Pummi, hähää!:D Pitäisiköhän tuo laskea spammiksi häh?

kuuntelin sitä eilen... kyllähän Tony laulaa todella hyvin siinä... se nyt ei vain kosketa ihan just mua niillä sen hiilikaivoksilla..StratoPummi wrote:
Garnet perhana.. minustakin End of This Chapter on paras ja siinä on tunnelmaa..
Malva, tapellaanko?FreedomFighter:
Hauku nyt vielä Wellu, koska hän on ensimmäisiä, joka promon on saanut, että mitä elvistelet täällä ja että hän on potentiaalinen promon nettiin vuotaja! (Wellu, tämä ei sitten koske sinua - vain Malvan käytöstä).
No The end of chapterin sanoja en tosiaan ole hirveästi miettinyt mutta Sing in silence:n olen...kertoo ehdottomasti huumeista...miettikääs vaikka fragile like a rose on the snow eating all your strenghs and your money...StratoPummi wrote:
ois kiva kuulla mitä tossa oikeasti on haettu..
tietääkö joku..?
"The monkey slowly climbed on her backSudensilmä wrote:
Ja Sing in Silence:issa on fraasi "monkey on your back" parikin kertaa, tarkoittaa riippuvuutta.
Minä olen hyvin kiitollinen.Misty wrote:
Tarkoitukseni ei sitten ollut osoittaa ketään tiettyä henkilöä sormella eikä muutenkaan pahoittaa kenenkään mieltä. Sanoinpahan vaan mielipiteeni.
SirJuzzi wrote:
Toisin sanoen en ihmettelekään enää yhtään jos löydän itseni levykaupasta silloin 17. ens kuuta...
Vaikea luovuttaa kun tietää olevansa oikeassa.FreedomFighter wrote:Ei siitä meidän kädenväänöstä olis loppua tullut jollen olisi suosiolla antanut olla...Eikö vain?
Monet ihan säikähtävät kun saavat tietää kuinka paljon minulla oikeastaan on elämää(vai mitä Malys;)), mutta minä vain viihdyn netissä.En tiedä onko sulla, enkä ota kantaa/kommentoi siihen, kun en sua tunne...
Mutta, em. takia mulla ei myöskään ole yli 2000 postia jokaisella metalli-forumilla..Mulla on muutakin elämää...
Varmasti sinullakin, mutta itse en osaa ottaa asioita täällä niin vakavasti, että jaksaisin ruveta väittelemään. Siinä kaikki.
Ihan miten vain.Joten sovitaanko asia ja annetaan sen nyt olla?
Voin todistaa, sillä on elämää, ja PALJON. Minä se tässä olen se no-lifeMalva wrote:
Monet ihan säikähtävät kun saavat tietää kuinka paljon minulla oikeastaan on elämää(vai mitä Malys;)), mutta minä vain viihdyn netissä.