Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malva
Sr. Member
Re: Vitutusketju

Post by Malva » Fri Mar 12, 2004 1:49 pm

Kieltämättä vituttaa ku kaveripiiristä löytyy semmosia välinpitämättömiä itsekkäitä ihmisiä jotka ei ole pätkääkään kiinnostunu meidän yhteiskunnan tilanteesta ja vähäosaisista ja omalla käytöksellään vaan pahentavat asioita ja vielä tietoisesti. >=(

Nimim. humanisti

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Fri Mar 12, 2004 4:55 pm

Malva,

Minuakin ottaa aika pirusti päähän suomalainen "ei oo mun ongelma" attitude. Jos pysäytät vaikka kadulla jonkun kysyäksesi tietä, on vastaus yleensä "en tiedä" vaikka suurin piirtein näkee että ko. henkilö varmasti osaisi neuvoa.

Onhan sekin väärin mutta olen jopa ajatellut ottavani saman linjan eli "ei ole minun ongelmani" jos joku tulee apua johonkin asiaan pyytämään. Itse en ole sitä koskaan keneltäkään saanut.

Toisaalta täytyy myöntää että vaikka Suomen asiat kiinnostavat toki paljonkin, en hirveästi jaksa murehtia esmes Lähi-Idän kriisejä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Fri Mar 12, 2004 5:14 pm

Olen varmaan niin vitun tyhmä, mutta mä en tajua miten palkaton pakollinen työharjoittelu liittyy siihen, että en välitä yhteiskunnasta. Joku voisi vähän valaista asiaa.
Last edited by Malys on Fri Mar 12, 2004 3:22 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

*Elina*
Sr. Member

Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Mar 12, 2004 5:49 pm

Figaro1 wrote:

Onhan sekin väärin mutta olen jopa ajatellut ottavani saman linjan eli "ei ole minun ongelmani" jos joku tulee apua johonkin asiaan pyytämään. Itse en ole sitä koskaan keneltäkään saanut.
Tuo ei kyllä minun mielestä kannata. Itse nimittäin yritän noudattaa sitä periaatetta,että toisia pitäisi kohdella niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Ja onhan se kiva jos voi toista auttaa tai toisen päivää piristää :). Vaikkakin sitten ventovieraan. Kyllä se hyvä kohtelu joskus tulee takaisinpäinkin :).

Malys
Sr. Member

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Mar 12, 2004 6:20 pm

*Elina* wrote:
Tuo ei kyllä minun mielestä kannata. Itse nimittäin yritän noudattaa sitä periaatetta,että toisia pitäisi kohdella niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Ja onhan se kiva jos voi toista auttaa tai toisen päivää piristää :). Vaikkakin sitten ventovieraan. Kyllä se hyvä kohtelu joskus tulee takaisinpäinkin :).
Minä ainakin yritän aina auttaa ihmisiä jos voin, kavereille teen palveluksia, ventovieraille availen ovia, tervehdin ja sanon kiitos jne. Huonoista tavoista toisia kohtaan ei ainakaan voi syyttää.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Moony
Sr. Member

Post by Moony » Fri Mar 12, 2004 7:09 pm

Eli Malvan mielestä olisi ilmeisesti ollut parempi, jos Malys olisi pyytänyt palkkaa työharjoittelustaan? Tai jättänyt ottamatta koko paikan? Joko Malys olisi saanut työstään palkkaa tai menettänyt sekä työn että palkan. En oikein ymmärrä mitä merkitystä kummallakaan olisi ollut ns. vähäosaisten kannalta.
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Fri Mar 12, 2004 7:59 pm

Toisinaan ihmisillä on mitä ilmeisimmin sisällään suuri määrä purkamatonta kiukkua, ja näin ollen havaitessaan sopivan henkilön, jonka käytöksestä löytyy pienikin ärsyyntymisen aihe, antavat he kaiken paskan purkautua ko. henkilön niskaan. Tämä vituttaa varsinkin, jos itse sattuu joutumaan syntipukiksi, mutta myös tällaisen episodin sivusta seuraaminen on omiaan aiheuttamaan vastaavanlaisia tuntemuksia. :eyes
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member

