and suck the juice out of bugs. Only then you will be under someone's bed playing Solitaire.

Hope this helps! 8)[/quote]

:square: :lol: :lol: Thank you, that sounds great. I will start tonight with my neigbour. What worries me is the heavy breathing. You have been very loud and my neigbour is a suspicious person with all sort of bedalarms so if I can't manage to be a lot more silent I will end in jail. The quiet sneaking and the fast running is a combination with some problems. Wish me luck!! 8)

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Thu Jun 18, 2009 9:10 am

browneyedgirl wrote:
Stratowarius wrote::) I have a little question for BEG. Once upon a time you had someone from this forum living in your potatocellar. Has he disappeared for good and in that case how did you get rid of him? Did you cook him among the other potatoes?? :P
Nah, I am a vegetarian. :D
I sold him as a slave to George Bush to work on his cattle ranch, and keep his wife, Laura entertained. :banana1:
;)
I got $250 for that sucker, and bought me a new carpet for the livingroom. Put it this way: he did not go peacefully. :err:
:) Congratulations to your new carpet! Was the potatoman in Lauras taste? I thought he was rather ugly after so long time in a black cellar. Maybe he had other gualities and he can be the reason that George looks more happy nowadays...

User avatar
nefertari
Sr. Member
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:12 pm
Location: Finland

Re: Most nicest poster

Post by nefertari » Thu Jun 18, 2009 4:15 pm

browneyedgirl wrote:What about nefertari, Icebreaker, and Carcass? ???

Thank you ;)
My vote goes for @BEG :D

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts: 4327
Joined: Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location: United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Most nicest poster

Post by Mormegil » Thu Jun 18, 2009 4:48 pm

NightScreamer wrote:I voted for Mormegil :D :D :D
I know I don't say this often enough, but I love you.









:D

User avatar
Morgana
Sr. Member
Posts: 2204
Joined: Sat Nov 05, 2005 3:05 pm
Location: Russian Federation
Contact:

Re: Most nicest poster

Post by Morgana » Thu Jun 18, 2009 5:49 pm

Miditek and Shuric, thanks for your votes, there was no real need to include me in this list :) AAAAAAAAAA, I wish you to find peace in your soul :wink: :lol:
My vote goes to Irinia. I just like her :)

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4738
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Betty White will outlive the queen.

Re: Most nicest poster

Post by NeverendingAbyss » Thu Jun 18, 2009 6:38 pm

Stratowarius wrote: :square: :lol: :lol: Thank you, that sounds great. I will start tonight with my neigbour. What worries me is the heavy breathing. You have been very loud and my neigbour is a suspicious person with all sort of bedalarms so if I can't manage to be a lot more silent I will end in jail. The quiet sneaking and the fast running is a combination with some problems. Wish me luck!! 8)
You'll do fine. Just do what I do: KICK HIS ASS IF HE FINDS OUT!
:lol:

gg mate!
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?!

User avatar
NeverendingAbyss
Sr. Member
Posts: 4738
Joined: Mon Sep 29, 2008 10:41 pm
Location: Betty White will outlive the queen.

Re: Most nicest poster

Post by NeverendingAbyss » Thu Jun 18, 2009 6:40 pm

Forgot to mentioned who I truly voted for--

It's BEG. Disregarding those posts about celebrities, this forum has been a success! (mainly because of the "Yeah" thread :lol: )
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?!

Stratowarius
Sr. Member
Posts: 1702
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:28 pm

Re: Most nicest poster

Post by Stratowarius » Thu Jun 18, 2009 6:48 pm

NeverendingAbyss wrote:
Stratowarius wrote: :square: :lol: :lol: Thank you, that sounds great. I will start tonight with my neigbour. What worries me is the heavy breathing. You have been very loud and my neigbour is a suspicious person with all sort of bedalarms so if I can't manage to be a lot more silent I will end in jail. The quiet sneaking and the fast running is a combination with some problems. Wish me luck!! 8)
You'll do fine. Just do what I do: KICK HIS ASS IF HE FINDS OUT!
:lol:

gg mate!
:x Yak yak. You havent seen his ass! :x I think I prefer jail... :P

User avatar
mayhem-for-all
Sr. Member
Posts: 1907
Joined: Mon Dec 29, 2008 8:25 pm

Re: Most nicest poster

Post by mayhem-for-all » Thu Jun 18, 2009 8:19 pm

See he still has 666

User avatar
Irinia
Sr. Member
Posts: 386
Joined: Tue Apr 14, 2009 7:25 pm
Location: Norway

Re: Most nicest poster

Post by Irinia » Thu Jun 18, 2009 8:38 pm

mayhem-for-all wrote:Se he still has 666
He's made a deal with Jens! HAXXXX!!! :shock:

User avatar
Irinia
Sr. Member
Posts: 386
Joined: Tue Apr 14, 2009 7:25 pm
Location: Norway

Re: Most nicest poster

Post by Irinia » Thu Jun 18, 2009 8:39 pm

Morgana wrote: My vote goes to Irinia. I just like her :)
Awwww :D Thanks!
*Likes you back* ;)

Post Reply