Post by Malva » Sat Mar 13, 2004 3:40 am

Malys on taas tapansa mukaan ymmärtänyt päin helvettiä mun pointin ja kiitos kun vielä täällä vääristelet. Nyt sitten pitää taas selittää ja korjailla monille muillekin vain siksi että sä vääristelit. Oletpa reilu.
Malys wrote:
Tiedän mistä tuo Malva puhuu tai ainakin mistä idea postiin. Siitä, että en vaatinut pakollisesta työharjoittelusta palkkaa, jota ei tarvitse edes maksaa koulun ohjeistuksen mukaan.
Siitä se idea lähti joo, mutta ei tämä ollut se pointti. Minä kysyin että maksetaanko sulle palkkaa, mikset hakenut sellaista harjoittelupaikkaa mistä maksetaan ja vastasitkin näihin.
Malys wrote:Jos joku haluaa maksaa, niin siitä vaan. Mutta pakko sitä ei ole. Se, että mä en vaatinut palkkaa, ei vie työttömiltä heidän työpaikkaansa. Vaikka mä en saa rahaa, mä saan...
Tästä mulle sitten heräs se ajatus että kuinka moni yritys nykyään käyttää törkeästi harjoittelijoita hyväksi; teettää niillä ammattilaisen työt vain siksi että ne ovat _harjoittelijoita_ joille ei tarvitse maksaa palkkaa. Tämä on todella yleistä, tai ainakin liian yleistä. Esimerkiksi täällä oli iso haloo siitä että Lidl hankki vain kokemattomia työntekijöitä; saivat kouluttaa (kesti 4kk) ja tämän ajan maksoivat vain harjoittelijan palkkaa mikä on huonompi. Olen myös HUMAKissa törmännyt kokemuksiin paskoista harjoittelupaikoista kun teetetään opiskelijoilla duunit jotka ei heille kuulu koska he ovat vasta harjoittelemassa.

En syyttänyt Malys missään välissä, sanoin vain tästä asiasta, mutta Malys vetäisi herneen nenään eikä nähnyt metsää puilta. Ja vaikka koitin selittää että en mä nyt sua tarkoittanut niin ei auttanut. Mutta siinä vaiheessa Malys ajoi ns itsensä pussiin ja sanoi että sille on aivan sama, kunhan HÄN saa mitä haluaa. Siinä vaiheessa alkoi ärsyttää.
Malys wrote:Mutta minä en ole tuohon syypää, yhteiskunta kiinnostaa, mutta tässä asiasssa olen itsekäs, kyse on omasta tulevaisuudestani.
Aivan. Mutta voisi Malysilla olla toinen ääni kellossa jos joutuisi olla edes hetken siellä vähäosaisten ja/tai syrjittyjen puolella, mutta helppo se on puhua kun ei ole pelkoa siitä... Ja ei, en sano että se on sinun vikasi, mutta fakta se on silti.

Ja se on myös sinun syysi, sinä täällä yhteiskunnassa vaikutat niinkuin me muutkin. Ja sinä et pyri muutokseen etkä näe vääryyttä ellei se koske sinua.
Malys wrote:Voi olla että en olisi edes paikkaa saanut jos olisin alkanut palkkaa vaatimaan, koska sitä ei ole pakko maksaa. Sitten en olisi ehkä enää toista paikkaa saanut, en olisi voinut suorittaa harjoittelua ja en valmistua koulusta.
Voi olla. Mutta se ei ikinä ollutkaan pointti. Sanoin vain että pitäisi alkaa vaatimaan. Siis kaikkien opiskelijoiden, edes nimellinen korvaus (mahd asuminen ja matkat), koska on ihan perseestä käyttää ilmaista työvoimaa hyväksi. Ja tämähän toki on vain minun mielipiteeni. Sinä sen otit syytöksinä ja loukkaannuit etkä taaskaan nähnyt asiaa muiden kantilta.
Malys wrote:Jos näihin haluaa vaikuttaa, ottaa yhteyttä niihin isoihin kihoihin jotka asiasta päättää. Yksittäiset opiskelijat eivät muutosta voi saada aikaan, alkamalla protestoida yksin. Oman tilanteessa siinä vaan vaarantaa. Kyllä, itsekästä.
Jep, itsekästä ja perseestä ja vituttaa olla tuommoisen kaveri. Katsos, pisaroista se virtakin lähtee. Itse koko ajan opiskelen ammattiin jossa pääsen näihin asioihin vaikuttamaan, minä teen jo osani...
Malys wrote:Olen varmaan niin vitun tyhmä, mutta mä en tajua miten palkaton pakollinen työharjoittelu liittyy siihen, että en välitä yhteiskunnasta. Joku voisi vähän valaista asiaa.
Kuten jo yllä selitin.

Malva
Sr. Member

Post by Malva » Sat Mar 13, 2004 3:41 am

Moony wrote:
Eli Malvan mielestä olisi ilmeisesti ollut parempi, jos Malys olisi pyytänyt palkkaa työharjoittelustaan? Tai jättänyt ottamatta koko paikan? Joko Malys olisi saanut työstään palkkaa tai menettänyt sekä työn että palkan. En oikein ymmärrä mitä merkitystä kummallakaan olisi ollut ns. vähäosaisten kannalta.
Toivottavasti tuo yllä oleva posti selitti. Malys vain hiukan vääristeli sanomisiani.

Malva
Sr. Member

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Mar 13, 2004 3:47 am

Jabi wrote:
Toisinaan ihmisillä on mitä ilmeisimmin sisällään suuri määrä purkamatonta kiukkua, ja näin ollen havaitessaan sopivan henkilön, jonka käytöksestä löytyy pienikin ärsyyntymisen aihe, antavat he kaiken paskan purkautua ko. henkilön niskaan. Tämä vituttaa varsinkin, jos itse sattuu joutumaan syntipukiksi, mutta myös tällaisen episodin sivusta seuraaminen on omiaan aiheuttamaan vastaavanlaisia tuntemuksia. :eyes
No kun kyse ei itseasiassa ainakaan minun kohdallani tällä hetkellä ole tuollaisesta. Mä vain oikeasti otan aika henk koht tämmöset yhteiskunnalliset asiat. Mun elämässä menee loistavasti tällä hetkellä eikä mua vituta mikään "suurempi". Alkaa vaan pännimään tuommonen välinpitämättömyys.

Haven
Sr. Member

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sat Mar 13, 2004 9:56 am

Malva wrote:
Mä vain oikeasti otan aika henk koht tämmöset yhteiskunnalliset asiat.
Mutta sitten on pakko purkaa se kiukku henk koht? Eihän sillä väliä ole jos Malys olisikin välinpitämätön, niinhän varmaan suurinosa ihmisistä. Malys ehkä ymmärsi väärin pointtisi, jonka olisit asiallisesti voinut korjata, mutta tuo kuulosti enemmänkin siltä että olisit ollut jotenkin vittuuntunut, etkä ihan vähääkään, ja päätit purkaa sen sitten Malysiin.

Pyydän anteeksi jos minäkin ymmärsin pointtisi väärin, mutta mutta.
Aya!

Malva
Sr. Member

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sat Mar 13, 2004 10:52 am

Edit: Mutta näissä käy aina myös niin että koska mä olen käsittämättömän vahva ja voimakas yksilö jolla on vahvat mielipiteet ja joka osaa ne osoittaa, niin tulee "tallottua" muita ihmisiä jalkoihin ja sitten muilla ihmisillä nousee suojelemishalu sitä henkilöä kohtaan jota koetaan tallottavan. Hassua.
Last edited by Malva on Sat Mar 13, 2004 8:55 am, edited 1 time in total.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Sat Mar 13, 2004 1:43 pm

Niinpä niin, se olen aina minä joka ei tajua pointtia. SELITÄ se pointti selvästi että idiootitkin sen tajuaa. Jos minä tunnen että mua vastaan hyökätään henk. koht. niin helvetti varmasti myös nousen vastaan. Harjoittelupaikkoja EI kasva puissa, mun alalla niistä on pula. Minä ymmärsin asian niin (miten se keskustelu meni) että MINÄ olen se joka ei yhteiskunnasta välitä, koska keskustelu alkoi siitä mun paikasta ja mä olin koko ajan keskustelussa mukana, joten sain sen käsityksen että tarkoitat myös mua kun sanoit mitä sanoit. Koko keskustelun ajan mulla oli fiilis että sä yrität syyllistää mua siitä että en palkkaa vaatinut, en hakenut sellaiseen paikkaan josta saisin rahaa, en välitä yhteiskunnasta jne jne. Sillä ei ole väliä miten sä sen asian koet, vaan sillä, miten mä sun sanomiset koin itse. Sitä sä oot itsekin sanonut, miten itse kokee asian, se TUNNE, useammassakin yhteydessä.

Malva
Sr. Member

Post by Malva » Sat Mar 13, 2004 3:23 pm

Malys wrote:
Niinpä niin, se olen aina minä joka ei tajua pointtia. SELITÄ se pointti selvästi että idiootitkin sen tajuaa.
Sitähän mä yritin, mutta kun mä en oletusarvona pidä ihmisiä idiootteina.
Malys wrote:Jos minä tunnen että mua vastaan hyökätään henk. koht. niin helvetti varmasti myös nousen vastaan.
No tottakai. Mut kantsis miettii vähän.
Malys wrote:Minä ymmärsin asian niin (miten se keskustelu meni) että MINÄ olen se joka ei yhteiskunnasta välitä, koska keskustelu alkoi siitä mun paikasta ja mä olin koko ajan keskustelussa mukana, joten sain sen käsityksen että tarkoitat myös mua kun sanoit mitä sanoit.
Öö... Sä itse sanoit että sulle on aivan sama muille jotenka hmm... joo, et välitä. Siinä vaiheessa homma meni siihen että mulla meni hermot sun itsekkyyteen.
Malys wrote:Koko keskustelun ajan mulla oli fiilis että sä yrität syyllistää mua siitä että en palkkaa vaatinut, en hakenut sellaiseen paikkaan josta saisin rahaa, en välitä yhteiskunnasta jne jne. Sillä ei ole väliä miten sä sen asian koet, vaan sillä, miten mä sun sanomiset koin itse. Sitä sä oot itsekin sanonut, miten itse kokee asian, se TUNNE, useammassakin yhteydessä.
Jjep, niin on. Mut jos on kyse kavereista niin sitä aina pitää pienen mietintätuokion, ja SANOO kaverille jos tuntuu joltakin. Kaveri ei välttis katsos tiedä et toinen tajuaa asian päin helvettiä jne. Mutta mä en syyllistäny, tuli vain sinun tapauksesta mieleen taas yksi asia mieleen mikä tässä yhteiskunnassa on vikana ja aloin siitä sitten teille puhumaan ihan vaan sen takia että tuli mieleen, mutta niinpä... Henkilökohtaiseksi se meni siinä vaiheessa kun sinä sanoit ihan suoraan että sua ei kiinnosta muut ihmiset.

Sami112
Sr. Member

Post by Sami112 » Sun Mar 14, 2004 12:46 am

A.C.A.B Saatana!
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Jaakko
Sr. Member

Post by Jaakko » Sun Mar 14, 2004 1:13 am

Jopas on ihme juttuja.

Mä en nyt mitenkään tajua mitä tekemistä yksilön valinnoilla on vähäosaisten kanssa. Ei missään tapauksessa voi vastuuta siirtää tekijöiden niskoille, sen pitäisi kuulua teettäjille (tässä tapauksessa valtiovalta joka haluaa kouluttaa kansalaisiaan kilpailukyvyn säilyttämiseksi jne jne). Yksilö ilman suurta median huomiota ei voi vaikuttaa omilla valinnoillaan koko ison rattaan liikkeeseen, päinvastoin se iso ratas jopa päättää niistä yksilön valinnoista. Jos jonkin ammatin harjoittajista on pula, palkkoja alalla nostetaan ja koulutusmahdollisuuksia parannetaan. Vapaita valintoja? Niinpä niin.

Malva
Sr. Member

Post by Malva » Sun Mar 14, 2004 3:36 am

Sillä mitä meidän yhteiskunta oikeasti olisi jos me kaikki vain nielisimme kaiken? Ja olisiko oikein, jos opiskelijat (ja muutkin ihmiset) aina ajattelevat vain omaa parasta miettimättä sen kummemmin mikä olisi yhteisölle hyväksi. Hyvähän esimerkiksi sellaisen on antaa asioiden olla paskalla tolalla, jolla vanhemmat maksaa osan elämiskuluista, kun taas sellaisen joka joutuu maksaa kaiken omasta pussista koska muillakaan sitä rahaa ei ole, tarttuu hanakammin asioihin koska sillä on jotain painoarvoa hänen elämälleen...
Last edited by Malva on Sun Mar 14, 2004 1:38 am, edited 1 time in total.

ThePKH
Sr. Member

Post by ThePKH » Sun Mar 14, 2004 6:41 am

Vituttaa.
Muutto edessä vain vajaat kaksi kuukautta ennen sivarin loppua. Nykyinen sairaalan tarjoama kämppä menee remonttiin ja uuteen pitäisi siirtyä. Eihän tuo mitään muuten mutta alunperin luvattiin ettei enää loppuaikana tarvitsisi. -Ja minä vihaan muuttamista, suunnattomasti.
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

Jabi
Sr. Member

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sun Mar 14, 2004 1:59 pm

Malva wrote:
No kun kyse ei itseasiassa ainakaan minun kohdallani tällä hetkellä ole tuollaisesta. Mä vain oikeasti otan aika henk koht tämmöset yhteiskunnalliset asiat. Mun elämässä menee loistavasti tällä hetkellä eikä mua vituta mikään "suurempi". Alkaa vaan pännimään tuommonen välinpitämättömyys.
Jos huomasit, niin minäkään en osoittanut tuota alkuperäistä viestiäni kenellekään enkä maininnut nimiä. Alkuperäinen kipinä avautumiseen tuli kuvailemanilaisista tilanteista eri työpaikoilla, sekä kieroutuneista ihmis/parisuhteista lähipiirissäni.
Malva wrote:
Edit: Mutta näissä käy aina myös niin että koska mä olen käsittämättömän vahva ja voimakas yksilö jolla on vahvat mielipiteet ja joka osaa ne osoittaa, niin tulee "tallottua" muita ihmisiä jalkoihin ja sitten muilla ihmisillä nousee suojelemishalu sitä henkilöä kohtaan jota koetaan tallottavan. Hassua.
Tuostakin oli osittain kyse, en minä sitä kiellä. No, minun luonteeni nyt vain on sellainen, että tuo suojelemishalu tulee ajoittain aika herkästi. Mutta koska en edes minä ole täydellinen ihminen (:P), näen joskus tuollaista "tallomista" tms. tapahtuvan, vaikka asia ei aivan niinkään olisi. Tämän takia tulee toisinaan myös vedettyä vääriä johtopäätöksiä, ja puututtua asioihin enemmän/vähemmän ilman syytä.
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Mar 14, 2004 5:14 pm

Jabi wrote:Jos huomasit, niin minäkään en osoittanut tuota alkuperäistä viestiäni kenellekään enkä maininnut nimiä. Alkuperäinen kipinä avautumiseen tuli kuvailemanilaisista tilanteista eri työpaikoilla, sekä kieroutuneista ihmis/parisuhteista lähipiirissäni.
Juu, huomasin, mutta oli pakko sanoa koska kumminkin sanoit sen sellaiseen saumaan että koin sen tarkoittavan tätä tilannetta.
Jabi wrote:Tuostakin oli osittain kyse, en minä sitä kiellä. No, minun luonteeni nyt vain on sellainen, että tuo suojelemishalu tulee ajoittain aika herkästi.
Varmaan vaikea uskoa, mutta tulee se minullekin joissain tilanteissa. Mä nyt vaan olen kamalan voimakas persoona, enkä haluakaan sille kyllä tehdä mitään. Kai sitä tässä pikkuhiljaa oppii hillitsemään itseään ainakin.
Jabi wrote:Mutta koska en edes minä ole täydellinen ihminen (:P), näen joskus tuollaista "tallomista" tms. tapahtuvan, vaikka asia ei aivan niinkään olisi. Tämän takia tulee toisinaan myös vedettyä vääriä johtopäätöksiä, ja puututtua asioihin enemmän/vähemmän ilman syytä.
No, mitä se haittaa. :) Vaikeahan se on muutenkaan missään täällä tietää ihmisen oikeita tarkoitusperiä jne. :)

Eini
Sr. Member

Post by Eini » Mon Mar 15, 2004 2:30 pm

No nyt se vasta vituttaakin! Kerroin aikaisemmin loukanneeni käteni töissä, mut kipu vaan paheni ja kädestä otettiin röntgenkuvat äsken. Odottelen täällä kotona kun oli niin pitkät jonot terveyskeskuksessa. Käskivät tulla kolmen jälkeen takasi. Vituttaa kun taas joutuu oleen pois töistä ja pomo repii ressiä ihan kympillä kun oon muutenki ollu paljo sairaana. Toivottavasti sen kärsivällisyys kestää... >=(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Gallowspole
Member

Post by Gallowspole » Mon Mar 15, 2004 2:53 pm

Äh jooo, viime viikko meni ihan ketuiks, kerranki ku ajoin autolla erittäin nätisti(alle nopeusrajotusten) menin pikku tiellä ässäkurvista pellolle niin että soi, ei mitenkään käyny mutta siskoa piti töistä hakea, lapset kyydissä, siellä könöttelin tunnin ojanpohjalla mammojen töllisteltävänä. yks vanhempi mummu tuli potkukelkkansa kanssa kysymään että tarviinko apua.. joo, en kai, siellä lapset kyydissä, kylmässä autossa, mihin mä nyt apua, ja meinasko se heittää hinaus köyden kelkkansa taa ja vetää mut poes. No ku hinaus auto tuli niin yllätys naapurihan poijjaat ne sieltä tuli, ja niillä oli hauskaa. Väännettiin oikeen veistä haavassa. No seuraavana päivänä lähin tytärtä viemään kerhoon autolla ja hups, renkaat ei kääntyny. Oli siinäkin sitte tappelemista että ratin sain käännettyä edes vähän niin että kaupan pihalle parkkiin pääsin. Kotiin tullessa (ajamalla.. kumma auto toimi takasin päin mentäessä..) Hokasin että ohjaus tehostimen öljy oli melkeen loppu. No illemmalla ukko tarkasti auton ja tuo ruosteessa oleva camry.. kehtas vielä mulle sanoo että ku ajoin ojaan ni hajotin jonku osan (en voi tietää mistä se puhu) Joten välillä mietityttää miksi mies syyttää auton hajoomisesta minuu? no tottahan tuo että minä sillä vaan ajan.. mut eiköhän tuollanen vuos mallia 89 ala olee jo vanha ja tarvii välillä huoltoa.

Sitte oltiin tossa espaniassa tammikuun alussa, Isovanhempien luona. Virhe, mies on 25v ja minä 24v ja meillä oli kotiintulo aika.. kymmeneltä. Sitte se oli sitä jäkä jäkä syöt tota mikset syö tätä jäkä jäkä, miks ostat tota mikset tätä.. ei hetken rauhaa, ihanaa oli kyl palata takas ihan omaan kotiin. Rahaakaan ei saanu siellä ottaa mihinkään mukaan, kattos, joku voi vaikka ryöstää sut. ärrh.

Sitte sillanen pikkanen juttu ku vähän sieppaa... Manchester United tippu mestarien liigasta, ei nekään enää pärjää.. joo jos lopettas valittamisen :D
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Mon Mar 15, 2004 4:39 pm

tyttökaveri teki taas (vaihteeks) oharit ja osaa kyllä vituttaa niin maan perkeleesti.ja tänään piti nähä,ja paskat!alan kyllästyy tämmöseen!

mutta kun sen kanssa saa sitten olla niin kyllä sillon ollaankin onnesta soikeana :)
joten erittäin hankala tilanne mulla :(
We´ll find a place where the sun still shines..

Zeke89
Sr. Member

Post by Zeke89 » Mon Mar 15, 2004 6:28 pm

Mun mutsi joutui sairaalaan... Pahimmassa tapauksessa vatsahaava tai sappirakon tulehdus... :(
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Eini
Sr. Member

Post by Eini » Mon Mar 15, 2004 9:15 pm

Kaiken kruunaa tämä ihanan vaaleanpunainen side kädessä, tosi mun tyyliä... :D
Last edited by Eini on Mon Mar 15, 2004 7:17 pm, edited 1 time in total.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Mon Mar 15, 2004 9:29 pm

Ei että vituttaako?

Kaksi työpaikkaa jotka ilmoitettiin kilsan päässä himastani menivät ohi suun...

Koko päivän on satanut...

Eilen yöllä nukuin niin huonosti että olin aamulla väsyneempi kuin eilen illalla...

Todennäköisesti omassa koneessani on joku virus joka kytkee äänet pois päältä ja päälle miten lystää...

Oliko vielä jotain? No, eiköhän sitä alkava viikko taas tuo tullessaan jotain
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ThePKH
Sr. Member

Post by ThePKH » Tue Mar 16, 2004 11:12 am

Eilen vitutti aikalailla. Porukat tulivat käymään Riihimäellä ja ruvettiin rahtaamaan kamoja Jyväskylään, kun sivariakaan ei ole enää niin paljon jäljellä. Mikään ei oikein mennyt niin kuin olisi tarkoitus. Muovikassi repesi ja lehdet levähti ympäri mantuja noin viisi kertaa kämppä-auto välillä. Sitten volkkari ei meinannut lähteä käyntiin Riihimäellä. Padasjoen ABC:n hampurilaisesta sain vatsavaivoja joita piti loppumatkasta käydä useampikin kerta hoidattamassa. Sitten volkkari levähti oikein kunnolla Korpilahden tienoilla. Savua nousi eikä auto meinannut sammua avaimesta. Onneksi se sentään saatiin kuntoon. Jyväskylässä olin jo niin väsynyt(suoraan yövuorosta matkaan) että olisin mielelläni painunut suoraan pehkuihin mutta sen sijaan päätinkin vielä levittää vaatepussin pihalle auton ja kotioven väliselle jäätikköalueelle kaatumalla oikein kunnolla. Vieläkin on perse hellänä.

Nyt on kyllä toisaalta ihan hyvä olo... :)
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Tue Mar 16, 2004 1:11 pm

kuulokkeet kotona ja atk-tunti edessä,voi tulla piiiiiitkä ja tyyyylsä tunti html:n parissa.......
We´ll find a place where the sun still shines..

*Elina*
Sr. Member

Post by *Elina* » Tue Mar 16, 2004 9:12 pm

Löysin tänään kaapistani kivan paidan,jonka olemassaoloa en muistanut. No miepä sitten laitoin tietysti sen onnesta soikeena päälle,mutta mitä tapahtuu ruokailussa?! Elina tietysti istuu tuoliin,jossa oli kanakastiketta. Noh,se siitä paidasta,nyt on kanaa selässä :D.

Että mie olen niin ihanan turhamainen ;)...

Sami112
Sr. Member

Post by Sami112 » Wed Mar 17, 2004 12:22 am

Elina tietysti istuu tuoliin,jossa oli kanakastiketta. Noh,se siitä paidasta,nyt on kanaa selässä :D.

Että mie olen niin ihanan turhamainen ;)...

Pesukone....? =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Locked